
Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 18.01.2011 13:09
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
Takže minulý týden v pátek mi volali z Bosche, že je vadný ventil na čerpadle a že jej vymění za nový. Taky mi řekli, že auto musí vyzkoušet za studena v pondělí, což je dnes. Tak jsem dnes dopoledne volal do Bosche a ti mi řekli, že auto nemohli nastartovat a že mám zavolat později. Když jsem jim volal později tak mi řekli, že do motoru nejde palivo a že asi bude ucpaná nádrž nebo cesta od nádrže k filtru. Takže jsem stále bez auta a čekám, s čím zase borci z Bosche přijdou. Fakt super 

-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 18.01.2011 13:09
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
Tak Fordík je doma. Nakonec prý umělci v Boschi vymontovali nádrž a zjistili, že je popraskaná nějaká hadice, která vede z nádrže. Ta prý s naftou nasávala i vzduch a proto jelo auto na tři válce. Když jsem si pro auto byl, tak mi řekli, že pokud se to bude opakovat, je problém někde v kabeláži. Takže mě nijak nepřesvědčili o tom, že je auto v pořádku. Focus zatím jede na všechny válce, kontrolka žhavení nebliká. Nicméně mám pocit, že Focus není tak živý jako byl předtím. Když jsem před opravou sešlápl pedál, tak Focus krásně zrychlil. Teď mi to připadá, jako by se mu moc nechtělo a motor mi přijde při zrychlování hlučnější.
-
- Nováček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
Nechtěl bych nějak pomlouvat pány z Bosche, ale jestli máš opravdu TDCI tak v nádrži je el. palivová pumpa.Tím pádem jde z nádrže do motoru palivo pod tlakem a vtom případě by popraskanou hadicí ta nafta vytékala ven.TDCI si motor naftu nenasává, ale potřebuje ji vysokotlaké čerpadlo dostávat pod tlakem.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
a takovou pí****u ti rekl kdo ?Antony píše:Nechtěl bych nějak pomlouvat pány z Bosche, ale jestli máš opravdu TDCI tak v nádrži je el. palivová pumpa.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
OK, asi nejsem tak dobře informován, ale zatím všechny common-raily se kterými jsem se setkal (a to jich tak málo nebylo) mají a potřebují čerpadlo v nádrži.Zřelmě fordí čerpadlo pracuje trochu jinak.
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
"Fordí" čerpadlo...to je nářez
Slůchaj ogare, žádná automobilka si nevyrábí vstřikovací systémy sama...


Slůchaj ogare, žádná automobilka si nevyrábí vstřikovací systémy sama...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
predpokladam ze to byl peugeot nebo citroen
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
Lukino, to nebylo moc dobrý, že ti auto nešlo nastartovat skrz tu naftu. Dřeli čerpadlo pěkně nasucho a věřím tomu, že dostalo na frak a mohly se uvolnit i nějaký špony...nechci strašit, ale abys za chvíli nemusel dělat vstřiky znovu...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
-
- Nováček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
HDI určitě, BMW taky i taková KIA a tak podobně.
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 18.01.2011 13:09
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
Tak konečně mám doma i fakturu za opravu. Podle toho byla příčinou běhu motoru na tři válce prasklá hadice přepadu. Nejsem odborník, ale snad to bylo tím. Jinak všem díky za příspěvky.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24.08.2010 21:21
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
Zdarec.
Mám asi stejný problém - taky mi to v autě blíká. Jedíné co je jiné, je to že kontrolka začne blikat až když třeba auto pořádně protáhnu což značí že při normální jízdě je všechno v phodě (teda zatím) ale když na dlouhé rovince tomu dám trošku víc než by se mělo tak vždycky při 150 prostě z ničeho nic blaf - začně blikat kontrolka, auto ztratí tah a už tzo jen tak tak jede. Poté musím zastavit, vypnout motro, znovu nastartovat a vše je ok.
Po té co jsem se tady dočetl - tak jsou takové tři zásadní varianty:
1-vstřiky
2-čerpadlo
3-prasklá hadice u přepadu
Akorád mně udivuje to že vám to dělá i normálně někde na křižovatce a toho se bojim nejvic jeslti mně to taky čeká. Čili asi auto projít (oprava hadice) a pak když tak na diagnostiku. Opravdu mne to u auta překvapilo a bojim se toho at po oprave auto neni jak tu z vas kdosi psal že pak ztratilo silu. S autem jsem maximálně spokojeny tak jak je a nerad bych mu ubíral na síle
Mám asi stejný problém - taky mi to v autě blíká. Jedíné co je jiné, je to že kontrolka začne blikat až když třeba auto pořádně protáhnu což značí že při normální jízdě je všechno v phodě (teda zatím) ale když na dlouhé rovince tomu dám trošku víc než by se mělo tak vždycky při 150 prostě z ničeho nic blaf - začně blikat kontrolka, auto ztratí tah a už tzo jen tak tak jede. Poté musím zastavit, vypnout motro, znovu nastartovat a vše je ok.
Po té co jsem se tady dočetl - tak jsou takové tři zásadní varianty:
1-vstřiky
2-čerpadlo
3-prasklá hadice u přepadu
Akorád mně udivuje to že vám to dělá i normálně někde na křižovatce a toho se bojim nejvic jeslti mně to taky čeká. Čili asi auto projít (oprava hadice) a pak když tak na diagnostiku. Opravdu mne to u auta překvapilo a bojim se toho at po oprave auto neni jak tu z vas kdosi psal že pak ztratilo silu. S autem jsem maximálně spokojeny tak jak je a nerad bych mu ubíral na síle

- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
No když to dělá jen při velký zátěži, tak si typnu vstřiky, tečou přepadem...Radši bych zainvestoval a nechal to prověřit, než se pak někde nebo někoho zabít při předjíždění...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
Hmm, pri max. zatezi to muze byt zradne. Kazdopadne v diagnostice by mela byt chyba blize specifikovana. Pak jit podle toho ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 57
- Registrován: 04.07.2010 12:46
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
Ahoj, měl jsem to samé. Při mé smůle se mi to stalo v Polsku a opravu jsem řešil tam v Diesel servisu.
Takže co se mi dělo : 1- auto ztratilo výkon a rozblikalo se žhavení motor běžel
2- později auto ztratilo výkon, rozblikalo se žhavení, po pár vteřinách motor zhasl uplně
(pokaždé jsme chvilku počkal nastartoval a šlo to zas normálně)
3- auto občas cuklo, začoudilo jelo dál bez jakékoliv kontrolky
4- z motorového prostoru šel zvuk jako když klepe kov na kov, auto hodně čoudilo ( to je poslední stav)
Poté nastala oprava a čištění celé soustavy ( nové vysokotlaké čerpadlo, nové 4 vstřiky,nová nádrž, nový palivový filtr)
Důvod ( zadřené čerpadlo, mikropiliny z čerpadla v celé soustavě, mikropiliny ucpali dva vstřiky a dva načali) cena opravy 5600 zlotých (34 000 kč)
Nechci strašit, ale našel bych si diesel servis a optal se na generálku čerpadla dřív než se rozpadne a zasere celou soustavu. Už teď pokud to takhle zlobí je čerpadlo tak na 90% chycený a uvolnujě mikropiliny které ucpávají vstřiky a zhuršují jeich průchodnost.
To jest můj názor a zkušenost.
Takže co se mi dělo : 1- auto ztratilo výkon a rozblikalo se žhavení motor běžel
2- později auto ztratilo výkon, rozblikalo se žhavení, po pár vteřinách motor zhasl uplně
(pokaždé jsme chvilku počkal nastartoval a šlo to zas normálně)
3- auto občas cuklo, začoudilo jelo dál bez jakékoliv kontrolky
4- z motorového prostoru šel zvuk jako když klepe kov na kov, auto hodně čoudilo ( to je poslední stav)
Poté nastala oprava a čištění celé soustavy ( nové vysokotlaké čerpadlo, nové 4 vstřiky,nová nádrž, nový palivový filtr)
Důvod ( zadřené čerpadlo, mikropiliny z čerpadla v celé soustavě, mikropiliny ucpali dva vstřiky a dva načali) cena opravy 5600 zlotých (34 000 kč)
Nechci strašit, ale našel bych si diesel servis a optal se na generálku čerpadla dřív než se rozpadne a zasere celou soustavu. Už teď pokud to takhle zlobí je čerpadlo tak na 90% chycený a uvolnujě mikropiliny které ucpávají vstřiky a zhuršují jeich průchodnost.
To jest můj názor a zkušenost.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15.10.2012 19:28
Re: Blikající kontrolka žhavení, jízda na tři válce
zdravym vas mam podobny problem FoFo 1,8Tdci 85Kw 04Rv uz sem skusel vyndat pal cerpadlo z nadrze a kukat na hadicku taje caik diagnostika pise Rele Vstrikovače Alternativniho paliva (což sem trochu nepobral co ce) pak Obvod snimace tlaku v rozvodnem vedeni paliva , řidici tlak vstrikovace , EGR ventil žadna hodnota tak su ted z motanej co v akčnich clenech dyz to skoci do nouzaku tak je mali tlak v rampě necham to odstat 2-3h a leti to zas jak dlar a tlaky podle akčnich clenu se zdaji byt dobre tak vubec nevym kde začít !! ?? vyte nekdo co stim naco sahnout prve nece se mi tahat vstriky a cerpadlo a posilat to na test
DIk za odpovědi
DIk za odpovědi
Ford Focus 1,8TDCI 85KW Rv04
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti