Ubytek oleje

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od jamaka » 26.02.2009 21:54

No tak je to horsie. A ten biely dym je taky ako para co sa rychlo rozpusti, alebo je to take hustejsie a skor jemne modro biele? No zatial to fakt vyzera na nacate turbo :(
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

rastik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 06.01.2009 18:30

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od rastik » 26.02.2009 22:21

No takle to nedokazu popsat. Zkusim se na to podivat zitra. Takovych detailu sem si nevsiml.
Diky za rady kamo.
Ford Focus, 1.8 TDCi, 09/2002, white

rastik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 06.01.2009 18:30

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od rastik » 27.02.2009 07:07

Zkusil sem se rano divat na ten kour a s tou bilou barvou sem to troska prehnal. Rano v garazi mel kour takovou hodne lehce nasedlou spise pruhlednou barvu a po pridani plynu zadnou. Kdyz sem dojel do prace a dival se znovu tak barva koure bezbarvy i po pridani. Piskani turba sem zaregistroval cca kolem 1300 ot. pri pridani z volnobehu a pote po klesani otacek.
Tak nevim jede to jako ohen.
Ford Focus, 1.8 TDCi, 09/2002, white

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od zewl » 27.02.2009 07:18

rastik: vsimej si tech priznaku pozorne:
viz turbo
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

rastik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 06.01.2009 18:30

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od rastik » 27.02.2009 09:28

No neco na tom clanku asi bude. :( :(.
Uz asi zacnu setrit nebo se toho rychle zbavim.
Ford Focus, 1.8 TDCi, 09/2002, white

rastik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 06.01.2009 18:30

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od rastik » 28.02.2009 08:51

Zdravim vsechny.Tak uz sem asi pochopil proc rikate ze to asi propousti turbo. => http://www.turbocar.cz/cs/turbodmychadla.html
Myslite ze by treba pomohlo turbo vyndat a podivat se jek na tom je?(je tezke ho vymontovat?) Popr. ho dat radeji repasovat treba na zminovane adrese turbo car nebo radeji koupit nove?
Ford Focus, 1.8 TDCi, 09/2002, white

Gold
Nováček
Nováček
Příspěvky: 115
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od Gold » 31.03.2009 11:56

Ahoj,chtěl bych Vás poprosit o radu. Při prohlídce auta na zvedáku jsem si všiml stékajícího oleje z okolí sání. Po lepším prozkoumání to vypadá, že olej se ztrácí přímo pod EGR ventilem. Intercoler, hadice a trubky turba jsou sice mastné, ale žádné větší množství oleje v nich není. Myslíte si, že se bude jednat taky o odcházející turbo? Turbo jinak žádné jiné známky poškození nevykazuje. Díky za každou odpověď.
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002
Obrázek

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od vitut » 31.03.2009 23:48

to Gold: Jses si opravdu jisty, ze je to olej? Neni to jen smes sazi a dalsiho humusu, ktery se usazuje v sacim potrubi za turbem? Podle popisu bych spis tipoval na povolenou hadicovou svorku pred EGR ...
Jinak koukam na Tvuj podpis - koukej se prihlasit k Dark Grey Group :D http://forum.ford-focus.cz/viewforum.php?f=106
Sorry za OT, ale agitka musi bejt ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Gold
Nováček
Nováček
Příspěvky: 115
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od Gold » 01.04.2009 09:45

to Vitut: Tím olejem si jistý jsem. Bylo tam samozřejmě i hodně nánosu, ale vše jsem očistil, hadici odmastil a přesponkoval.Ale i po ujetí cca 50 km, když tam šáhnu rukou, tak tam olej opět je. A fakt mám pocit, že neuniká přes spoj hadice s EGR, ale přímo u šroubu příruby. (ale tím si 100 % jistý nejsem).Ten úbytek není nějaký zásadní. Na 10 tis km mi na měrce ubylo asi 4 mm. Jinak to přihlášení k Dark Grey Group jsme promtně napravil. :D
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002
Obrázek

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od vitut » 01.04.2009 10:47

to Gold: Je to na prirube sani? Jeste se dobre podivej, jestli to nevzlina uz pod vikem hlavy. Nedavno jsem menil tesneni (prace na 1/2 hodiny), byl zasvineny cely blok ze zadni strany ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Gold
Nováček
Nováček
Příspěvky: 115
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od Gold » 01.04.2009 10:50

no to je docela dobrý nápad a zkusím se na to podívat. Rukou jsem ten olej nahmátl někde u příruby EGR,ale může tam stýkat. Díky moc a dám vědět.
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002
Obrázek

Uživatelský avatar
Palec4
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2057
Registrován: 03.05.2008 23:20
Bydliště: Svk-Sereď
Kontaktovat uživatele:

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od Palec4 » 01.04.2009 10:55

vivut
mam podobny problem pod hlavou mam rozteceny olej po bokoch,ale nic vazne,hovoris ze staci retesnit ci vymenit tesnenie?
Focus 1.8 TDdi 66KW Ghia Strieborna metaliza r.v. 2000/6 - _predane_
Obrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od vitut » 01.04.2009 11:03

To Palec4: tesneni pod hlavou a pod vikem hlavy je rozdil ... Vikem myslim ten vrchni Al slitinovy odlitek s ventilem prepadu odvetrani skrine a nekolika hadicemi odvetrani. To kdyz sundas (tri dlouhe srouby), tak uvidis kompletni ventilovy rozvod shora - takze bez zasahu do rozvodu.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Gold
Nováček
Nováček
Příspěvky: 115
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od Gold » 03.04.2009 19:26

Podle popisu bych spis tipoval na povolenou hadicovou svorku pred EGR ...

to Vitut:Vypadá to,že jsi měl pravdu. Ten olej opravdu prosakuje asi před EGR. Nevím jestli by nepomohla nová hadice, protože nepomohli ani dvě svorky. I když je dotáhnu, tak stejně po cca 100 km je tam kapka oleje.
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002
Obrázek

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ubytek oleje

Příspěvek od vitut » 04.04.2009 21:01

Jeste kdyz jsem mel TDDi, tak mi to vzlinalo prave u toho posledniho gumoveho kolena. Hadice tam byla s vypletenym skeletem a udelala se prasklina uvnitr te hadice. Dira srkz sice nebyla, ale bylo to natrzeny zevnitr po uroven vypletu. Ten byl nejspis latkovy a tak to po tech vlaknech hezky prosakovalo na konec hadice. Tim padem jsem mohl svorky utahovat, jak chtel, ale stejne to porad lezlo ven ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host