Stránka 2 z 2
Re: Spotřeba TDCI na volnoběh
Napsal: 04.08.2009 15:05
od Rumbo
prokyz píše:Zdravím, chtěl jsem se jen ujistit, že 1,8 TDCi 85kW ve FoFo I r.v. 04 jezdí z kopce při zařazené rychlosti zadarmo (někdo to zde v diskuzi zmínil), čili že k pohonu všech na motoru závislých agregátů využívá kinetickou energii jedoucího vozidla a nevstřikuje do válců žádné palivo. Je to opravdu tak?
Je to moji "staré" nové auto, bohužel bez palubního počítače, na kterém bych si to ověřil, ale předpokládám, že takhle mladý motor už to zvládat bude.
Díky za odpověď
ano palubny ukazuje 0.0 ako je to v skutocnosti povedat neviem.
Re: Spotřeba TDCI na volnoběh
Napsal: 04.08.2009 22:54
od prokyz
Palubní počítače jsou na tom s přesností dost dobře, testovali několik značek automobilů a jejich palubních počítačů v AutoTipu...
Re: Spotřeba TDCI na volnoběh
Napsal: 18.08.2009 14:57
od JxJ
Je to tak, i mě PP ukazuje z kopce při zařazené rychlosti 0.0L/100km při nesešlápnutém plynu ..

Re: Spotřeba TDCI na volnoběh
Napsal: 21.08.2009 08:41
od zajo
Je to tak, Ř.J. motoru je opravdu naprobramována tak, že při brždění motorem-noha z plynu , se nevstřkuje žádné palivo (není důvod), platí to jak pro ropáka tak benála.
Re: Spotřeba TDCI na volnoběh
Napsal: 29.08.2009 00:22
od IstenlyI
Spotřeba je vždy alespoň nepatrná, když jedeš z kopce se zařazenou rychlostí ukazuje to sice 0 l/km protože nešlapeš na plyn plynové čidlo do řídící jednotky hlásí 0, ale pozor točí se kola, jakmile se kola zastaví naskočí třeba 1,3 l/h. To maš třeba při startu plyn nepřidáváš a spotřeba je l/h kola stojí, něco v motoru hořet musí žejo aby naskočil.
Re: Spotřeba TDCI na volnoběh
Napsal: 29.08.2009 10:13
od vitut
to michas dve veci dohromady. Jedna vec je nutna davka paliva pro udrzeni volnobehu a druha vec je uzavreni vstrikovani paliva pri brzdeni motorem - tam Ti s motorem "toci kola", brzdny ucinek pochazi od komprese vzduchu ve valci, v tuto chvili skutecne do valce zadne palivo nejde ...
Re: Spotřeba TDCI na volnoběh
Napsal: 02.09.2009 10:03
od zajo
vitut píše:to michas dve veci dohromady. Jedna vec je nutna davka paliva pro udrzeni volnobehu a druha vec je uzavreni vstrikovani paliva pri brzdeni motorem - tam Ti s motorem "toci kola", brzdny ucinek pochazi od komprese vzduchu ve valci, v tuto chvili skutecne do valce zadne palivo nejde ...
tak tak, motor funguje jako kompresor a tím pádem brzdí. při brzdění motorem není sebemenší důvod vstřikovat palivo do válců.