Předehřev motoru
- vozgrunt
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Cena je dost velká, za kus hliníku se spirálou, v americe to stojí určo tak litr, ale co se dá dělat....Alonso68 píše:Ta cena se mi zdá dost vysoká. Prosím ještě o detaily těch T-kusů.
Na vyfocení těch t-kusů musím dát auto na jamu a oddělat ten plast a to nebude hned, takže mušíš vydržet, ale kdybys to chtěl to tam montovat tak to nějak urychlím. budeš potřebovat T-kus 16-16-16 a T-kus 28-16-28.
focus I, TDCi, 10/03, sedan
- Alonso68
- Junior
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: u Staré Boleslavi
- Kontaktovat uživatele:
Tak ještě k tématu. Zakoupil jsem spirálu 850W do pračky, nechal jsem si vyrobit ohřívač z 2mm profilu. Obalil jsem ho tepelnou izolací.


V motorovém prostoru je ohřev umístěn za chladič vlevo dole.

Hadice jsou napojeny měděnými T kusy 15mm na vývody do výměníku topení, co nejblíže vstupu do motoru.


Rozvod napětí 220V.

Napájecí konektor ze zdroje PC, momentálně bez krytky.

Ohřev interiéru- foukací kulma Hyundai za 400Kč. Má dva stupně výkonu, pojistku proti přehřátí, na léto snadno demontovatelná.


Po 30min ohřevu při teplotách kolem 0 je motor ohřátý na provozní teplotu po 2 km jízdy, kulma stačí odmrazit přední sklo a boční u předních dveří. Pokud se systém osvědčí, dodělám ještě oživení aku před startem.


V motorovém prostoru je ohřev umístěn za chladič vlevo dole.

Hadice jsou napojeny měděnými T kusy 15mm na vývody do výměníku topení, co nejblíže vstupu do motoru.


Rozvod napětí 220V.

Napájecí konektor ze zdroje PC, momentálně bez krytky.

Ohřev interiéru- foukací kulma Hyundai za 400Kč. Má dva stupně výkonu, pojistku proti přehřátí, na léto snadno demontovatelná.


Po 30min ohřevu při teplotách kolem 0 je motor ohřátý na provozní teplotu po 2 km jízdy, kulma stačí odmrazit přední sklo a boční u předních dveří. Pokud se systém osvědčí, dodělám ještě oživení aku před startem.
FF Combi 1.6 16V 2004 Silver
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
- Tad
- Zkušený
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: 3D u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Alonso68
- Junior
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: u Staré Boleslavi
- Kontaktovat uživatele:
Ne, jen samotíž, vývod nahoru je výrazně teplejší než boční přívod. Po 30 minutách na výstupní hadici udržím ruku, takže cirkulace tam je. Inspiroval mě vozgrunt a tohle: http://www.normans.cz/?idm=produkty&id= ... stalapok#v
Ještě info o topné spirále: http://www.topnatelesa.esm.cz/?p=produc ... Product=48
Ještě info o topné spirále: http://www.topnatelesa.esm.cz/?p=produc ... Product=48
FF Combi 1.6 16V 2004 Silver
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- vozgrunt
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Alonso68
- Junior
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: u Staré Boleslavi
- Kontaktovat uživatele:
Musím se té kulmy zastat, jednak je dost schovaná mezi sedačkami a je plně funkční, dnes jsem jen lehce seškrábnul zadní okno. Ráno bylo -7st C. Za ty peníze v pohodě. Na zástrčce mám buď krytku kvůli vniknutí vody a nečistot, nebo je tam zapíchnutý přívod 220V, na přívodu je "samička", na autě "sameček". Přívod je stejně pod proudem pouze 30min před odjezdem do práce, je zapojený přes spinací hodiny. A ty starty, to je pohodička.
FF Combi 1.6 16V 2004 Silver
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Alonso68
- Junior
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: u Staré Boleslavi
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Joo, voda to je sfinstfoAlonso68 píše:Tak to já mám skla pokrytá jinovatkou nebo ledem od podzimu do jara, stačí, když yeplota sleze k nule. Zem je suchá , ale auto namrzlý. Asi jiné klima, k Labi to mám 300 metrů.

- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Ted momentalne v Bilovci. Auto stoji normalne na ulici, snezi na neho, atd. Rano prijdu fouknu na bocni skla, aby se mi nesypal snih do auta, kdyz otevru dvere a to je vsechno, zadna namraza na nich neni, pripadne ometu metlou, kdyz je ho hodne. Na celni sklo kaslu, zapnu vyhrivani a za minutu muzu vyjet. Pokud neni celni sklo mokre nebo nesnezi, kdyz je teple, tak na nem nic nenamrzne, zadni vetsinou vubec nenamrzaKota píše:Teda Ahmede,kde bydlíš Ty?Já jsem v Rychvaldu tak 4-5 do roka,ale za zimu jen jednou.Je to u rodinného domku,ale škrábu poctivě každý den.Teď mezi svátkama stoprocentně...To si ještě pamatuju



Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti