Stránka 2 z 3

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 05.11.2009 08:04
od risomas
Fokal píše:U mě vychází co kůň navíc, to 1000 Kč, když budu docela velkej optimista
Ale to sa oplati za 300tis mam 300 konove auto to sa mi zda velmi fer cena. Taky Veyron za 1mil kc nie je tiez zla kupa.

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 05.11.2009 18:13
od Fokal
Druhej úhel pohledu :mrgreen:

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 26.11.2009 18:54
od munch
já se hlásim na měření :) ale nemam podložky, tak doufam že ještě bude nějakej sraz abych si je tam mohl od nekoho vyzvednout

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 26.11.2009 19:46
od stand
Já patřím mezi chipnuté šťastlivce :P
Kluci je to paráda (modrej focus 2.0TDCI combi s plzeňskou značkou), fakt vám oboum moc díky.
dokonce jsem, tady do fóra přidal fotky z "chipování"!
Ale to jsem netušil, že je tu s váma vlákno dal bych to jinak sem :!:

Tady jukněte: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... ng#p431194
Standa

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 27.11.2009 10:44
od Fokal
Vidiš, tak to gratuluju :wink: 8) Konečně někdo, kdo může podat reference ohledně čipování 8)

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 28.11.2009 11:54
od Fordik
Hele, tak nevím jak hodně to s Camp performance bude horký, protože kamarádovi se stalo, jak on sám říká "renovačku? No delam ji diky uzasne firme Camp Performance, která instalovala vstriky a diky tomu vzniklo tohle vsechno"
viz článek http://www.pozary.cz/fotogalerie/horici-honda/ :?

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 28.11.2009 13:01
od foki
a co se stalo ?

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 07.12.2009 13:10
od Fordik
Špatně nainstalované vstřiky, tak to chytlo.

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 07.12.2009 18:59
od ZonixX
:| sila.. apropo Camp Performance - jejich mobilni brzdu bych rozhodne nevyuzil, to jejich "foukatko", ktere ma chladit neni nic, cemu bych sveril chlazeni sveho auta pri plne zatezi behem mereni...

Fakt, ze na svem webu udavaji, cituji: "Tento způsob měření výkonu je zcela přesný." neukazuje nic hezkeho.

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 07.12.2009 19:11
od stand
Tak na to měření, které trvá anine minutu to chlazení stačí úplně bohatě, to se ti to auto ani náhodou nepřehřeje, mě po druhém měření ani nesepla sahara.
Narozdíl od jiných(úpravy konajcích) firem,máš díky mot.brzdě alespoň info o aktuální kondici motoru před chipem a taky o navýšení po úpravě.
Brzda není mobilní ale nadúrovňová. Ono ne všude se dá instalovat do podlahy že...

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 07.12.2009 19:20
od ZonixX
s tvym pristupem ten ventilator nemuseji pro jedno mereni asi ani zapinat :? :) ...jak asi chteji "presne" odmerit vykon, jak odvazne deklaruji, kdyz se ti pod kapotu a ve tvem pripade ani na IC poradne nedostane cerstvy vzduch? btw.. ta brzda je skutecne mobilni, maji to i na svem webu..

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 07.12.2009 19:28
od stand
Jenže pochop, že mě nejde o to, abych absolutně přesně věděl koně ..
Stačí mi, že vím že auto má výkon odpovídajcí sériovce a že se po chipu zvednul na deklarovaný výkon. (jestli je tam o tři koně mín kvuli nedochlazenému IC je mi uplně ukradený).
No pod "mobilní" si představuju teda něco jiného :lol:
Mobilně bych ji nechtěl nikam přemisťovat :roll:
Mimo to, maj již nové místo působiště a brzda se konečně přestěhovala podzem.

A ted se přiznejte, kdo zvás nové umístění brzdy už testoval:)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5XRScwhvUu0[/youtube]

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 07.12.2009 22:19
od campperformance
Vážení, dovolte abych se vyjádřil k výše psaným příspěvkům:
Co se týče oné Hondy. Vstřiky byly instalovány pouze za účelem odladění. Ladění prováděl externista, kterého si přivezl majitel vozu. Větší vstřiky byly delší, a tudíž vstřikovací lišta nešla přišroubovat na všech 6 šroubů, ale pouze z jedné strany na 2. Neustále jsme v průběhu měření sledovali, zda vstřiky těsní (včetně majitele vozu, který si byl vědom toho že lišta drží na místě provizorně), a byl upozorněn na to, že je nutné zbylé šrouby nastavit, a připevnit lištu pořádně. To že tak neučinil, a autem jezdil do doby, než ony 2 šroubky povolily, a stalo se co se stalo, je jen a jen nezodpovědný přístup jeho majitele.

Pokud se jedná o chlazení vozu, používáme větrák, jenž má průtok vzduchu 25000 m3 za hodinu. Na chlazení vozu vcelku stačí. Nemá simulovat náporové sání ve 200km rychlosti. To už bychom vlastnili spíše aerodynamický tunel, a pochybuji že bychom při takovém větru v dílně vydrželi :o)

Díky za Vaší pozornost.

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 08.12.2009 06:21
od foki
diky za vyjadreni , akorat kdyz jsem videl ty valce tak bych mel strach ze to sjede i kdyz je to prikurtovane , to se mi vic libi toto :

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aBvRqnap ... r_embedded[/youtube]

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 10.12.2009 21:48
od munch
mě by zajímalo jestli jsou schopni opravdu odladit soft řidici jednotky na míru autu, např kdybych měl větši intercooler, jestli jsou schopni uměrně tomu navýšit tlak turba, osobně si myslim že co se tyče tdciček tak si tam ty firmy přehazujou jeden a ten samej soft a kopírujou ho tam každej za jinej peníz a hrdě mluvěj o "ladění" a ruznejch nesmyslech přitom tam maj ubastlenou jednu mapu kterou dostanou ktomu flasheru, co sem koukal na jejich stránky tak používaj uplně tu samou hračku jako většina těhle pochybnejch kuchařů softwaru řidicich jednotek, rád budu uveden v omyl