Stránka 9 z 15

Re: škubání motoru

Napsal: 09.06.2015 16:04
od MajklHe
neviem kedy regeneruje, ešte som na to neprišiel. ja som myslel že to škubanie je prave od regeneracie, ale to potom regeneruje každý deň:D no teraz jeden deň nič:)

Re: škubání motoru

Napsal: 09.06.2015 16:31
od misak77
No mám podobný problém , ale nemusí to být stejná závada.Mě auto jezdilo normálně takže jsem regenerace ani nepoznal.Najednou asi před třemi měsíci začalo škubat cca v rozsahu 2,5 tis a 3 tis otáček při delší jízdě.Usoudil jsem že je to regenenerace ale proč najednou probíhá takto ? Věděl jsem že nemám dolité adituvum protože při poslední servisní kontrole jsem to ještě odmítl, zajel jsem tedy k Fordu,dolití aditiva 3800kč tak jsem ho tam nechal dát.Aditivem to není!Škube dál regenerace se zkracují.Připadá mi že i když jedu a schválně točím motor nad 3 tis ot. tak občas škubne.Zítra jsem objednán na doporučení zdejšího člena fora na diagnostiku takže budu chytřejší.Já osobně si myslím že je to DPF K.O. nebo EGR.No zítra budu vědět určitě víc.Každopádně oboje půjde z auta ven.

P.S. Regeneraci vyvoláš otevřením víčka nádrže a pak delší trasy.Na 100 procent bude chtít auto regenerovat.

Re: škubání motoru

Napsal: 09.06.2015 16:46
od MajklHe
otvorit dvierka kde mam hrdlo na tank. pistool a tak s tym jazdit ci ako? na hrdle kde idr pistol ziadnu zatku nemam... ale urcite daj vediet ako si dopadol. znamy vravel ze kym neni egr uplne ko chybu neukaze

Re: škubání motoru

Napsal: 09.06.2015 16:48
od misak77
otevřít zavřít a vyrazit na cestu

Re: škubání motoru

Napsal: 09.06.2015 17:03
od MajklHe
musi byt motor zohriaty? ako dlho mam jazdot, a mozem aj zastavit a nechat bezat motor? ked odskocim do obchodu? tak taku fintu som nevedel, no a čo ten kto tankuje za tri stovky, tak jemu regeneruje stale:D

Re: škubání motoru

Napsal: 09.06.2015 17:15
od misak77
Podívej to přesně neví .Má zkušenost je jen taková že když otevřu víčko natankuju tak po nějaké době ( až počítač vyhodnotí :puke_r: :hah: ) začne ihned regenerovat.Zkoušel jsem to i bez tankování jen otevřel a zavřel víčko a fungovalo to také.Tady někde na foru po přečtení 168 stránek jsem se to dozvěděl a vyzkoušel.Je lepší když jeděš v kuse delší trasu.Já to dělám tak že jedu asi 30 km až 50 km na 4.rychlostní st. ta regenerace se nedá přehlédnout.Jednou jsem přijel ke garáži a auto začalo regenerovat(běžela sahara , zvýšená ok.spotřeba) tak jsem motor nechal běžet a držel otáčky na 2,2 tis asi pět minut a i tak ta regenerace byla dost nestandartní .

Podotýkám že jsou to mé postřehy a každý může mít jinou zkušenost.

Re: škubání motoru

Napsal: 09.06.2015 18:49
od MajklHe
niekedy skusim, napríklad dnes neškublo ani raz a včera tiež nie... tak ja neviem už.

Napsal: 09.06.2015 21:44
od vita_k
Regenerace se dá potvrdit na 100 % pomocí elm 327 a programu torque. Návod tu někde je, kdyztak dám znova pokud nenajdete :-)

Re: škubání motoru

Napsal: 09.06.2015 22:07
od MajklHe
najprv mi vysvetli čo je to ten elm a duratorque? sorry za moju blbosť ale presadol som z Megane '99 do Focusa 2009 :D

Napsal: 10.06.2015 07:13
od vita_k
UTFG:) Elm 327 je diagnostika. Torque je aplikace pro Android. Nastaví se tak aby sledovala teplotu katalyzatoru který je u dpf. Když se zvýší teplota, tak je to regenerace. Za ty prachy to za to stojí. Cca 600

Re: škubání motoru

Napsal: 10.06.2015 14:59
od misak77
Takže zaplněný filtr,do úplného ucpání 2300 km.Dále pak vysoký tlak turba.Po opravě u Strakyho 007 v Chomutově se cukání už neobjevuje , auto jede pěkně a lépe.Dotazy zodpovím na SZ

Re: škubání motoru

Napsal: 13.06.2015 18:34
od MajklHe
takže po zaslepení egr a najazdení cca 150km dneska auto zase škublo, ale už inak, cce 10krát hneď za sebou a potom kľud, ja som sa už potešil že som to vyriešil a ono houby, ale je pravda že včera som sa vozil celý den, horučava, motor poriadne zohriaty a neškublo, ako by som to očakával bez zaslepeného egr. takže ešte to odsledujem a potom sa uvidí čo ďalej, asi výmena dpf

Re: škubání motoru

Napsal: 14.06.2015 20:27
od vita_k
stejne tu diagnostiku doporucuju tak i tak, ale je to jasne - DPF a regenerace.

Re: škubání motoru

Napsal: 15.06.2015 09:39
od snailx
Zdravím vespolek,

jsem majitelem Ford Focus C-max 2004 1,6TDCi 85kW.
Občasná ztráta v tahu při stejně sešlápnutém pedálu plynu se projevuje již od koupě v r.2012.
Nyní zvýšená dýmyvost, někdy nastartuju tak nějak na 3 válce - nedostanu se s otáčakama nad 3000. Vypnutí a zapnutí vozu to vyřeší. A hlavně je pořád cítit ani ne cukání, ale spíš jakoby auto dostávalo silné poryvy větru do protisměru jízdy, někdy silnější, někdy slabší.
Olej a filtry komplet měněny před 6-ti týdny.
Dnes najeto 116300, v době koupi cca 70000. Kontrola u Fordu ukázala nesrovnalost v nájezdu.
Myslíte, že DPF je taky můj problém?
VIN: WF0MXXGCDM4B85989

Re: škubání motoru

Napsal: 15.06.2015 09:49
od vita_k
ano. zkus popisovanou diagnostiku - mereni teploty dpf a jestli je problem s tahem pri regeneraci...