Stránka 2 z 2

Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Napsal: 15.12.2019 08:07
od vitut
Lze vymenit kus za kus, diagnostika neni treba. Uprava km je slozitejsi, ForScan umi upravit jen smerem nahoru (pokud vubec) ...

Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Napsal: 15.12.2019 08:16
od skoprc
Díky za rychlou odpověď. Ty km umí jen nahoru, to by stačilo. Já jen jestli nebude problém s imobilizérem a klíčema. Ty sice forscan taky umí, ale on má jen jeden klíč a tak proto se ptám.

Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Napsal: 16.12.2019 14:41
od ZaQik
- zmena km jde jen nahoru
- immobilizer je v budikach

EDIT: immo je jen v PCM, v budikach ne

Napsal: 16.12.2019 16:56
od djdekl
Pokud se jedna o MK1 Focus, tak immo v budikach neni.

Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Napsal: 16.12.2019 17:29
od skoprc
Tak teď jste mě dostali. Jak to teda je? Zítra mám domluvenou přístrojovku na vrakovišti a chtěl jsem ji tam rovnou odzkoušet. Nerad bych narazil na to, že tam dám jinou a už neodjedu ani s tou starou. Nesmaže to klíče z imma? Pokud ano, půjde to ještě dát zpět i s jedním klíčem? Možná se ptám blbě, ale nerad bych něco po..al.

Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Napsal: 16.12.2019 18:10
od Jemar
Immobilizér ve FFI je v ŘJ motoru. FFI bez budíků klidně jede.

Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Napsal: 16.12.2019 18:28
od skoprc
OK tož to su klidný. Už jsem řešil, jak to udělám. Díky za klid.

Re: Výpadky přístrojového štítu - Ford Focus TDDI 2003 55kW

Napsal: 22.12.2019 16:59
od skoprc
Tak se podařilo ke vší spokolenosti vše opravit. Po rozebrání budíků, jsem desku tišťáku lehce prohnul a display naskočil. Tak jsem trafopájkou propájel okolí domělého místa ohybu včetně blízkého procesoru a nějaké dyody s odporem. Po zpětné montáži vše funguje, zakže se nic měnit nemuselo. Díky všem za rady a pomoc. Přeji všem mnoho úspěchů při opravách a hezké vánoce.