Stránka 2 z 4

Re: nestartuje

Napsal: 17.11.2010 22:10
od Vewehr
V návodu píšou držet klíček až 30 sekund :D, ale to mi přijde vážně brutál. Každopádně s blbým žhavením to za 4 sekundy fakt chytnout nemusí. Určitě bych nechal žhaviče proklepnout.

Re: nestartuje

Napsal: 17.11.2010 22:24
od Fako sk
mechanik mi vravel že to so žhavičmi vôbec nesuvisí ale mne sa to nezdalo hned :? . Hovoril niečo o prepade nafty či čo. Ale tak lepšie bude fakt nechať najprv skontrolovať žhaviče ;)

Re: nestartuje

Napsal: 17.11.2010 22:47
od Vewehr
Ať to zkusí. Nejlíp asi vymontovat a připíchnout k baterce. Držím palce, ať je to takováhle kravina :wink:.

Re: nestartuje

Napsal: 17.11.2010 23:02
od Fako sk
dík :)

Re: nestartuje

Napsal: 18.11.2010 19:43
od onysx
Ahoj.chci se chlapáci optat jak dlouho vám svítí kontrolka žhavení?já zapnu klíček rozsvítí se palubka a žhavení okamžitě zhasne.jinak to že jde natočit bez funkčních žhavičů je pravda ale záleží na kondici motoru a baterky.mám s tím vlastní zkušenost a točil jsem stejně dlouho jako po výmněně.pouze při loňskejch kruto mrazech jsem nenatočil jak to bylo zatuhlý.jinak musím zmínit super přístup k těm žhavičům :evil:

Re: nestartuje

Napsal: 18.11.2010 21:22
od Fako sk
u teba to môže byť prípad ked stečie nafta alebo čo :nixw: . Tebe to stále tak štartovalo? Lebo mne auto štartovalo celkom rýchlo ale iba niekedy sa stalo že nenaštartovalo. Ked sme to roztlačili (viem chujovina už sa to robiť nebude) tak potom išlo a ked už bol zahriaty motor tak štartovalo to okamžite :?

Re: nestartuje

Napsal: 18.11.2010 21:33
od Fako sk
a mne to žhaví dlho. asi tak 4-5s

Re: nestartuje

Napsal: 19.11.2010 14:15
od Fako sk
No ty kokso čo som ja dnes zistil. Mechanik nám namontoval k filtru pumpičku. AKo moc tomu nerozumiem a ani neviem či skúšal žhaviče. No auto naštartovalo. Aj tam sa mi to moc nepáči :? . Večer dodám fotku pumpičky. Zaráža ma to pretože som ešte o tom nepočul

Re: nestartuje

Napsal: 19.11.2010 17:28
od Fako sk
to je tá pumpička. čo si o tom myslíte? :nixw:

Re: nestartuje

Napsal: 20.11.2010 13:29
od Fako sk
nikto ste sa s tým ešte nestretli?

Re: nestartuje

Napsal: 22.11.2010 21:52
od Vewehr
No to je nahul. Prvni auto s kardiostimulatorem co vidim 8O. Jak to fungule? Takhle bych rekl, ze se ten balonek musi mackat ruco, aby to pumpovalo :lol:. Neco podobnyho mela i stara dobra S120, ale tam to patrilo. Tady bych byl taky kapanek nesvuj :bebng:.

Re: nestartuje

Napsal: 22.11.2010 22:39
od Fako sk
proste neviem :mrgreen: . Ale že vraj je to tam na to ked spadne nafta tak že sa to pomačká až kým to nebude tvrdé a bude to ok :D zatial to štartuje dobre tak to nebudem riešiť už :wink:

Re: nestartuje

Napsal: 25.11.2010 14:26
od Drta.tom
Tak už jsem taky v klubu špatně startujících.

Při teplotách od cca 5°C startuju v pohodě - ne na 1ťuk, ale chytne to vždy za 0,5-1 s.

Pod 5°C už auto startuje hůře - většinou cca 1-3 s, občas i 5s. Tu a tam auto startuje opravdu blbě.

Auto mám od jara (180000 km asi reálných při koupi) - před koupí byl proveden repas všech vstřiků (Delphi ne Polsko), repas čerpadla, nový palivový filtr, nové uhlíky, vyčištění strartéru a nádrže, nová no-name baterka 72 Ah, výměna oleje.

Auto mělo problémy se startama v zimě již před koupí, ale výše uvedené práce to měli odstranit - při koupi vozu (než se vše zrepasovalo) se již oteplilo, takže se startama problémy nebyly.

Letos jsem najel zatím kolem 10000 Km.

od podzimu jsem podezíral baterku - po dobití baterie auto vždy relativně v pohodě nastartovalo - baterka byla kontrolována a prý je OK. Podezření bylo na elektrice - problémy jsem vypozoroval při vlkém počasí - v servisu zkoušeli změřit úniky z baterky - ale na 2 pokusy nic nezměřeno. Byly vyčištěny nějaké hodně zasrané svorky vč. kostry, ale furt žádná změna k lepšímu.

Po vyčištění svorek mi mechanik předal auto, že je to v pohodě, já sednu do auta - a motor se akorát točí bez snahy chytnout - tak mechanik konečně poznal, jak mi to občas nestartuje - tak jsem mu to auto dále nechal na zkoumání. Druhej den mi volal, že mám docela neprůchodnou palivovou soustavu (ucpané palivové vedení) - následovalo vyčistění palivové soustavy a nádrže + nový palivový filtr - mechanik mi hlásil, že v nádrži byla hrstička bordelu v konzistenci jemně namletého prášku. Jinak tankuju převážně na Agipu v Přerově (v Přerově je všude velmi levná nafta - celý rok pod 30 Kč/l) + VIF (doteď letní). Subjektivně jsem měl pocit, že auto startuje o něco lépe. Jinak mechanik hlásil, že pokud to nepomůže, tak to musí být čerpadlo (bylo na jaře na repasu).

Dnes byl po dlouhé době v noci mráz - ráno mi při startování palubní počítač ukazoval 1°C - a já jsem točil a točil a nic - motor se točil, ale nedošlo na poslední fázi těsně před před startem. Po několika pokusech a další asi 1 min pauze to po asi 5s točení nakonec naskočilo. Celkem se auto při startu trápilo i s pauzama téměř 4 min.

Příjde mi ten motor takový zatuhlý

Jakmile již auto naskočí a já s ním popojedu, tak již chytá bezproblémově za cca 1/2 s.

po nastartování mi nijak nekolísají otáčky, kouř při chladu je zpočátku bílý neprůhledný, po chvíli je prakticky bezbarvý.

Na diagnostice jsem ještě nebyl - asi by to chtělo.

Co Vás napadá?

Celkem mě to sere, auto jinak jezdí dobře a už jsem si na něj docela zvykl.

Re: nestartuje

Napsal: 30.11.2010 12:30
od Drta.tom
Tak,
dnes ráno teploměr ukazoval -3°C a tak jsem auto zkusil nastartovat - a houbelec. Motor se točil, ale nejevil snahu ke startu - začínám podezřívat, že mi padá nafta.

Zkoušel jsem před startem povypínat rádio, topení, vnitřní osvětlení a přišlo mi, že tentokrát mi při žhavení (mělo by trvat kolem 5s) nějak podezřele neklesla intenzita podsvícení ma budících - že by žhaviče?

Uvidíme, v pondělí jedu do servisu - tedy přesněji měl bych jet do servisu, ale není jisté, že nastartuju.

Re: nestartuje

Napsal: 07.12.2010 12:08
od Drta.tom
Pokračování.

Včera jsem byl domluvenej s mechanikem - zajeli jsme k mému nestartujícímu vozidlu.

Venkovní teplota 0-0,5°C

Mechanik nechal nahozené svoje auto, zapojil do mého vozu startovací kabely, zapojil diagnostiku (má nějakej univerzální program na prakticky všechny typy aut, kde se vybírá značka, model, motor, ...), otočil klíčkem a bez problému auto nastartoval - zkrátka, když má moje auto dost elektriky při startu, tak asi nemá problém.

Čerpadlo dle diagnostiky úplně v pohodě (aby né, když bylo na jaře na repasu) - okamžitě naskočí a drží správné hodnoty. Problém bude asi v elektrice - když se vypnou světla, tak auto startovalo na drnk (stále napojeno startovacími kabely na nastartované auto), se zapnutými světly auto startovalo také v pohodě, ale ne tak rychle. Je také možné, že je v háju nějaké čidlo, které hlásí špatné (příliš optimistické) hodnoty ŘJ a ve finále je z toho startování na ho..o. Může zde být souvislost s bordelem v nádrži )viz mé předchozí příspěvky.

Auto jsem násedně odvezl do servisu a mám mírný optimismus ohledně vyřešení problému.

Dám vědět, jak dopadnu.