
Ubytek oleje
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: Ubytek oleje
No tak je to horsie. A ten biely dym je taky ako para co sa rychlo rozpusti, alebo je to take hustejsie a skor jemne modro biele? No zatial to fakt vyzera na nacate turbo 

3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 06.01.2009 18:30
Re: Ubytek oleje
No takle to nedokazu popsat. Zkusim se na to podivat zitra. Takovych detailu sem si nevsiml.
Diky za rady kamo.
Diky za rady kamo.
Ford Focus, 1.8 TDCi, 09/2002, white
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 06.01.2009 18:30
Re: Ubytek oleje
Zkusil sem se rano divat na ten kour a s tou bilou barvou sem to troska prehnal. Rano v garazi mel kour takovou hodne lehce nasedlou spise pruhlednou barvu a po pridani plynu zadnou. Kdyz sem dojel do prace a dival se znovu tak barva koure bezbarvy i po pridani. Piskani turba sem zaregistroval cca kolem 1300 ot. pri pridani z volnobehu a pote po klesani otacek.
Tak nevim jede to jako ohen.
Tak nevim jede to jako ohen.
Ford Focus, 1.8 TDCi, 09/2002, white
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ubytek oleje
rastik: vsimej si tech priznaku pozorne:
viz turbo
viz turbo
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 06.01.2009 18:30
Re: Ubytek oleje
No neco na tom clanku asi bude.
.
Uz asi zacnu setrit nebo se toho rychle zbavim.


Uz asi zacnu setrit nebo se toho rychle zbavim.
Ford Focus, 1.8 TDCi, 09/2002, white
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 06.01.2009 18:30
Re: Ubytek oleje
Zdravim vsechny.Tak uz sem asi pochopil proc rikate ze to asi propousti turbo. => http://www.turbocar.cz/cs/turbodmychadla.html
Myslite ze by treba pomohlo turbo vyndat a podivat se jek na tom je?(je tezke ho vymontovat?) Popr. ho dat radeji repasovat treba na zminovane adrese turbo car nebo radeji koupit nove?
Myslite ze by treba pomohlo turbo vyndat a podivat se jek na tom je?(je tezke ho vymontovat?) Popr. ho dat radeji repasovat treba na zminovane adrese turbo car nebo radeji koupit nove?
Ford Focus, 1.8 TDCi, 09/2002, white
-
- Nováček
- Příspěvky: 115
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Ubytek oleje
Ahoj,chtěl bych Vás poprosit o radu. Při prohlídce auta na zvedáku jsem si všiml stékajícího oleje z okolí sání. Po lepším prozkoumání to vypadá, že olej se ztrácí přímo pod EGR ventilem. Intercoler, hadice a trubky turba jsou sice mastné, ale žádné větší množství oleje v nich není. Myslíte si, že se bude jednat taky o odcházející turbo? Turbo jinak žádné jiné známky poškození nevykazuje. Díky za každou odpověď.
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002


- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ubytek oleje
to Gold: Jses si opravdu jisty, ze je to olej? Neni to jen smes sazi a dalsiho humusu, ktery se usazuje v sacim potrubi za turbem? Podle popisu bych spis tipoval na povolenou hadicovou svorku pred EGR ...
Jinak koukam na Tvuj podpis - koukej se prihlasit k Dark Grey Group
http://forum.ford-focus.cz/viewforum.php?f=106
Sorry za OT, ale agitka musi bejt ...
Jinak koukam na Tvuj podpis - koukej se prihlasit k Dark Grey Group

Sorry za OT, ale agitka musi bejt ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 115
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Ubytek oleje
to Vitut: Tím olejem si jistý jsem. Bylo tam samozřejmě i hodně nánosu, ale vše jsem očistil, hadici odmastil a přesponkoval.Ale i po ujetí cca 50 km, když tam šáhnu rukou, tak tam olej opět je. A fakt mám pocit, že neuniká přes spoj hadice s EGR, ale přímo u šroubu příruby. (ale tím si 100 % jistý nejsem).Ten úbytek není nějaký zásadní. Na 10 tis km mi na měrce ubylo asi 4 mm. Jinak to přihlášení k Dark Grey Group jsme promtně napravil. 

Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002


- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ubytek oleje
to Gold: Je to na prirube sani? Jeste se dobre podivej, jestli to nevzlina uz pod vikem hlavy. Nedavno jsem menil tesneni (prace na 1/2 hodiny), byl zasvineny cely blok ze zadni strany ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 115
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Ubytek oleje
no to je docela dobrý nápad a zkusím se na to podívat. Rukou jsem ten olej nahmátl někde u příruby EGR,ale může tam stýkat. Díky moc a dám vědět.
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002


- Palec4
- Test driver
- Příspěvky: 2057
- Registrován: 03.05.2008 23:20
- Bydliště: Svk-Sereď
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ubytek oleje
vivut
mam podobny problem pod hlavou mam rozteceny olej po bokoch,ale nic vazne,hovoris ze staci retesnit ci vymenit tesnenie?
mam podobny problem pod hlavou mam rozteceny olej po bokoch,ale nic vazne,hovoris ze staci retesnit ci vymenit tesnenie?
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ubytek oleje
To Palec4: tesneni pod hlavou a pod vikem hlavy je rozdil ... Vikem myslim ten vrchni Al slitinovy odlitek s ventilem prepadu odvetrani skrine a nekolika hadicemi odvetrani. To kdyz sundas (tri dlouhe srouby), tak uvidis kompletni ventilovy rozvod shora - takze bez zasahu do rozvodu.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 115
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Ubytek oleje
Podle popisu bych spis tipoval na povolenou hadicovou svorku pred EGR ...
to Vitut:Vypadá to,že jsi měl pravdu. Ten olej opravdu prosakuje asi před EGR. Nevím jestli by nepomohla nová hadice, protože nepomohli ani dvě svorky. I když je dotáhnu, tak stejně po cca 100 km je tam kapka oleje.
to Vitut:Vypadá to,že jsi měl pravdu. Ten olej opravdu prosakuje asi před EGR. Nevím jestli by nepomohla nová hadice, protože nepomohli ani dvě svorky. I když je dotáhnu, tak stejně po cca 100 km je tam kapka oleje.
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002


- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ubytek oleje
Jeste kdyz jsem mel TDDi, tak mi to vzlinalo prave u toho posledniho gumoveho kolena. Hadice tam byla s vypletenym skeletem a udelala se prasklina uvnitr te hadice. Dira srkz sice nebyla, ale bylo to natrzeny zevnitr po uroven vypletu. Ten byl nejspis latkovy a tak to po tech vlaknech hezky prosakovalo na konec hadice. Tim padem jsem mohl svorky utahovat, jak chtel, ale stejne to porad lezlo ven ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host