EcoBoost motory
- MartinSu
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 23.01.2011 13:03
Re: EcoBoost motory
to by me taky zajimalo, hodlam jit do 1,6ky...
- Lubak
- Junior
- Příspěvky: 405
- Registrován: 02.09.2008 15:46
Re: EcoBoost motory
Tuším, že mluví o 2.0 s automatem, 1.6 v Mondeu je rozumnej poměr, cena, výkon
škoda 2.0 že není možnost objednat s manuláme, ne každému automat vyhovuje, ted jsem s 204 PS automatem v mondeu nějakých pár set km najezdil a svezení není špatné, i když staré 2.5 se to nerovná
škoda 2.0 že není možnost objednat s manuláme, ne každému automat vyhovuje, ted jsem s 204 PS automatem v mondeu nějakých pár set km najezdil a svezení není špatné, i když staré 2.5 se to nerovná
Ford Galaxy 2.0TDCi
Ford Escort RS 2000 - r.v. 1991 - dědeček
Ford Escort RS 2000 - r.v. 1991 - dědeček
- petersbond
- Test driver
- Příspěvky: 2880
- Registrován: 27.02.2008 17:50
- Bydliště: kousek od Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: EcoBoost motory
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
- Milinko
- Zkušený
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: EcoBoost motory
joojo, zachvíli tu budeme mít 0.5l jednoválcové motory a 4 turba s kompresorem k tomu
downsizing vládne světu.

- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: EcoBoost motory
Od dnešního dne můžete objednávat do Focuse 
Výroba modelového roku 2012.5 začíná 21. února 2012. Dochází k následujícím změnám:
Do nabídky přibývá zcela nový motor 1.0 EcoBoost s přímým vstřikováním a přeplňováním pomocí výfukového turbodmychadla.
Základní parametry:
- převodovka: 6st. manuální B6 (vs. 5st. u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT)
- max. výkon: 92 kW / 125 k
- max. točivý moment: 170 Nm v širokém pásmu otáček (předběžně 1750 – 4500 min-1) (vs. 159 Nm při 4000 min-1 u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT 125 k)
- max. rychlost: 193 km/hod
- zrychlení 0-100 km/h: 11,3 s
- komb. spotřeba paliva: 5,0 l/100 km (vs. 5,9 u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT)
- emise CO2: 114 g/km = nejlepší hodnota v segmentu mezi zážehovými motory! (vs. 136 g/km u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT)
- počet válců: 3
- počet ventilů: 12
- zdvihový objem: 999 cm3
Motor 1.0 EcoBoost bude nabízen v obou stupních výbavy a se všemi typy karoserie. Jeho cena je
vždy o 10 000 Kč vyšší oproti motoru 1.6 Duratec Ti-VCT. Kromě výše uvedených benefitů obsahují entity s motorem 1.0 EcoBoost standardně také systém Stop-Start.

Výroba modelového roku 2012.5 začíná 21. února 2012. Dochází k následujícím změnám:
Do nabídky přibývá zcela nový motor 1.0 EcoBoost s přímým vstřikováním a přeplňováním pomocí výfukového turbodmychadla.
Základní parametry:
- převodovka: 6st. manuální B6 (vs. 5st. u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT)
- max. výkon: 92 kW / 125 k
- max. točivý moment: 170 Nm v širokém pásmu otáček (předběžně 1750 – 4500 min-1) (vs. 159 Nm při 4000 min-1 u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT 125 k)
- max. rychlost: 193 km/hod
- zrychlení 0-100 km/h: 11,3 s
- komb. spotřeba paliva: 5,0 l/100 km (vs. 5,9 u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT)
- emise CO2: 114 g/km = nejlepší hodnota v segmentu mezi zážehovými motory! (vs. 136 g/km u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT)
- počet válců: 3
- počet ventilů: 12
- zdvihový objem: 999 cm3
Motor 1.0 EcoBoost bude nabízen v obou stupních výbavy a se všemi typy karoserie. Jeho cena je
vždy o 10 000 Kč vyšší oproti motoru 1.6 Duratec Ti-VCT. Kromě výše uvedených benefitů obsahují entity s motorem 1.0 EcoBoost standardně také systém Stop-Start.
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: EcoBoost motory
Haleluja, chvalte a velebte pána našeho.
Motory 2.0 EcoBoost 149 a 176 kW nově s 6st. manuální prevodovkou
- jsou nabízeny pro Titanium, Titanium S (pouze verze 176 kW) a Enterprise
- cena je nižší o 50 000 Kc oproti verzi s dvouspojkovou automatickou prevodovkou PowerShift
Motory 2.0 EcoBoost 149 a 176 kW nově s 6st. manuální prevodovkou
- jsou nabízeny pro Titanium, Titanium S (pouze verze 176 kW) a Enterprise
- cena je nižší o 50 000 Kc oproti verzi s dvouspojkovou automatickou prevodovkou PowerShift
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: EcoBoost motory
Hmm, tak to fčil asi moc nebude zájem o 125 koňovou verzi benzinové 1,6. Spíš si lidé koupí základní 105 k verzi nebo pak (teoreticky) úspornější 1,0 EB (125k) než 1,6 Ti-VCT (125k).
Každopádně já bych takové dilema neřešil, bral bych jednoznačně 1,6 EcoBoost
Každopádně já bych takové dilema neřešil, bral bych jednoznačně 1,6 EcoBoost

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: EcoBoost motory
Dneska tu máme první vlaštovku, zákaznický Focus s 1.0 EcoBoost...
Focus Titanium 5dv. 1.0 EcoBoost 92kW/125k
Červená Mars/Leather Windsor - Charcoal
+
18" kola z lehké slitiny s 5 paprsky
Sada Family
Sada Individual - celokožené čalounění prémiovou kůží...
Sada Audio 92 - SD navigační systém...
Sada Interior Plus
Po slevě za 566.990,-Kč
Svět se obrátil vzhůru nohama...

Focus Titanium 5dv. 1.0 EcoBoost 92kW/125k
Červená Mars/Leather Windsor - Charcoal
+
18" kola z lehké slitiny s 5 paprsky
Sada Family
Sada Individual - celokožené čalounění prémiovou kůží...
Sada Audio 92 - SD navigační systém...
Sada Interior Plus
Po slevě za 566.990,-Kč
Svět se obrátil vzhůru nohama...



Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: EcoBoost motory
za ty prachy si ho můžou strčit ...
Naštěstí je tak ošklivej, že bych si ho nekoupil ani za půlku 


Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- Hal9000
- Test driver
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: EcoBoost motory
Koukám že dal ranec za výbavu, takže až došetří, dokoupí jeden válec aby měl i motor 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: EcoBoost motory
Někdo si koupil litrový tříválec za 560tis Kč ? Co ti je?




2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: EcoBoost motory
Ale s turbom, to je rozdiel.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: EcoBoost motory
No, výkonově motor zajímavý, ale spíš bych jeho uplatnění viděl v nákupních taškách, než v autě, co je těžký a velký.
Ale čas ukáže.
Já kdybych kupoval a mohl si vybrat, tak bych šel do většího objemu. Nějak těm nadupaným 1 litrům nechci věřit.
Ale čas ukáže.
Já kdybych kupoval a mohl si vybrat, tak bych šel do většího objemu. Nějak těm nadupaným 1 litrům nechci věřit.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 30.07.2011 12:32
Re: EcoBoost motory
No a pravě proto když budu kupovat Focus Kombi tak jedině EcoBoost 1,6 110kW 

Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti