No tak to je ono .. kyticka razeni roste hlavne ve meste (pri prerazovani do 2k ot.). Na dalnici nee.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie) Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie) Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)
Adow: ze mam zahraty motor? predpokladam ze po 10km jizdy uz bude zahraty alespon trochu...
vim ze se tam da nastavit bud realna nebo simulovana teplota... rekl bych ze tam mam realnou ale to je jedno...
kazdopadne 66% jizd zacinalo se studenym motorem ale koncil jsem s teplym na 99%
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW GHIA / r.v.2007 / 110-139tkm / GREY / 16'' kola ALU
"66% jízdy byla se studeným motorem" neni jen o jizdach - jde i o pocet startu pri teplote pod 0 nebo 4°C ... tuhle zimu jsem to chtel nejak zkoumat, ale pak jsem se rozhodl delat uzitecnejsi veci
Tak kytky jsem vypestoval celkem rychle, mám tam 2x5 lístků, ale řazení mě po víkendu spadlo na jednu chudinku
Nedá se říct, že bych to moc točil, je to asi dělaný na jinou pohonou jednotku.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback Galerie
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie) Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie) Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)
Pioneer AVIC-F9220BT pro Ford, ma to podobnou blbustku, ale se zviratky. Je to nejak propojeny s elektronikou auta.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback Galerie