Stránka 2 z 5
Re: Konverze na AWD
Napsal: 23.02.2014 09:41
od foki
6666667 píše:Blbost, vyhozený peníze, nikdy to nebude fungovat tak dobře jako 4kolka vyrobená v automobilce.
ale ono to je cele postavene z kugy . uz jsem to koumal ,jednu mam doma .
Re: Konverze na AWD
Napsal: 23.02.2014 10:41
od 6666667
Ok, ty máš možnosti tu konverzi udělat sám za rozumný peníz.... a jako rarita určitě super věc.
Beru-li to ale z pohledu uživatele
vhanzl tak když sečtu pořizovací cenu ojetého RSa + ten Wolf 4x4 kit + úprava RSa na 500hp + věci aby to teda mělo smysl(lamelovej LSD,brzdy, podvozek...atd )
Rázem se dostanu na šílenou cenovku, za kterou mohu pořídit třeba ojetý GTR.
Vím extrémní příklad, ale čistě teoreticky......
A když to vezmu reálněji tak lehce upravené Evo, Sti bude taky někde jinde než 4x4 Focus RS. Prostě je snad každému jasné, že úpravce Wolf nemůže vůbec konkurovat rozpočtem, vývojem a zkušenostmi automobilek, která vyrábí vozy s pohonem 4 kol a jejich pohon je považován za špičku
Byly spekulace, že Ford vyrobí Focus RS s pohonem 4 kol ale nakonec nic a dá se tušit proč, nebylo jisté zda dokáže vyrobit konkurence schopné auto. Tím nechci říct, že by nebyly schopni ho vyrobit, ale stálo by to moc. Kdo by si koupil Focusa za 1.5 mega.
Re: Konverze na AWD
Napsal: 23.02.2014 17:44
od foki
wolf to ma za 55000€
Re: Konverze na AWD
Napsal: 24.02.2014 12:31
od h4rr0d
foki píše:wolf to ma za 55000€
Jakkoliv mam stortovni Fokusy rad, tak si za ty prachy muzes koupit novy evo, ktery bude pravdepodobne fungovat vyrazne lip a jeste ti zbydou nejaky drobny na upravy.
Re: Konverze na AWD
Napsal: 28.02.2014 17:14
od V12
Presne tak. Pokial je predok napevno (co na Kuge a teda aj na Wolfovi je), tak to nie je ono. Co povrch, to iny pomer predok - zadok. A toto dokaze iba riadeny medzinapravovy diferencial, nie nejaka potrhla spojka.
Jedno ale iste je ze 4x4 aj s potrhlou spojkou > 4x2. Aj moj 2.0i s mizernymi 107 kW straca trakciu pri kazdom ostrejsom vyjazde zo zakruty...
Re: Konverze na AWD
Napsal: 28.02.2014 19:36
od vhanzl
Na tom autě není pohon z KUGY. Pohon 4x4 je stálý (ne přes HALDEX).
Re: Konverze na AWD
Napsal: 28.02.2014 20:08
od V12
Vychadzam z tvrdenia Fokiho :
foki píše:ale ono to je cele postavene z kugy . uz jsem to koumal ,jednu mam doma .
a este :
Möglich macht den Wolfschen Husarenstreich ausgerechnet ein alles andere als sportlicher Kompakt-SUV. Denn die Komponenten für den tückischen Umbau stammen größtenteils vom Ford Kuga. Dazu holte man sich die Antriebsspezialisten von Drexler Motorsport - vor allen Dingen für ihre formidablen Differentiale bekannt - ins Haus und kann nun gerade noch rechtzeitig zur Essen Motorshow den weltweit ersten Allrad-RS präsentieren. Lediglich 50 Zusatz-Kilo, versichert Senior-Chef Walter Wolf, packt der Allradantrieb oben drauf. Wir fragen uns: Warum hat Ford das denn nicht selber hingekriegt?
Zdroj :
http://www.motorvision.de/ford/focus/fo ... 28151.html
Re: Konverze na AWD
Napsal: 28.02.2014 20:50
od vhanzl
Speciálně na to jak je pohon řešený, jsme se Wolfa osobně ptal a rozhodně to přes Haldex není. Je tam stálý pohon 60:40. Z Kugy tam je možná zadní diferák a kardan. Přestavba auta trvá 3 týdny. Kdyby to bylo tak jednoduchý tak to maj hotový za dva dny.
Re: Konverze na AWD
Napsal: 28.02.2014 20:55
od enjoy
Mají to za dva dny a pak to 14 dní stojí v garáži, aby zákazník neměl pocit, že zplatil tolik peněz za tak málo práce.
Re: Konverze na AWD
Napsal: 28.02.2014 21:55
od foki
.
Re: Konverze na AWD
Napsal: 01.03.2014 06:27
od V12
Foki :
Ty uz prerabas, alebo si vykuchal tu Kugu, co si mi ponukal ?
Ak da Ti ta prerabka podari, daj vediet, ihned zabudnem na SX4...
Re: Konverze na AWD
Napsal: 01.03.2014 08:48
od foki
ne to jsou veci potrebne na prestavbu ( kardan jsen nenasel ) , a myslim ze oni meni celou skrin protoze pohon na zadek si to bere z jedne poloosy , pak je to jen o naladeni a nastaveni , vim ze tam vede nejaka elektrika ( k haldexu ) , az tak detailne jsem to nezkoumal , jestli kdyz by se to vyradilo (aktivovalo ) jestli by to byla 4x4 na tvrdo .
Re: Konverze na AWD
Napsal: 01.03.2014 09:03
od foki
spis tam bude problem s pravou poloosou , ta je u 4x4 jina a nepujde pouzit protoze RS je sirsi a pak dle schemat dopojit haldex do ABS
Re: Konverze na AWD
Napsal: 01.03.2014 13:45
od V12
Z poloosi to nebude. Pretoze poloos je pohanana z diferencialu. Takze keby prave predne koleso stalo, stala by aj prava poloos a teda aj zadok. Co poznam tento system z Kia Hyu (Santa, Tucson), Suzuki Ignis, SX4, jedna z poloosi vedie v dutom hriadeli, ktory zacina na kosi diferaku a konci kuzelovym kolesom, do ktoreho zapada dalsi kuzel s tisichranom pre kardan. Santa ma planetovy prevod s viskozovu spojku, ostatne vozy maju spojky vzadu (vratane Kugy).
Tu :
http://www.awdwiki.com/en/all+wheel+drive+explained/
sa daju najst zaujimave info ohladom roznych systemov 4x4. Je tam aj Kuga, ale iba velmi nahrubo.
Re: Konverze na AWD
Napsal: 01.03.2014 16:55
od foki
myslel jsem ze skrin je jina protoze si to bere z jedne poloosy kde je prisroubovany ten reduktor (jak pisou polaci ) na fotce je videt jak je ta poloosa ztencena aby prosla .