Studený motor
- abe
- Junior

- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
to OPICAK,dneska to mám za sebou,byl jsem kolem 8:00h jen na diagnostice,protože mám problémy taky se starty,jinak motor se chová v pořádku.Tak jsme to napychli na WDS a hned s něho vypadlo že je nějaky vstřik špatný.Pak mi říkal že něco podobného má tvůj vůz,že jak opravy tvoje auto pak se mrkne na to moje.Takže zatím jezdím a mám se ozvat tak za dva dny.Taky mi říkal že řídicí jednotka nemusí načíst vstřik,ale při mé smůle to bude asi na výměnu
Jestli něco budeš vědět tak napiš,jsem moc zvědavi co tam bude za chyba,pry bych měl mít to samé jako ty
budeme se modlit halelůja 
- opicak
- Junior

- Příspěvky: 342
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Tak jsem volal do Kravař. Zatím nic. To že řídící jednotka nenačte vstřik byl odhad vady po diagnostice minulý týden v úterý. Sázel jsem na diagnostiku. Když auto ráno nastartuju a ono po 20 - 60 sekundách chcípne (někdy ne), tak se mi někdy (
) rozblikala kontrolka žhavení. Tak jsem si říkal, že tahle závada musí být uložena a musí jít odhalit diagnostikou. To se taky minulý týden v úterý stalo. Byl jsem v Kravařích a diagnostika tohle odhalila - nějaký problém se vstřiky. Pamět závad mi vymazali a já jezdil dál s tím, že auto dovezu tento týden na opravu. Od uterý auto každý den ráno několikrát chcíplo škubalo a někdy se rozblikala kontrolka žhavení. Vezl jsem fofo do Kravař včera večer, ať si to ráno zkusí nastartovat - během dne to nemá cenu, auto jezdí a startuje normálně. Bylo mi řečeno, že auto jako vždy chytlo na drc,ale chcípalo a při jízdě škubalo. Po napíchnutí na diagnostiku nic - žádná závada
Tak se pátrá dál. Sám jsem zvědavej co tam mám za šotka 
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA


- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- opicak
- Junior

- Příspěvky: 342
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Tak další čerstvé zprávy z Kravař:
Software přehraný, vše funguje jak má - řídící jednotka, vstřiky, vzájemná komunikace ..... Při diagnostice žádná vada. Auto, ale po ránu stále chcípá a škube. Než se zahřeje.
Pátrání pokračuje
Asi večer načnu láhev ...... 
Software přehraný, vše funguje jak má - řídící jednotka, vstřiky, vzájemná komunikace ..... Při diagnostice žádná vada. Auto, ale po ránu stále chcípá a škube. Než se zahřeje.
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA


- sir
- Nováček

- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Problema za studena
Zdar Fordaci (muj prvni prispevek - tak budte prosim nezni).
Poctive jsem si precetl 9 stranek teto diskuze a chci se podelit i se svymi zkusenosti.
Kdyz teplota venku klesne tak pod 3Celsiove, otocim klickem a slysim 2-4 protoceni ci zachrchlani a pak motor naskoci a funguje bez problemu, jeste se mi nestalo, ze by motor chcipnul nebo posleze padaly otacky ci blikala indikace zhaveni. Je pravda, ze jsem klicek vzdy drzel, dokud to nechytlo (max tak 3 sekundy). Baterku sem meril jen naprazdno (cca 12,7V) a kontroloval clanky - no problem.
Zkousel jsem i neverit kontrolce zhaveni a nechal jsem klicek v mezipoloze o dalsich 15 sekund dele --> nepomohlo. Proc by to melo byt neco jineho nez baterka, kdyz se to projevi jen pri nizsi teplote okoli?
Jinak mam problem s castym odpalovanim H7 zarovek, ale na to uz hledam jine vlakno diskuze.
Poctive jsem si precetl 9 stranek teto diskuze a chci se podelit i se svymi zkusenosti.
Kdyz teplota venku klesne tak pod 3Celsiove, otocim klickem a slysim 2-4 protoceni ci zachrchlani a pak motor naskoci a funguje bez problemu, jeste se mi nestalo, ze by motor chcipnul nebo posleze padaly otacky ci blikala indikace zhaveni. Je pravda, ze jsem klicek vzdy drzel, dokud to nechytlo (max tak 3 sekundy). Baterku sem meril jen naprazdno (cca 12,7V) a kontroloval clanky - no problem.
Zkousel jsem i neverit kontrolce zhaveni a nechal jsem klicek v mezipoloze o dalsich 15 sekund dele --> nepomohlo. Proc by to melo byt neco jineho nez baterka, kdyz se to projevi jen pri nizsi teplote okoli?
Jinak mam problem s castym odpalovanim H7 zarovek, ale na to uz hledam jine vlakno diskuze.
FF 1.8TDCI 74kW COMBI, r.v. 01/2004, Tm.seda metaliza
- jamaka
- Test driver

- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: Problema za studena
Odpalovanie H7 - prehrat soft. A startovanie, dnes som menil na jednom Focuse zhavice, tiez mi chlapik hovoril ze mu to zle na studeno chyta. Vybral som ich a zistil , ze dva su KO. Vymneilo sa a pockam co bude hovorit v najblizsej dobe.sir píše:Zdar Fordaci (muj prvni prispevek - tak budte prosim nezni).
Poctive jsem si precetl 9 stranek teto diskuze a chci se podelit i se svymi zkusenosti.
Kdyz teplota venku klesne tak pod 3Celsiove, otocim klickem a slysim 2-4 protoceni ci zachrchlani a pak motor naskoci a funguje bez problemu, jeste se mi nestalo, ze by motor chcipnul nebo posleze padaly otacky ci blikala indikace zhaveni. Je pravda, ze jsem klicek vzdy drzel, dokud to nechytlo (max tak 3 sekundy). Baterku sem meril jen naprazdno (cca 12,7V) a kontroloval clanky - no problem.
Zkousel jsem i neverit kontrolce zhaveni a nechal jsem klicek v mezipoloze o dalsich 15 sekund dele --> nepomohlo. Proc by to melo byt neco jineho nez baterka, kdyz se to projevi jen pri nizsi teplote okoli?
Jinak mam problem s castym odpalovanim H7 zarovek, ale na to uz hledam jine vlakno diskuze.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- bluetoooth
- Junior

- Příspěvky: 274
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA, DK
- Noah
- Junior

- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Na to neni treba soft uz se to tady resilo,staci dat rele do pojistkove skrine u motoru,nevim presne cim je to podmineny ale je tam na nic ze startujes s rozsvicenymi svetly,coz v zime nebude asi koser pro baterku.Dej si svetla pro denni sviceni a mas klid:)
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
- jamaka
- Test driver

- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
toto info mam od vtedy co behali chalani v polsku s tymto problemom do servisou, pravdepodobne sa tam pomenili nejake napetia pri startovani a asi to pomohlo.bluetoooth píše:To prehratie SW jak pomoze tym ziarovkam? Nema niekto taky soft co automaticky svieti cely rok po nastartovani - aby som sa nemusel piplat s hardwarom..?
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- Hugo72
- Junior

- Příspěvky: 399
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trencin, SK
Ty Kokso dúfam, že ma neukrižuješ ale nie.jamaka píše:Ty si uz vymenil zhavice?Hugo72 píše:Johny, ak nebudeš mať toho nad hlavu a ten borec sa ozve či sa to so štartovaním zlepšilo daj vedieť.
A ešte jedna otázka MartyG sa pýta či si mu sendol ten filtrík?
Zdar čakám odpoveď.
FF Combi 1,8 TDCI, 85kw, 12/02, K&N air filter, Dark Grey...


- abe
- Junior

- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
to OPICAK,tak jsem volal do Kravař a pořád se maka na tvém autě.Asi to bude docela velký šotek
Frýdek-Místek si nezkoušel p. Sobka?Jsou přímo specializováni na CR a PD,já jsem fakt zvědavi jestli ti to opravy
a jestli jo,tak smeknu klobouk.Já to možná vidím na Frýdek-Místek,ale pořád zatím doufám že p.Dudík na to přijde 
- opicak
- Junior

- Příspěvky: 342
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Já vím Bohumile, já vímabe píše:to OPICAK,tak jsem volal do Kravař a pořád se maka na tvém autě.
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host






