Marod
No ak je tych 130000 km poctivych, tak s panom bohom za take zvuky z motora. To sa mam aj ja na co tesit.

Ked ma opustala Octavia TDI, pri tych 300 000 km motor znel ako keby prave zisiel z linky. Stare zlate casy. Nase firemne HDI 170 000km a doteraz ziadny pazvuk alebo jedine zakolisnie tahu. Je mi z toho trochu smutno.
Inak ak mozem vstupit do vasej debaty, nezda sa mi medzi tymi 2 videami velky rozdiel. Sagic huka hlasnejsie, to urcite, ale inak je to velmi podobne.
"Oddelit" otacky turba od otacok motora je na volnobehu (bez zataze) dost velky problem. Za jazdy sa to da uplne jednoducho, staci sa pohrat s plynom. Len sa to tazsie nahrava.
Takze Marod, ak si chces byt isty, ci je to turbo alebo nieco priamo spojene s motorom, dobre pocuvaj za jazdy. Na vyssom stupni rychlejsie pridaj plyn a potom uber. Ak sa to rozhuka a potom stichne, malo by to byt z turba. Ak to v aute nie je pocut, tak mozno s otvorenym oknom pri nejakom mure alebo niecom, co dobre odraza zvuk.