Stránka 2 z 3

Napsal: 02.08.2006 22:29
od pelen
Baterku mas normalne nabitou? Meril jsi ji hustomerem? Zkus si pujcit nejakou jinou baterku.

Napsal: 03.08.2006 07:46
od hihi
2Foki: kontrolka problikava a za jizdy mi to celkem vadi...
2Pelen: prohodil jsem dve...

Napsal: 03.08.2006 10:04
od foki
hihi píše:2Foki: kontrolka problikava a za jizdy mi to celkem vadi...
2Pelen: prohodil jsem dve...
ja jsem meril tdi a ma 14,2 kdyz se neco zapne tak to klesne az na 13,1

Napsal: 03.08.2006 10:54
od Ahmed
foki píše:
hihi píše:2Foki: kontrolka problikava a za jizdy mi to celkem vadi...
2Pelen: prohodil jsem dve...
ja jsem meril tdi a ma 14,2 kdyz se neco zapne tak to klesne az na 13,1
Jako dobijeni? Mi to teda drzi porad. Mam tam kolem tech 14,2V, zapnu ventilator, klimu, svetla, radio, vyhrivani sedadel a napeti se ani nehne.

Napsal: 03.08.2006 19:31
od hihi
jj, dobijeni. Zitra snad najou proc tam neni (az na vyjimky) stabilnich 14,2, ale mene.

Napsal: 03.08.2006 19:36
od pelen
Ahmed píše:
foki píše:
hihi píše:2Foki: kontrolka problikava a za jizdy mi to celkem vadi...
2Pelen: prohodil jsem dve...
ja jsem meril tdi a ma 14,2 kdyz se neco zapne tak to klesne az na 13,1
Jako dobijeni? Mi to teda drzi porad. Mam tam kolem tech 14,2V, zapnu ventilator, klimu, svetla, radio, vyhrivani sedadel a napeti se ani nehne.
Mam to uplne stejne jako Ahmed, uz jsem to tu nekde psal.

Napsal: 03.08.2006 22:24
od hihi
tak, tak. Bude se hledat, proc ja je mam jen nekdy... (regulator - nemusel vydrzet, ridici elektronika - ty 4A nekudy tekly, ze :-( )...

Napsal: 04.08.2006 12:29
od hihi
no... doporuceni (ekonomicke) zni: predelat na klasicke dobijeni (pouzit telo alternatoru, vykuchat regulator, nahradit jinym, spravne to propojit s kontrolkou na pristrojovce a za cca 250,- byt vysmatej, protoze do toho uz nebude kecat ridici jednotka...)

(druha moznost je vymenit altik za novy - 14k - a modlit se, ze neodeslo neco v ridici jednotce)

neco na tom bude

(diagnostika hlasi bez zavad...)

Napsal: 07.08.2006 10:13
od hihi
Nemel jsem cas se ted nabijenim zabyvat. Nicmene soucasny stav je, ze auto klidne 10 minut (popojizdka po meste) je naprosto OK. A pozdeji (zase studene) se rozsviti kontrolka dobijeni ihned. A navic vyletuje napeti klidne k 16V nezavisle na otackach. Uz nehledam radu, jen jsme chtel neco typu: Cizi potize udela radost pri vlastnich potizich.

Napsal: 07.08.2006 20:00
od pelen
hihi píše:......... Cizi potize udela radost pri vlastnich potizich.
Ja to tak necitim. Myslim, ze vsichni chteji tem, co maji potize, ucinne pomoci a nemaji z toho radost. Vsichni prece tady mame stajnou znacku aut, ne?

Napsal: 07.08.2006 21:17
od hihi
2Pelen: ja vim, ale vestit tu nikdo neumi. Ale prave to se mi na zdejsich lidech a webu velmi libi. Ale ja uz nechci prilis otravovat. Podotykam, ze zitra jde altik ven a do servisu, kde si na nic nehraji a kdyz nevi, reknou, ze nevi.
Ted se to chova tak, ze pokud neni napeti hned od pocatku nad 14V (je kolem 13,5V a tedy dobiji malo), rozsviti se kontrolka a zustane tak. Napeti se drzi konstatntni, nicmene pri otackach kolem 3500 na okamzik vyleti i nad 16V a prakticky hned spadne zpet. Pokud je po nastartovani napeti dobre (tj. nad 14V) tak je to OK taky nez se dostanu k vysokym otackam (3500), pak vyleti napeti k zminovanym cca 16V a kdyz to sleti, leti k 13,5V a kontrolka se rozsviti. Kdyz se to probere od pocatku problemu, tak je toho moc na malem pisecku a vlastne se stale nevi, co s tim je. (Novy regulator uz zase diky spatnemu zapojeni dratu v konektoru - za to nemuzu- muze byt v haji. Stejne tak neco na vstupu PCM.) Kazdopadne se to hleda blbe, protoze zrovna neni k dispozici stejny altik na vymenu.


Ted bych uvital najit PCM a kouknout na G a B kablik, co s tim udelaly ty 4A... Uz jsem videl treba OK elektroniku, ale tistak(cin) byl odparenej...

Takze, kde je PCM?

Napsal: 08.08.2006 18:17
od hihi
Tak jsem dnes ujel 2x120km - kontrolka si vesele svitila, napeti na 13,5V. Po dvou hodinach stani jsem nastartoval, napeti 14,2V. Kontrolka OK. At jsem jel jak jsem jel (ot. >4000min-1), tak stale +/- 14,2V. jsem zmatenej. To vypada, ze je problem nekde kolem baterky (je nova, jen bohuzel kolem toho vseho se ji den po koupi povedlo vymlatit na 5,5V..., nasledne jsem ji dobil a dal do auta).

Napsal: 08.08.2006 18:26
od pelen
Pokud mas cas a chut, tak ji zkus vybit a znovu nabit. Baterka ziska plnou kapacitu az po nekolika cyklech a vybitim a nabitim se zformuje. Musis ji nabijet 0,1*Ah proudem, jinak, pokud bude nabijeci proud nizky, pak z ni bude mekky zdroj, bude mit vyssi vnitrni odpor nez ma mit.

Napsal: 08.08.2006 18:40
od hihi
Necham to byt... Az dojedu do NJ bude nabita dost ;-). (Mam to tam necelych 500km a jedu za par dni). Baterku beru za spotrebak. Ja se s tim jeste dnes projedu. Studenej spoj (kdekoliv), blaznive polovodicove soucastky(PCM, altik), baterie, kterou FoFo nema rad..., kde to vezi?????)

Napsal: 08.08.2006 21:23
od Ahmed
Uhliky a takove veci mas ok? Mi odesel regler i uhliky.