Příspěvek
od ACEMajky » 24.01.2010 07:40
Jeste male shrnuti - me poznatky
Rumcajs1 - viz teplota na display - vypni klicek, podrz tlacitko nulovani kilometru a zapni klicek az se ti rozsviti kontrolky, popripade nastartuj, tlacitko drz tak 5s, nelekni se, na display km se ti ukaze base a rucicky vyleti nahoru a ted si v diag. rezimu - mackanim tlacitka nulovani km prechazis na ruzne urevnemenu, jedno z menu je teplota vody....
Balu - tak to mate mozna vy na benzinu, na TDCi (aspon 2,2) nevedou zadne drazy k termostatu - pozdeji sem dam foto...
Ja kdyz jedu po dalnici,je vse ok, kdyz to honim, taky ok, ale jak jedu klidek, tak dokud se nevytopi interier, mam max 55stupnu (+-), jak se vytopi interier, litam 60-70, se zadeklovanym celym predkem litam i kolem 80 ale az po vytopeni interieru. V utery budu mit cestu s autem a novymi termostaty, tak pak dam vedet (bez zadeklovani)
jinak svagroj jak sem psal 2,0TDCi rok 2002 topi uplne super, na miste se mi to za chvili ohreje, ja jak zastavim na krizovatce, de teplota rychle dolu treba z 65 na 55 po tak 30s stani
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006