PŘI STARTOVÁNÍ BLIKAJÍ SVĚTLA
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: PŘI STARTOVÁNÍ BLIKAJÍ SVĚTLA
spis je to slabou baterkou
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1011
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: PŘI STARTOVÁNÍ BLIKAJÍ SVĚTLA
To by bylo skvělý. Protože teď to auto chci přenechat skoro jen výměnou za to, že nepůjde na vrakoviště. Ať si těsnění pod hlavou a navazující věci opraví další majitel za odvoz a příspěvek na pivo sám.
Přesto popíši situaci:
Světla v poloze 0 při všem o čem tu píšu.
Při běžném startu - klíčky do polohy II - problikávají světla i dost intenzivně. Auto nenastartuje (jiné vlákno).
Vyndal jsem relé R13 (spouští startér), otočil klíčky na polohu I. Propojil piny 3 a 5 v patici relé. Startét točí motorem (no, spíš se snaží) a světla se rozsvítí.
Pokud propojím piny 3 a 5, ale klíčky jsou v poloze 0, startét točí, ale světla nesvítí.
Pokud standardně startuji, ale znemožním spojení pinů 3 a 5 (nepustím proud do startéru), světla nesvítí.
Schémata mám a proto jsem dělal takové pokusy, abych našel, kde to je prošlehlý na světla.
Docela z logiky věci vychází, že to bude ta baterka (nějaká blbá logika ovládání světel). Sice se z drátů odněkud zakouřilo, ale prošlehlé to na přívodní kabely světel snad nebude, protože:
Část obvodu (zeleně) baterka - spínací skříňka (klíček) - relé R13 - PCM je pod napětím při otočení klíčku do polohy II, spojení 3,5 jsem znemožnil a tím silová část končí v relé na pinu 3 a "ovládací" v PCM = světla nesvítí.
Část (žlutě) plus baterie - relé startéru - vodivé spojeníní 3,5; klíček v poloze 0. Světla nesvítí. To je plus na vodiči od baterky až ke startéru a od baterky ke klíčku, startér se točí.
Takže se světla rozsvítí jen tehdy, když je klíček v poloze I a propojené piny 3 a 5 (startér točí). Což odpovídá skoro stavu standardního startu.
Takže jsem vytvořil všechny možnosti přivedění napětí na kabely, které mají co do činění se startováním až na jejich konec a vždy existovala situace, kdy světla nesvítila. Kdyby tam byl můstek, musel se projevit. Navíc, kde by to bylo prošlehlý tak, aby svítila obě světla? A ještě by se možná startovalo otočením zapnutí světel, což se neděje. Takže do rozsvěcení světel nějak "kecá" ŘJ. To by bylo fajn.
Moc díky.
Přesto popíši situaci:
Světla v poloze 0 při všem o čem tu píšu.
Při běžném startu - klíčky do polohy II - problikávají světla i dost intenzivně. Auto nenastartuje (jiné vlákno).
Vyndal jsem relé R13 (spouští startér), otočil klíčky na polohu I. Propojil piny 3 a 5 v patici relé. Startét točí motorem (no, spíš se snaží) a světla se rozsvítí.
Pokud propojím piny 3 a 5, ale klíčky jsou v poloze 0, startét točí, ale světla nesvítí.
Pokud standardně startuji, ale znemožním spojení pinů 3 a 5 (nepustím proud do startéru), světla nesvítí.
Schémata mám a proto jsem dělal takové pokusy, abych našel, kde to je prošlehlý na světla.
Docela z logiky věci vychází, že to bude ta baterka (nějaká blbá logika ovládání světel). Sice se z drátů odněkud zakouřilo, ale prošlehlé to na přívodní kabely světel snad nebude, protože:
Část obvodu (zeleně) baterka - spínací skříňka (klíček) - relé R13 - PCM je pod napětím při otočení klíčku do polohy II, spojení 3,5 jsem znemožnil a tím silová část končí v relé na pinu 3 a "ovládací" v PCM = světla nesvítí.
Část (žlutě) plus baterie - relé startéru - vodivé spojeníní 3,5; klíček v poloze 0. Světla nesvítí. To je plus na vodiči od baterky až ke startéru a od baterky ke klíčku, startér se točí.
Takže se světla rozsvítí jen tehdy, když je klíček v poloze I a propojené piny 3 a 5 (startér točí). Což odpovídá skoro stavu standardního startu.
Takže jsem vytvořil všechny možnosti přivedění napětí na kabely, které mají co do činění se startováním až na jejich konec a vždy existovala situace, kdy světla nesvítila. Kdyby tam byl můstek, musel se projevit. Navíc, kde by to bylo prošlehlý tak, aby svítila obě světla? A ještě by se možná startovalo otočením zapnutí světel, což se neděje. Takže do rozsvěcení světel nějak "kecá" ŘJ. To by bylo fajn.
Moc díky.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host