Příspěvek
od ST Max » 13.07.2012 16:00
tesneni muselo ven, bylo uplne vypalene jak to bylo volne. Kdybych to jen utahl za chvili by to bylo to same. Prozatim jsem ale nemenil jeden praskly sroub, protoze bych musel cele svody vytahnout ven. Takze me to ceka jeste jednou, s tim ze musi vsechno ven. Fakt blby pristup

Kdyz jsem to koupil tak to piskalo jen uplne slabe pri studenem startu a pri prudkem proslapnuti plynu na miste. Behem cca 8tis km se to neustale zhorsovalo az to piskalo uz pri kazdem seslapnuti plynu na dalnici a vetsi zatezi. Skoda kdybych to vedel driv ze je to volne nemusel by asi ten sroub prasknout a stacilo by vse jen dotahnout, ale tim ze nikde v servisech nevedeli co to muze byt a kazdy tvrdil neco jineho nechal jsem to proste vyhnit s tim ze se to musi ukazat kde to je

Az tady na foru a jeden kamarad co ma ve zline zelene RS mi poradil ten svod a bylo vyhrano.

Sice to porad lehounce poskubava a semtam to ma diru po projeti zatacky bez plynu ale to uz nejak neresim.
S-Max 2,5T,
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design