Stránka 2 z 3

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 24.01.2011 12:51
od Lukino303
Takže minulý týden v pátek mi volali z Bosche, že je vadný ventil na čerpadle a že jej vymění za nový. Taky mi řekli, že auto musí vyzkoušet za studena v pondělí, což je dnes. Tak jsem dnes dopoledne volal do Bosche a ti mi řekli, že auto nemohli nastartovat a že mám zavolat později. Když jsem jim volal později tak mi řekli, že do motoru nejde palivo a že asi bude ucpaná nádrž nebo cesta od nádrže k filtru. Takže jsem stále bez auta a čekám, s čím zase borci z Bosche přijdou. Fakt super :-)

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 06.02.2011 16:43
od Lukino303
Tak Fordík je doma. Nakonec prý umělci v Boschi vymontovali nádrž a zjistili, že je popraskaná nějaká hadice, která vede z nádrže. Ta prý s naftou nasávala i vzduch a proto jelo auto na tři válce. Když jsem si pro auto byl, tak mi řekli, že pokud se to bude opakovat, je problém někde v kabeláži. Takže mě nijak nepřesvědčili o tom, že je auto v pořádku. Focus zatím jede na všechny válce, kontrolka žhavení nebliká. Nicméně mám pocit, že Focus není tak živý jako byl předtím. Když jsem před opravou sešlápl pedál, tak Focus krásně zrychlil. Teď mi to připadá, jako by se mu moc nechtělo a motor mi přijde při zrychlování hlučnější.

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 06.02.2011 17:06
od Antony
Nechtěl bych nějak pomlouvat pány z Bosche, ale jestli máš opravdu TDCI tak v nádrži je el. palivová pumpa.Tím pádem jde z nádrže do motoru palivo pod tlakem a vtom případě by popraskanou hadicí ta nafta vytékala ven.TDCI si motor naftu nenasává, ale potřebuje ji vysokotlaké čerpadlo dostávat pod tlakem.

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 06.02.2011 19:48
od foki
Antony píše:Nechtěl bych nějak pomlouvat pány z Bosche, ale jestli máš opravdu TDCI tak v nádrži je el. palivová pumpa.
a takovou pí****u ti rekl kdo ?

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 06.02.2011 20:51
od Antony
OK, asi nejsem tak dobře informován, ale zatím všechny common-raily se kterými jsem se setkal (a to jich tak málo nebylo) mají a potřebují čerpadlo v nádrži.Zřelmě fordí čerpadlo pracuje trochu jinak.

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 06.02.2011 21:03
od Milano
"Fordí" čerpadlo...to je nářez :bebng: :hah:

Slůchaj ogare, žádná automobilka si nevyrábí vstřikovací systémy sama...

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 06.02.2011 21:03
od foki
predpokladam ze to byl peugeot nebo citroen

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 06.02.2011 21:07
od Milano
Lukino, to nebylo moc dobrý, že ti auto nešlo nastartovat skrz tu naftu. Dřeli čerpadlo pěkně nasucho a věřím tomu, že dostalo na frak a mohly se uvolnit i nějaký špony...nechci strašit, ale abys za chvíli nemusel dělat vstřiky znovu...

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 06.02.2011 21:13
od Antony
HDI určitě, BMW taky i taková KIA a tak podobně.

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 11.02.2011 08:11
od Lukino303
Tak konečně mám doma i fakturu za opravu. Podle toho byla příčinou běhu motoru na tři válce prasklá hadice přepadu. Nejsem odborník, ale snad to bylo tím. Jinak všem díky za příspěvky.

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 13.03.2011 11:08
od Dirrk
Zdarec.
Mám asi stejný problém - taky mi to v autě blíká. Jedíné co je jiné, je to že kontrolka začne blikat až když třeba auto pořádně protáhnu což značí že při normální jízdě je všechno v phodě (teda zatím) ale když na dlouhé rovince tomu dám trošku víc než by se mělo tak vždycky při 150 prostě z ničeho nic blaf - začně blikat kontrolka, auto ztratí tah a už tzo jen tak tak jede. Poté musím zastavit, vypnout motro, znovu nastartovat a vše je ok.
Po té co jsem se tady dočetl - tak jsou takové tři zásadní varianty:
1-vstřiky
2-čerpadlo
3-prasklá hadice u přepadu
Akorád mně udivuje to že vám to dělá i normálně někde na křižovatce a toho se bojim nejvic jeslti mně to taky čeká. Čili asi auto projít (oprava hadice) a pak když tak na diagnostiku. Opravdu mne to u auta překvapilo a bojim se toho at po oprave auto neni jak tu z vas kdosi psal že pak ztratilo silu. S autem jsem maximálně spokojeny tak jak je a nerad bych mu ubíral na síle :)

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 13.03.2011 20:36
od Milano
No když to dělá jen při velký zátěži, tak si typnu vstřiky, tečou přepadem...Radši bych zainvestoval a nechal to prověřit, než se pak někde nebo někoho zabít při předjíždění...

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 13.03.2011 22:23
od vitut
Hmm, pri max. zatezi to muze byt zradne. Kazdopadne v diagnostice by mela byt chyba blize specifikovana. Pak jit podle toho ...

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 04.10.2012 21:40
od dykvi
Ahoj, měl jsem to samé. Při mé smůle se mi to stalo v Polsku a opravu jsem řešil tam v Diesel servisu.
Takže co se mi dělo : 1- auto ztratilo výkon a rozblikalo se žhavení motor běžel
2- později auto ztratilo výkon, rozblikalo se žhavení, po pár vteřinách motor zhasl uplně
(pokaždé jsme chvilku počkal nastartoval a šlo to zas normálně)
3- auto občas cuklo, začoudilo jelo dál bez jakékoliv kontrolky
4- z motorového prostoru šel zvuk jako když klepe kov na kov, auto hodně čoudilo ( to je poslední stav)

Poté nastala oprava a čištění celé soustavy ( nové vysokotlaké čerpadlo, nové 4 vstřiky,nová nádrž, nový palivový filtr)
Důvod ( zadřené čerpadlo, mikropiliny z čerpadla v celé soustavě, mikropiliny ucpali dva vstřiky a dva načali) cena opravy 5600 zlotých (34 000 kč)

Nechci strašit, ale našel bych si diesel servis a optal se na generálku čerpadla dřív než se rozpadne a zasere celou soustavu. Už teď pokud to takhle zlobí je čerpadlo tak na 90% chycený a uvolnujě mikropiliny které ucpávají vstřiky a zhuršují jeich průchodnost.
To jest můj názor a zkušenost.

Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce

Napsal: 15.10.2012 19:34
od Houmi
zdravym vas mam podobny problem FoFo 1,8Tdci 85Kw 04Rv uz sem skusel vyndat pal cerpadlo z nadrze a kukat na hadicku taje caik diagnostika pise Rele Vstrikovače Alternativniho paliva (což sem trochu nepobral co ce) pak Obvod snimace tlaku v rozvodnem vedeni paliva , řidici tlak vstrikovace , EGR ventil žadna hodnota tak su ted z motanej co v akčnich clenech dyz to skoci do nouzaku tak je mali tlak v rampě necham to odstat 2-3h a leti to zas jak dlar a tlaky podle akčnich clenu se zdaji byt dobre tak vubec nevym kde začít !! ?? vyte nekdo co stim naco sahnout prve nece se mi tahat vstriky a cerpadlo a posilat to na test

DIk za odpovědi