EcoBoost motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
MartinSu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 23.01.2011 13:03

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od MartinSu » 02.07.2011 10:03

to by me taky zajimalo, hodlam jit do 1,6ky...

Uživatelský avatar
Lubak
Junior
Junior
Příspěvky: 405
Registrován: 02.09.2008 15:46

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Lubak » 08.07.2011 10:03

Tuším, že mluví o 2.0 s automatem, 1.6 v Mondeu je rozumnej poměr, cena, výkon
škoda 2.0 že není možnost objednat s manuláme, ne každému automat vyhovuje, ted jsem s 204 PS automatem v mondeu nějakých pár set km najezdil a svezení není špatné, i když staré 2.5 se to nerovná
Ford Galaxy 2.0TDCi
Ford Escort RS 2000 - r.v. 1991 - dědeček

Uživatelský avatar
petersbond
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2880
Registrován: 27.02.2008 17:50
Bydliště: kousek od Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od petersbond » 10.11.2011 14:02

byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015

Uživatelský avatar
Milinko
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1699
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Milinko » 10.11.2011 14:37

joojo, zachvíli tu budeme mít 0.5l jednoválcové motory a 4 turba s kompresorem k tomu :bebng: downsizing vládne světu.
Ford Mondeo 1.6 Ecoboost 118kW - Enterprise - White Frozen Gallery
Byl: Ford Focus II, Eibach Pro-Spacer & Pro-KIT, Machine silver Gallery

Uživatelský avatar
No Name
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 676
Registrován: 20.01.2010 09:58
Bydliště: Doma

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od No Name » 02.01.2012 08:58

Od dnešního dne můžete objednávat do Focuse :-(

Výroba modelového roku 2012.5 začíná 21. února 2012. Dochází k následujícím změnám:
Do nabídky přibývá zcela nový motor 1.0 EcoBoost s přímým vstřikováním a přeplňováním pomocí výfukového turbodmychadla.
Základní parametry:
- převodovka: 6st. manuální B6 (vs. 5st. u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT)
- max. výkon: 92 kW / 125 k
- max. točivý moment: 170 Nm v širokém pásmu otáček (předběžně 1750 – 4500 min-1) (vs. 159 Nm při 4000 min-1 u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT 125 k)
- max. rychlost: 193 km/hod
- zrychlení 0-100 km/h: 11,3 s
- komb. spotřeba paliva: 5,0 l/100 km (vs. 5,9 u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT)
- emise CO2: 114 g/km = nejlepší hodnota v segmentu mezi zážehovými motory! (vs. 136 g/km u motoru 1.6 Duratec Ti-VCT)
- počet válců: 3
- počet ventilů: 12
- zdvihový objem: 999 cm3
Motor 1.0 EcoBoost bude nabízen v obou stupních výbavy a se všemi typy karoserie. Jeho cena je
vždy o 10 000 Kč vyšší oproti motoru 1.6 Duratec Ti-VCT. Kromě výše uvedených benefitů obsahují entity s motorem 1.0 EcoBoost standardně také systém Stop-Start.
Přílohy
drej.png
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
Obrázek
BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

Uživatelský avatar
No Name
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 676
Registrován: 20.01.2010 09:58
Bydliště: Doma

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od No Name » 02.01.2012 09:48

Haleluja, chvalte a velebte pána našeho.

Motory 2.0 EcoBoost 149 a 176 kW nově s 6st. manuální prevodovkou
- jsou nabízeny pro Titanium, Titanium S (pouze verze 176 kW) a Enterprise
- cena je nižší o 50 000 Kc oproti verzi s dvouspojkovou automatickou prevodovkou PowerShift
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
Obrázek
BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od MK2 » 02.01.2012 10:29

Hmm, tak to fčil asi moc nebude zájem o 125 koňovou verzi benzinové 1,6. Spíš si lidé koupí základní 105 k verzi nebo pak (teoreticky) úspornější 1,0 EB (125k) než 1,6 Ti-VCT (125k).

Každopádně já bych takové dilema neřešil, bral bych jednoznačně 1,6 EcoBoost 8)
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
No Name
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 676
Registrován: 20.01.2010 09:58
Bydliště: Doma

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od No Name » 12.01.2012 09:57

Dneska tu máme první vlaštovku, zákaznický Focus s 1.0 EcoBoost...

Focus Titanium 5dv. 1.0 EcoBoost 92kW/125k
Červená Mars/Leather Windsor - Charcoal
+
18" kola z lehké slitiny s 5 paprsky
Sada Family
Sada Individual - celokožené čalounění prémiovou kůží...
Sada Audio 92 - SD navigační systém...
Sada Interior Plus

Po slevě za 566.990,-Kč
Svět se obrátil vzhůru nohama... :bebng: :bebng: :bebng:
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
Obrázek
BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od silverwolf » 12.01.2012 10:02

za ty prachy si ho můžou strčit ... :nunu: Naštěstí je tak ošklivej, že bych si ho nekoupil ani za půlku :mrgreen:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
Hal9000
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3658
Registrován: 21.01.2011 17:41
Bydliště: Plzeň

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Hal9000 » 12.01.2012 10:02

Koukám že dal ranec za výbavu, takže až došetří, dokoupí jeden válec aby měl i motor :hah:

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od MK2 » 12.01.2012 15:09

Někdo si koupil litrový tříválec za 560tis Kč ? Co ti je? :irre: :dih: :nixw:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Anndy » 12.01.2012 15:46

Ale s turbom, to je rozdiel.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od MK2 » 12.01.2012 15:56

Máš pravdu, ale litrový tříválec to zní smešně... :hah: :hah: :hah:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Eidž » 15.01.2012 08:07

No, výkonově motor zajímavý, ale spíš bych jeho uplatnění viděl v nákupních taškách, než v autě, co je těžký a velký.
Ale čas ukáže.
Já kdybych kupoval a mohl si vybrat, tak bych šel do většího objemu. Nějak těm nadupaným 1 litrům nechci věřit.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Bastr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 30.07.2011 12:32

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Bastr » 15.01.2012 13:10

No a pravě proto když budu kupovat Focus Kombi tak jedině EcoBoost 1,6 110kW :)
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti