



Každý máme nějaký standard. Pro někoho je dostačující 15 let stará ojetina kterou si postupně opraví a vymění si co je potřeba. Já třeba chtěl koupit auto do 5 let které není bourané a dalších 5 let vydrží bez velkých investic. Vše má svoji cenu. Takže není problém koupit auto dle Vašich požadavků, ale potom je potřeba počítat s tím co přijde.kope píše:Tohle mi taky překvapuje. Pořád asi naivně vycházím z toho, když jsem před cca 7mi lety kupoval stávající auto. Stáří při koupi i výbava v podstatě stejná jako to, co chci teď. Taky kombi a 1.6 benzín. Pravda, bylo dovezené z Německa a nebylo to úplně to, čemu se říká "voňavka". Ale i s opravou ťuklého blatníku a světla-s tím to bylo dovezené, výměnou rozvodů a náplní+přihlášení jsem se tehdy vešel do cca 80 tisíc. Auto jinak až na kosmetické vady laku (a čalounění v kufru, zaneřáděné od psích chlupů, které jsem dostával pryč ještě další rokDAveDOG píše:... Bohužel je částka 100 tisíc hodně limitující, a těžko si lze představit auto v dobrém stavu které majitel za tu cenu prodá. Přeji hodně štěstí při hledání - budete ho potřebovat.) ve slušném stavu. Bohužel to bylo tehdy dovezené a opravené přes dovozce ojetin, u kterého pracoval příbuzný mé ženy-a jelikož žena je bývalá, tak tenhle zdroj už nemám
.
No právě, že se zatím zdá, že to problém jeDAveDOG píše: ... Takže není problém koupit auto dle Vašich požadavků, ale potom je potřeba počítat s tím co přijde.
Nebouraným nemyslím vyměněný nárazník. Nebouraným myslím to, že auto nebude křivé, nebude svařené ze dvou nebo více kusů a pod. I moje stávající auto jsem kupoval ťuklé na levý blatník. Pokud má za sebou auto něco takového, tak to ho beru jako OK. Stejně tak neřeším ošoupaný interiér nebo lak (v rozumné míře) - pokud tomu bude odpovídat cena. Koroze podvozku-pokud bude orezlý-OK, pokud by z něho odpadávaly kusy rzi, to už by problém byl. Stejně tak by problém byly problémy s motorem (spotřeba oleje, špadný chod a pod) nebo elektronikou. To ale asi nemám moc šancí zjistit přímo v bazaru i když sebou budu mít mechanika. Proto byl také můj původní dotaz směrovaný tímto směrem - tj. je u motoru 1.6 ve Focusu II nájezd 250tis kritická hodnota, které by se měl člověk bát? Nic víc, nic míň. Nevím, co tyhle motory vydrží.TomFocus píše:BOURANY nesmí být stopro! Nechápu? Co na tom, že někdo vyměnil nárazník? Protože byl prasklej a je to udělaný kvalitně. To bych řešil skutečný stav auta a ne tyhle předsudky. Ale pokud chce někdo auto do 9let, bez rezi podvozku, velmi slušný stav, slušnou výbavu a kde co včetně nebourany...podle mě by měl NĚCO prehodnotit.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host