Stránka 2 z 4

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 22.04.2011 20:56
od Jardak
StenliH píše:Ahoj bude vadit moc že jsem koupil filtr Mann ?
Podle mě je stejně kvalitní jako delphi,někde jsem dokonce četl vyjádření mannu,že filtrovatelnost je stejná jako u delphi.Žádnej oficialní delphi diesel servis ti ho však nedoporučí.Navíc cenově vychází hůř než delphi.Nicméně,když si půjdeš filtr koupit do forda,najdeš v krabičce bosche.(alespoň před rokem a půl tomu tak bylo) Jinak tohle spíš vypadá na vstřiky KO,než na filtr.který jak píšeš je tam jen rok.(spíš by jsi měl napsat kolik má km)

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 22.04.2011 21:12
od Jardak
Teď mě ještě napadlo,že by možná bylo vhodný s tou výměnou počkat až co řeknou na diagn. případně až na to koukne nějakej disel servis.Pokud totiž budou nějak zasahovat do pal. soustavy,tak ti ho vymění znovu bez ohledu na to kolik má km.(takovej je ofic.postup)

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 22.04.2011 22:27
od jasopc
Cauky udělám ti radost. Nedávno mě to dělalo také první strat hruza a pak už OK. Občas modrej kouř. Měl jsem to ve FORDU a tam řekli vstřiky. Nechal jsem je udělat a od té doby super :-) Jo je to investice ale je to znát.

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 23.04.2011 09:22
od jakub.sampon
určitě máš pravdu,ale nemusí mít všechny vstřiky KO,ale pouze jen jeden, zajel bych s tím na diagnostiku a tam by ti měli přesně říct jestli je KO jeden a nebo víc... :? když bude jen jeden ,tak je to daleko lepší ,než všechny čtyry.

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 23.04.2011 13:55
od StenliH
Ahoj

Dneska jsem vyměnil ten naftový filtr . Ranní start 1x chcíplo . Všiml jsem si že jedna hadička jak je šipka byla povytažená , někdo se tady na fóru již ptal co to je ale nemůžu to nalézt co to je ?
motor2.jpg
Auto má najeto 251 tisíc .

Filtry jsou nové všechny po dnešku , aku je v dobré kondici , Auto jede opravdu dobře trošku slyším asi turbo ale myslím v normě . Já jsem to již psal je to první Naftový motor nikdy jsem naftu neměl :wink:

Pokud po dnešku problém přetrvá jsem objednán na diagnostiku ( snad řeknou co tomu chybí )


Kdyby to byly ty vstřikovače jak se to řeší ? kolik to stojí ? respektive jaké jsou alternativy doporučíte někoho kdo to dělá a je spokojenost ?

Těch 251 tisíc bych neviděl jako problém měl jsem auta s větší porcí , Pro mě při koupi bylo důležitější že auto má dokonalou historii vím o něm všecko .


Děkuji všem ! za pomoc a hlavně rady . :palec_nahoru:

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 23.04.2011 15:21
od jakub.sampon
no tak pokud máš najeto 250 000km tak to budou nejspíš vstřiky,jelikož vstřiiky odcházej okolo 250-300 000km.
No cena za 4 vstřiky je 20 000kč,avšak pokud by to byl jen jeden tak zaplatíš "jen" 5000kč.
Na diagnostice ti zjistěj problém na 100% :)
ale dle mého to bude asi jeden vstřik :)

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 23.04.2011 17:19
od kaminek
Tak StenliH to chcíplo při startu dneska už jenom jednou a to po výměně pal.filtru,tak to stále ještě mohl mít na svědomí vzduch v pal.soustavě :wink: Tak bych ještě neházel flintu do žita kvůli vstřikům a použil bych nějaké agresivnější aditivum na čištění trysek protože jsi psal ,že auto dlouho stálo jak tady ,tak i v Německu a máš určitě vtřikování zanešené biosložkami a ty se v Německu používají také ,takže s vyhazováním peněz není třeba spěchat ,dají se i radostněji utratit 8) .

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 23.04.2011 19:30
od Jardak
StenliH píše:Dneska jsem vyměnil ten naftový filtr . Ranní start 1x chcíplo . Všiml jsem si že jedna hadička jak je šipka byla povytažená , někdo se tady na fóru již ptal co to je ale nemůžu to nalézt co to je ?
Je to zásobník podtlaku pro ovládání EGR ventilu a naklápění lopatek turba.Pokud by to vypadlo úplně přestal by motor tahat v nízkých otáčkách,protože lopatky turba zůstanou v poloze v jaké jsou při vysokých otáčkách.Na start motoru to nemá vliv.Jestli auto mimo toho ranního startu šlape normálně,bude diagn. pravděpodobně čistá.Stav vstřiků ti s jistotou zjistí jen když je vyndají a zkusí je na stolici.Teda mimo přepadů,které jdou zjistit na autě,ale ty budou asi normě když ti motor nespadne do nouzáku při větším zatížení(např. při předjíždění).U tebe bych si tipnul na zatuhnutí vnitřního mechanismu při delším odstavením auta(souvislost s dlouhým stáním).

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 24.04.2011 10:22
od StenliH
Ahoj

Ten včerejší start ráno byl ještě se starým filtrem / dneska jsem šel nastartovat už s novým a byla to katastrofa tak blbej start nepamatuji asi 5x start-stop jako na videu pak jsem chtě nechtě malinko pomohl plyn.pedálem . A dneska to i kouřilo modro šedý je vlhko venku šlo to vidět moc . Takže se morálně připravuji na ty vstřikovače . Ve středu zajedu na tu diagnostiku -- Kolik v průměru stojí diagnostika u autorizovaného prodejce fordu ? tipuji tak 1500 ?

Nevěším hlavu prostě stalo se nevím zda by mělo smysl tam lít adetivum nějaké a projet alespoň 1000 km ? A ty vstřikovače když diagnostika určí počet kde mě to udělají ? Moc se mě to v tom Valašském Meziříčí ( auto Kora ) nechávat nechce / je jiná možnost ? vytáhnou odeslat ? Prostě já vůbec nevím .


Děkuji všem

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 24.04.2011 11:04
od EL
Seznam autorizovaných servisů DELPHI, kde dělají diagnostiku vstřikovačů:
http://tadpraha.cz/index.php?pid=330

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 24.04.2011 11:25
od StenliH
EL píše:Seznam autorizovaných servisů DELPHI, kde dělají diagnostiku vstřikovačů:
http://tadpraha.cz/index.php?pid=330


Díky ti . Asi bych jel sem http://www.dieselservis.cz/ - Sice trochu z ruky ale prve v tu středu zajedu sem do fordu na diagnostiku / Následně dle verdiktu budu řešit potřebné :D

Měl jsem toyotu neměla ani kousek slušnosti zhebnout v 500 000 km , Mám Hondu a za dva roky prostě nic :) 0kč investice . :Dancer: Koupil jsem si Forda :mrgreen:


PS to je samozřejmě černej humor zrána :D


Auto jsem koupil tady http://www.ford-reuner.de/ Daly mě garanci 12 měsíců na vůz + auto bylo po servisu platná stk atd . Opravdu jsem nějak nečekal že mě hned postihne drahá oprava .
Možná bych po té diagnostice měl v případě poruchy vstřiků uplatnit záruku . Uvidíme ale jsem z toho smutný auto je pěkné bez koroze jede pěkně .

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 24.04.2011 11:57
od Milano
Šels do jetýho dieselu, tak nepočítej s tím, že budeš jen jezdit a nic neopravovat jak u benzína :) Ty vstřiky při této porci km odchází +- u všech prvních comon railů. Jen klasický první tdi je jiná, tam vydrží i půl milionu km a dá se jezdit téměř na cokoliv. Ale sere se taky, neboj, těžko si vybrat...
Když máš tu servisku, měnil němec už spojku? Jen abys věděl, že tyhle diesely mají dvojhmotovej setrvačník, spojka se mění i s ním, takže další výdaj na víc, je to docela ranec. Ale zase se ti ty investice časem vrátí tou nízkou spotřebou, tak nezoufej :lol: Ale jestli Fofan do tý doby nezhnije, ten můj mě po týhle zimě docela nasral, pánové od Fordu by si zasloužily kopanec do zadku a při mých 250t. mám po chuti do něj cokoliv investovat, asi půjde příští rok z baráku...

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 24.04.2011 12:37
od StenliH
Milano píše:Šels do jetýho dieselu, tak nepočítej s tím, že budeš jen jezdit a nic neopravovat jak u benzína :) Ty vstřiky při této porci km odchází +- u všech prvních comon railů.

Ahoj píšeš pravdu.Antikorozní úprava fordu kolem r 2002 je fakt neuvěřitelně mizerná , viděl jsem hodně ale ford v té věci nemá konkurenci :lol: Asi naštvu hodně lidí , jenže je to naprostá pravda .
Ale tak vše se dá řešit já to auto koupil protože se mě líbilo konkrétně to . Že to byl diesel nebylo v té chvíli podstatné to až jsem v zimě pročítal tady fórum a Fofo stálo v garáži jsem si po prvé řek neděláš dobře.
Pár fordů jsem měl US verze Econoline 150 V8 5,3 / Ford Taurus SHO 3,2 Yamaha /Ford Probe / Escorta 1,9 vše benzín Kazily se všechny ale zajímavé je že ty auta mě bavily :hhura:

Tak doufám že mě bude bavit i Focus prostě to auto je staré ale mě se líbí

PS Toto jsem nalil do nádrže http://www.axa-oleje.cz/stp-diesel-inje ... emu-diesel a natankoval vervu plnou .

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 24.04.2011 14:13
od Milano
No to se ti vůbec nedivím, že tě ta auta bavila, s takovýma obsahama bych se chtěl taky jednou povozit :lol: Nejsilnější co jsem sedlal byl 3.0 benzín v trojkovým BMW E46 a super raketa!! No ale při dnešních cenách ropy zůstanu asi jen u dieselu, ale na 100% to bude BMW. Sice s Focusem jsem neměl žádný problémy a zábavný auto to opravdu je, ale baworák je úplně někde jinde jak podvozkově, tak hlavně s motorama, to je prostě fakt. Mám spadeno na 2.0 naftu 177k, snad to na zábavu stačit bude :)
A s tím aditivem udělals dobře a i že máš ten novej fitr a kdyby se ti stalo, že se ti po vyjetí nádrže filtr ucpe, tak se tomu vůbec nediv, jestli tam němec nelil aditivovanou naftu, tak se stává, že pustí usazeniny v nádrži a všechno to skončí ve filtru.
No a jinak neznám jinou značku aut, co jim hnije kastle u tak mladých ročníků, ani legendární Fiat na tom není tak špatně jako Ford. Kámoš má stejně starý Mondeo a hnije mu taky, nej třeba je, že oboum se nám loupou prahy a když odloupneš kus barvy, tak tam vidíš jen lak, žádnej základ!!! S tím at' se jdou vycpat, vážně mě pěkně nasr...

Re: Ráno mám problém se startem prosím o radu

Napsal: 25.04.2011 11:37
od StenliH
Dnes to nastartovalo hned , tak jdu jezdit ať ten čistič STP pracuje / Stejně na tu diagnostiku pojedu :palec_nahoru:

Bohužel o den později to samé :cry: Tak ráno dám tu diagnostiku doufám že nebudu nucen z výčtu závad prodávat chalupu :lol: