Žhavení a start

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení a start

Příspěvek od Jozkablack » 15.12.2009 16:15

martinSL píše:Inač original su tam Beru
Bych to snad bejt tebou ani netvrdil. Jsem si myslel taky a neni to pravda :idea: . Dle menualu jsou origo svíčky Motorcraft EZD 37 http://www.fordfocus.ic.cz/tech_ud.htm No jestli se vyráběj na stejný lince jako BERU je možný, ale pak by se cenově vyplatily ty origo páč je tady myslim Foki má za 344,-/ks a pro členy pod 300,- Kdežto za BERU necháš v obchodě 400,- No já na BERU nenechám dopustit. Za prvé jsem s nima max. spokojen a za druhé je mám za 290,- a to se vyplatí :wink:
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

martinSL
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 08.12.2009 15:10
Bydliště: Stará Ľubovňa

Re: Žhavení a start

Příspěvek od martinSL » 16.12.2009 17:49

Jozkablack píše:
martinSL píše:Inač original su tam Beru
Bych to snad bejt tebou ani netvrdil. Jsem si myslel taky a neni to pravda :idea: . Dle menualu jsou origo svíčky Motorcraft EZD 37 http://www.fordfocus.ic.cz/tech_ud.htm No jestli se vyráběj na stejný lince jako BERU je možný, ale pak by se cenově vyplatily ty origo páč je tady myslim Foki má za 344,-/ks a pro členy pod 300,- Kdežto za BERU necháš v obchodě 400,- No já na BERU nenechám dopustit. Za prvé jsem s nima max. spokojen a za druhé je mám za 290,- a to se vyplatí :wink:
Maš pravdu tie žhaviče Beru sa predavaju pod značkov Motorcraft vo Forde, ja som kupil za lacny peniaz nejake SLM ani na nete som nenašie čo su zač a viac ich nekúpim, jedine Bosch duraterm alebo tie Beru
Ford Focus 1.8 TDCI 85kw r.v.2002 hatchback

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3120
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Žhavení a start

Příspěvek od jenikHK » 16.12.2009 22:46

Jezdím starliny pomalu 3. rok (vzal jsem je spíš ze zvědavosti) a startujeme nadrc - za ty prachy spokojenost. Možná je to o štestí. Výměna není zase takový problém se správným vercajkem. Ale všechno je někdy poprvé.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
SiebenCZ
Nováček
Nováček
Příspěvky: 196
Registrován: 17.03.2009 13:15
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení a start

Příspěvek od SiebenCZ » 17.12.2009 21:13

Tak jsem si dneska koupil 4x žhavící svíčky BERU GN993 (ty co se tam maj dávat) za 287,70 kč bez DPH/kus :lol:
původní cena 411 kč bez DPH/kus ...ještě že mám ty kamarády 8)

O víkendu je budu vyměňovat, tak mi držte palce...
Focus Combi Trend, 1.8 TDCi, 85kW, 2001, prý Zetec S :)
Obrázek

Uživatelský avatar
skyso
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 24.07.2009 16:20
Bydliště: snina
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení a start

Příspěvek od skyso » 17.12.2009 21:25

SiebenCZ píše:Tak jsem si dneska koupil 4x žhavící svíčky BERU GN993 (ty co se tam maj dávat) za 287,70 kč bez DPH/kus :lol:
původní cena 411 kč bez DPH/kus ...ještě že mám ty kamarády 8)

O víkendu je budu vyměňovat, tak mi držte palce...

..a aky si mal problem so svieckami? daj potom vediet, ako to dopadlo...ci sa to zlepsilo..(nechce sa mi citat celu diskusiu)
---
copy by skyso

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení a start

Příspěvek od Jozkablack » 18.12.2009 21:14

SiebenCZ píše:Tak jsem si dneska koupil 4x žhavící svíčky BERU GN993 (ty co se tam maj dávat) za 287,70 kč bez DPH/kus :lol:
původní cena 411 kč bez DPH/kus ...ještě že mám ty kamarády 8)

O víkendu je budu vyměňovat, tak mi držte palce...


No vidíš já je umym za 290,-/ks s DPH. Jen bez dokladu :lol: A když někdo veme sadu tak dokážu za 1000,- :wink:
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
jara550
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 17.12.2010 05:52
Bydliště: Tišnov

Re: Žhavení a start

Příspěvek od jara550 » 02.02.2011 20:25

Přidávám se s postřehem z výměny žhavičů. Když jsem auto koupil (prosinec 2010) tak chytalo dobře, ale s klesající teplotou to šlo z kopce. Musel jsem třeba 3x žhavit, takže jsem vyměkl a šel koupit žhaviče. Dal jsem na rady tady a koupil Bosch.
Výměnu jsem prováděl sám podle návodu na konkurenčním fóru, ale v principu pokud neodmontujete chladič stlačeného vzduchu (intercooler) tak jste bez šance (jako já napoprvý). Drží na 2 šroubech kryt + další 4 tělo chladiče + 4 svorky na hadicích.
Přístup ke svíčkám je opravdu na ... ale s dostatkem trpělivosti a sadou klíčů se to dá. Jen doporučuju sehnat si 10 trubkovou - žhaviče jsou dlouhý a normální Gola nejde dostatečně daleko nasadit v nejhorším to jde i s ní. Práce čistého času 1,5 hodiny i s lovením ořechu po motoru. :?
No jádro pudla je ovšem že ani po výměně se to moc nezlepšilo, žhavím už né 3x ale jen 2x asi po 5 vteřinách. Ještě asi vyměním relé žhavení. Nevíte kde je čidlo teploty které řídí čas vypnutí žhavičů? To by ještě mohlo být ono. Jo a baterku mám novou.
Focus Ghia 1.8 TDCi 2002 Stříbro z měsíce

Antony
Nováček
Nováček
Příspěvky: 152
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Žhavení a start

Příspěvek od Antony » 03.02.2011 12:26

Čas vypnutí žhavičů si měří přímo ze žhaviček podle odběru.To nezměníš.Relé taky nic neřeší, žhavení řídí PCM.

Vewehr
Junior
Junior
Příspěvky: 423
Registrován: 27.04.2008 17:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: Žhavení a start

Příspěvek od Vewehr » 03.02.2011 14:54

Podle tabulky, co o pár stránek dřív dával Pelen, tak se čas mění podle teploty. I když mě přijde, že to žhaví pořád kolem 5 s, ať je -8 nebo +10. Možná by mohlo být to čidlo v řiti, ale s mojí italštinou (řeknu si o kafe, pivo a zaplacení) jsem vytušil, že se to řídí teplotou chladící kapaliny a teploměr na palubce ukazuje v pohodě.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný

739623536
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 14.02.2011 21:53

Re: Žhavení a start

Příspěvek od 739623536 » 02.03.2011 21:09

když je vyběhanej dvouhmotnostní setrvák tak to blbě startuje jelikož čidlo nahlásí vstříknutí paliva později jako by auto bylo o zub přehozené o zub ne rozvodech přehozené

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení a start

Příspěvek od foki » 02.03.2011 21:19

739623536 píše:když je vyběhanej dvouhmotnostní setrvák tak to blbě startuje jelikož čidlo nahlásí vstříknutí paliva později jako by auto bylo o zub přehozené o zub ne rozvodech přehozené
a neni setrvak napevno na klice ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
axet
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Cana - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení a start

Příspěvek od axet » 05.03.2011 14:20

1. Chcem sa opyta..zhavic sa ma spicka rozshavit do cervena-oranzova..alebo sa to len zohreje ?

2. Asi tyzden sa mi uz stava ze ked je studeny motor tak musim dlho startovat 5-8x a dlho
ale zhavice vyzeraju v poriadku...budem menit tak uvidim...
Vonku asi 0 stupnov.

Postreh:
Ked otocim klucom - kontrolka zhavenia svieti asi 1-2s
-ale zhavenie pokracuje dalej asi 5-7s (meral som mer.prisrojom)
to je asi v poriadku takto ma byt...
Prud pri ORG zhavicoch Motorcraft cca 10-11A na 1 zhavic /vsetky naraz som nemeral/
Bosch mi ukazoval okolo 9A na 1 zhavic
Batetia pred shavenim napatie 12,5V
-pri zhaveni cca 10V malo ???
Pit - Axet - FFC 1.8TDCi 85kW 2003, Pirelli P6 195/60 R15

Uživatelský avatar
jakub.sampon
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 546
Registrován: 19.12.2009 23:22

Re: Žhavení a start

Příspěvek od jakub.sampon » 05.03.2011 15:24

Mám též podobný problém a to tento:ráno nikdy nenastartuji fofíka na první pokus,ale až na podruhý,byl jsem u mechanika a ten zkontroloval žhavící svíčky a říkal že jsou ok jako nový,baterku mám novou,a doporučil mi vyměnil relé žhavení včera vyměneno a pořád focus startuje ráno na druhý pokus,po zbytek dne,chytne v pohodě na první pokus ,neví někdo čím by to mohlo být,napadlo mě ještě čidlo teploty?
děkuji všem za rady.
Obrázek
Golfík III 1.9tdi 66kw
Ford Focus 1.8tdci 85kw SUPER KÁRA KTERÁ VÁLÍ JEHÁÁÁ :-) PRODÁNO
Obrázek
+Ford Fiesta (1.4) 2004

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Žhavení a start

Příspěvek od Jardak » 05.03.2011 19:51

Tohle je příznak vstřiků na odchodu.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
jakub.sampon
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 546
Registrován: 19.12.2009 23:22

Re: Žhavení a start

Příspěvek od jakub.sampon » 05.03.2011 20:44

to mi ani neříkej ,seš si jistej na 100%?jak jsi to poznal?jelikož jsem četl v jiným topicu že spoustu lidí má ten samej problém ráno se žhavením že jim to nechytne na první pokus....
Naposledy upravil(a) jakub.sampon dne 05.03.2011 21:20, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
Golfík III 1.9tdi 66kw
Ford Focus 1.8tdci 85kw SUPER KÁRA KTERÁ VÁLÍ JEHÁÁÁ :-) PRODÁNO
Obrázek
+Ford Fiesta (1.4) 2004

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host