To je nutna, ale nie postacujuca kontrola funkcnosti vstrekov.Pavel 123 píše: 22.02.2024 15:38 a kontroloval, jestli se u všech vstřiků vrací přepadem stejné množství nafty. Výsledky byly opravdu příkladně vyrovnané.
Ano, ak je diera velka. Ale ak nedolieha len kusok, je v dosadacej ploche nejaka necistota zo sania, alebo je v haji hydrostel, tak vo valci sa dosiahne tlak povedzme 6atm, ale nie 15atm. Pri toceni rukou citit odpor. Na spravnu funkcnost to nestaci.Pavel 123 píše: 22.02.2024 15:38 Pokud by byl například kus ventilu ulomený, nebo vůbec nedovíral, tak rozdíl mezi válci je opravdu enormní, a cítíš to okamžitě.
Tak prepocitaj, kolko sa nedovrie ventil, ak sa zo sania odtrhne karbon, a akurat ho trafi zatvarajuci sa ventil.
Rozvody skontrolujes "lahko". Na dvojlitri myslim treba predsalen podopriet motor, zhodit drziak motoru, demontovat plastovy kryt. Myslim, ze je tiez dvojdielny, takze remenica dole nemusi ist. Potom pootocit tak, aby sa horne koleso dalo zaaretovat a skusit, ci ide dat kolik aj do zotrvacnika.