Stránka 2 z 6

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 05.04.2012 21:32
od petrpetrpetr
r0mik píše:urcite si rad objednam jeden kousek, pokud to bude mozne . Puvodne jsem zamyslel ScanGauge. :perfect:
Nebudeme zatím předbíhat :mrgreen:, stačí když to bude vůbec fungovat :totlsmile:

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 10.04.2012 19:19
od moskito
Ty bláho to je peckový! :gott:

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 10.04.2012 21:49
od Dragic
Když tak si udělej i čárku umě Je to supr věcička :palec_nahoru:

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 11.04.2012 17:16
od petrpetrpetr
Takže nějaké novinky 8)

+ Varianta číslo 1 je hotova na vývojové desce (měří teplotu oleje/vody pomocí Bosch senzorů včetně kalibrace senzorů). Možnost nastavení limitů pro upozornění, akustické upozornění, diodové upozornění, zobrazení maximální dosažené hodnoty po kliknutí na tlačítko. Další tipy uvítám.

+ Varianta číslo 2 - ODB carcomputer alá scangauge - čekám na čip z USA. Dodačka je jeden až tři týdny, tak uvidíme, zda to vůbec dorazí :nunu:. Zbytek komponent mám už v pytlíkách + nyní se zaměřuju na implementaci logování na microSD kartu + přemýšlím o integraci 10MHz GPS jako je tomu v mnohem dražších zařízeních. 10 Hz GPS provede vzorkování 10krát/s, což je parádní i na okruh. Logovat by se logovalo na externí SD kartu GPS souřadnice, rychlost, výška apod.

+ Varianta číslo 3 - OBD + externí čidla teploty vody/oleje/tlaku bude následovat po Var2.

Následně bude návrh PCB, výroba PCB, výroba krabice (to bude oříšek :roll:), osazení a testování.

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 11.04.2012 17:57
od Marťas
Rozjel jsi to vyborne.....drzim palce :palec_nahoru:

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 12.04.2012 19:16
od Johnny ST
petrpetrpetr píše: 10 MHz GPS provede vzorkování 10krát/s,
Předpokládám, že máš na mysli 10 Hz GPS

Jinak velmi zajímavé :) držím palce, ať to funguje jak má :)

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 12.04.2012 19:33
od petrpetrpetr
Jojo, vybíral jsem zrovna krystaly, když jsem to psal, tak hlava automaticky psala M.

Díky ;-)

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 26.04.2012 23:59
od Jarda79
No vypadá to super. Pokud to bude fungovat, tak bych do toho šel taky. O víkendu budu kuchat ty origo budíky, tak udělám fotku (pokud se tam dostanu) pro případ že by to někdo chtěl umístit místo originálních budíků.

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 27.04.2012 21:19
od petrpetrpetr
Stále čekám na IC pro OBD z USA... Jinak už mám i LCD 84x48 + chci sehnat otestovat OLED s vykreslováním křivky otáček a plynu.

Jak bude IC na OBD, budu reportovat. Sám jsem na to zvědavý.

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 27.04.2012 21:43
od kozlow
ahoj, čistě teoreticky - rozměr "zobrazovacího" displeje je pevně dán, nebo by se to dalo transformovat i na nějaký jiný?

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 28.04.2012 08:05
od petrpetrpetr
kozlow píše:ahoj, čistě teoreticky - rozměr "zobrazovacího" displeje je pevně dán, nebo by se to dalo transformovat i na nějaký jiný?
Jojo, dneska chci kupovat 20x4 bodů a ještě mám v plánu vyzkoušet OLED display.

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 02.05.2012 19:13
od Jarda79
Tak takhle to vypadá pod origo budíkama. Místa je tam docela dost.

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 02.05.2012 20:54
od Marťas
Koukam, ze se podarilo :palec_nahoru:

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 02.05.2012 21:56
od petrpetrpetr
Jarda79 píše:Tak takhle to vypadá pod origo budíkama. Místa je tam docela dost.
A jak se tam do toho leze? Já budu muset brát stejně signály a napájení z OBD, takže by se to muselo táhnout pod celou palubkou.

Do 5ti dnů bych měl mít čip a začnu testovat OBD a grafický displej.

Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Napsal: 03.05.2012 18:50
od Jarda79
Pro demontáž budíků jsem zvolil trochu jiný postup než jaký mně radil Marťas který do toho vlezl vrchem. Já jsem měl strach že to poškrábu tak jsem vypátral další možný způsob jak se tam dostat.

1. Odstranit kryt kolem rádia - stačí zatáhnout za spodní hranu krytu (v rozích). Je to jenom nacvaklé a sundat to jde lehce. Konektory od ovládání klimatizace stačí "odjistit" a vytáhnout.

2. Vytáhnout rádio - 4x šroub (torx). Rádio jsem neodpojoval protože jsem nevěděl jestli se to nějak nezablokuje

3. Vytáhnout průduchy od ventilace - ze spodu průduchů jsou takový dva zobáčky který se musí lehce zamáčknout rukou. Horní strana už jen opatrně vytáhnout, jsou tam taky zobáčky, ale jde to.

4. Vycvaknout budíky - po demontáži průduchů jsou vidět zobáčky který drží plastový kryt budíků v základně. Stačí zamáčknout ty dva který jsou přístupný zepředu a povytáhnout přední stranu budíků a ostatní zobáčky už jdou sami bez násilí. potom stačí odpojit konektor co vede k budíkům a je hotovo.

Tím že jsem vykuchal ven celý rádio, tak byl vidět i možný přístup pro protažení kabelu od OBD zásuvky. Myslím že by to nebylo nic složitýho, místa bylo všude dost.

A ještě nějaký fotky....