Stránka 2 z 26
Napsal: 17.05.2006 22:54
od driver
mě to dělalo uplně hrozně,pak sem šel do Fordu na servisní prohlídku a od té doby nic, a le nevím co s tím dělali,.
Napsal: 16.06.2006 10:21
od ADDraj
Mám taky problém s otáčkama. Při řazení zůstanou tak na 0,5 s vyset a až pak klesnou. Nejdřív jsem si myslel, že je to zpoždění plynu, ale v servisu mi řekli, že Focusy tento problém s plynem nemají. Zvláštní je, že mi to začalo dělat až po servisu ve Fordu po 90.000 km + výměna rozvodů. Před tím žádný problém. Tak jsem zajel znovu do servisu a jediná věc, na kterou přišli byla mírně ztrouchnivělá hadice přetlaku klikovky. Objednal jsem si za 330,- s DPH novou a uvidíme.
Napsal: 16.06.2006 10:51
od zirafak
Tymto problemom trpia najviac prave motory 1,8 benzin.....
Napsal: 16.06.2006 11:28
od PHECZ
K tomu se přidávám, 1.8 na to prý hodně trpí.
Napsal: 18.07.2006 16:42
od ADDraj
Tak hadici jsem vyměnil a problém je vyřešený tak na 50 %.
Zatím mi to stačí. Zbytek už bude asi vážně "jen" problém v továrním nastavení elektroniky u motoru 1.8 16V.
Napsal: 18.07.2006 19:26
od swm
ADDraj píše:Tak hadici jsem vyměnil a problém je vyřešený tak na 50 %.
Zatím mi to stačí. Zbytek už bude asi vážně "jen" problém v továrním nastavení elektroniky u motoru 1.8 16V.
To je ta hadice co vede pod tou sirokou hadici od vzduchoveho filtru? Co muze zpusobit jeji odpojeni od filtru, respektive k cemu tam vubec je?
Napsal: 21.07.2006 08:30
od ADDraj
Ta hadice by měla sloužit k odvzdušnění klikovky.
To odpojení od filtru by stálo za zkoušku. Tím by se dalo poznat, jestli její netěsnost (prasknutí, steření) má ne něco vliv.
Napsal: 21.07.2006 12:00
od swm
ADDraj píše:Ta hadice by měla sloužit k odvzdušnění klikovky.
To odpojení od filtru by stálo za zkoušku. Tím by se dalo poznat, jestli její netěsnost (prasknutí, steření) má ne něco vliv.
Po posledni navsteve servisu, kde pokracovali v reseni mych volnobeznych otacek a chcipani za studena (po GO hlavy, po cisteni volnob. ventilu - ted ho mam pry vymenit a pak se asi zase uvidi), byla ta hadice vytazena z filtru. Ujel jsem s ni takhle skoro 100 km, pak jsem si ji nahodou vsimnul, zacvakl ji zpatky a zadny rozdil jsem nespozoroval, tak proto se ptam.
Napsal: 21.07.2006 17:32
od hide
Já mám podobná problémy, ale jenom když jedu se světlama a s klimoškou. Jedu rychleji, dojíždím na křižovatku, vyřadím a brzdím a sem tam to chcípne, nebo otáčky sletí na 800, někdy míň a někdy slítnou až na nulu a znovu startuju. Dělá to tak 1x za den, ale jenom s klimatizací. Volnoběžnej motorek je vyčištěnej. Tak nevím.
Napsal: 21.07.2006 20:54
od pelen
Když to tak pročítám, tak si myslím, že je chyba v SW řídící jednotky. Poněkud se nepamatovalo, že když je zapnutá klima, tak má řídící jednotka udržovat vyšší volnoběžné otáčky než bez klimy a bylo by po problému.
Napsal: 21.07.2006 21:56
od hide
No asi jo, protože bez klimy mi to nechcíplo ani jednou. A v servisu na mě taky koukali jako na blázna.
Napsal: 21.07.2006 22:13
od hape
Tak to jsem zatím v klidu.

Jediné co jsem pozoroval je, že když mám zapnutou klimu, je potřeba při rozjezdu dát více plynu, jinak má motor tendenci "kuckat", má prostě jakoby málo otáček. Je to jen o zvyku jak se rozjíždět.
Napsal: 22.07.2006 10:24
od swm
Hide: A chcipe to i kdyz uz je motor zahraty nebo jenom za studena? Me to obcas chcipne cca 2 s po nastartovani, kdyz auto vic jak den stoji. Pokud uz se rozjedu, tak to sice brbla, ale drzi. Vliv na to ma zapnuty nejaky spotrebic (staci mit ventilator na I nebo hned zapnout svetla), takze to prisuzuju baterce (ktera uz asi rok odchazi

).
Napsal: 22.07.2006 14:04
od hide
Teplota motoru na to nemá vliv. Jenom ty spotrebice. Driv, kdyz se pres den nesvitilo, tak to bylo dobry. Ale kdyz se ted ke klimatizaci pridalo sviceni, tak to tak jednou za den chcipne. Ale dela to treba kdyz dojizdim na krizovatku, vyradim, brzdim a uz sviti kontrolky. To bude spatny urcite nejaky cidlo. Nebo se jeste podivam, jestli neni venku nejaka hadice.

Jo a baterku jsem pres noc dobil a dnes mi to zase opet JEDNOU chciplo.
Napsal: 23.07.2006 00:00
od Ahmed
Mas pri dojizdeni podrazovat, aspon to min zere

RJ jsi teda restartnul, kdyz jsi mel odpojenou baterku, ze? Mozna by se dalo jeste zkusit jet s klimou hned po pripojeni baterky, nez se to nauci, pokud jsi to neudelal, ale nevim no...