Stránka 11 z 34
Re: EcoBoost motory
Napsal: 02.07.2011 10:03
od MartinSu
to by me taky zajimalo, hodlam jit do 1,6ky...
Re: EcoBoost motory
Napsal: 08.07.2011 10:03
od Lubak
Tuším, že mluví o 2.0 s automatem, 1.6 v Mondeu je rozumnej poměr, cena, výkon
škoda 2.0 že není možnost objednat s manuláme, ne každému automat vyhovuje, ted jsem s 204 PS automatem v mondeu nějakých pár set km najezdil a svezení není špatné, i když staré 2.5 se to nerovná
Re: EcoBoost motory
Napsal: 10.11.2011 14:02
od petersbond
Re: EcoBoost motory
Napsal: 10.11.2011 14:37
od Milinko
joojo, zachvíli tu budeme mít 0.5l jednoválcové motory a 4 turba s kompresorem k tomu

downsizing vládne světu.
Re: EcoBoost motory
Napsal: 02.01.2012 08:58
od No Name
Od dnešního dne můžete objednávat do Focuse
Výroba modelového roku 2012.5 začíná 21. února 2012. Dochází k následujícím změnám:
Do nabídky přibývá zcela nový motor 1.0 EcoBoost s přímým vstřikováním a přeplňováním pomocí výfukového turbodmychadla.
Základní parametry:
- převodovka: 6st. manuální B6 (vs. 5st. u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT)
- max. výkon: 92 kW / 125 k
- max. točivý moment: 170 Nm v širokém pásmu otáček (předběžně 1750 – 4500 min-1) (vs. 159 Nm při 4000 min-1 u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT 125 k)
- max. rychlost: 193 km/hod
- zrychlení 0-100 km/h: 11,3 s
- komb. spotřeba paliva: 5,0 l/100 km (vs. 5,9 u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT)
- emise CO2: 114 g/km = nejlepší hodnota v segmentu mezi zážehovými motory! (vs. 136 g/km u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT)
- počet válců: 3
- počet ventilů: 12
- zdvihový objem: 999 cm3
Motor 1.0 EcoBoost bude nabízen v obou stupních výbavy a se všemi typy karoserie. Jeho cena je
vždy o 10 000 Kč vyšší oproti motoru 1.6 Duratec Ti-VCT. Kromě výše uvedených benefitů obsahují entity s motorem 1.0 EcoBoost standardně také systém Stop-Start.
Re: EcoBoost motory
Napsal: 02.01.2012 09:48
od No Name
Haleluja, chvalte a velebte pána našeho.
Motory 2.0 EcoBoost 149 a 176 kW nově s 6st. manuální prevodovkou
- jsou nabízeny pro Titanium, Titanium S (pouze verze 176 kW) a Enterprise
- cena je nižší o 50 000 Kc oproti verzi s dvouspojkovou automatickou prevodovkou PowerShift
Re: EcoBoost motory
Napsal: 02.01.2012 10:29
od MK2
Hmm, tak to fčil asi moc nebude zájem o 125 koňovou verzi benzinové 1,6. Spíš si lidé koupí základní 105 k verzi nebo pak (teoreticky) úspornější 1,0 EB (125k) než 1,6 Ti-VCT (125k).
Každopádně já bych takové dilema neřešil, bral bych jednoznačně 1,6 EcoBoost

Re: EcoBoost motory
Napsal: 12.01.2012 09:57
od No Name
Dneska tu máme první vlaštovku, zákaznický Focus s 1.0 EcoBoost...
Focus Titanium 5dv. 1.0 EcoBoost 92kW/125k
Červená Mars/Leather Windsor - Charcoal
+
18" kola z lehké slitiny s 5 paprsky
Sada Family
Sada Individual - celokožené čalounění prémiovou kůží...
Sada Audio 92 - SD navigační systém...
Sada Interior Plus
Po slevě za 566.990,-Kč
Svět se obrátil vzhůru nohama...

Re: EcoBoost motory
Napsal: 12.01.2012 10:02
od silverwolf
za ty prachy si ho můžou strčit ...

Naštěstí je tak ošklivej, že bych si ho nekoupil ani za půlku

Re: EcoBoost motory
Napsal: 12.01.2012 10:02
od Hal9000
Koukám že dal ranec za výbavu, takže až došetří, dokoupí jeden válec aby měl i motor

Re: EcoBoost motory
Napsal: 12.01.2012 15:09
od MK2
Re: EcoBoost motory
Napsal: 12.01.2012 15:46
od Anndy
Ale s turbom, to je rozdiel.
Re: EcoBoost motory
Napsal: 12.01.2012 15:56
od MK2
Re: EcoBoost motory
Napsal: 15.01.2012 08:07
od Eidž
No, výkonově motor zajímavý, ale spíš bych jeho uplatnění viděl v nákupních taškách, než v autě, co je těžký a velký.
Ale čas ukáže.
Já kdybych kupoval a mohl si vybrat, tak bych šel do většího objemu. Nějak těm nadupaným 1 litrům nechci věřit.
Re: EcoBoost motory
Napsal: 15.01.2012 13:10
od Bastr
No a pravě proto když budu kupovat Focus Kombi tak jedině EcoBoost 1,6 110kW
