Stránka 9 z 330

Napsal: 22.05.2006 21:49
od Focusini
Já to taky počítám - nádrž=55 litrů, ale asi to není nejpřesnější metoda..co nadělám.

Napsal: 22.05.2006 23:43
od xivan
Mam 1,6 80kw a prumernou spotrebu po Praze mam 5,7l/100. Ono hlavne hodne zalezi jak ma clovek tezkou nohu. MAm najeto asi 3000 km, tak bych rekl, ze to casem jeste o neco klesne.

to all

Napsal: 23.05.2006 12:29
od toro
Tankuji vždy do zcela plné nádrže z důvodů kontroly spotřeby.Po automatickém vypnutí pistole se tam vejde asi 1,75 l.V tomto stavu je tam určitě víc nafty než je deklarovaných 52,7l, o čemž jsem se přesvědčil opakovaně výpočty přes spotřebu. Za tohoto stavu také vždy neukazuje palivoměr max. výchylku a naopak je na nule. Asi po ujetí 50 km sám vyskočí za maximální výchylku.Proporcionálně mi měřič ukazuje zbytek paliva přibližně správně/ t.j. např. v polovině mám přes 25l/.Chybovost je na úplném začátku a konci ukazatele trochu větší ve vztahu objemu paliva. Hladové oko v mém případě mi dává reálnou šanci dojezdu 50 km bez čerpání kalů z nádrže. To je výsledek mého sledování.

Napsal: 23.05.2006 18:04
od pelen
Asi není dobré u nafty dočerpávat dále po prvním vypnutí pistole. Nafta má snahu pěnit. Já tankuji také do plné, ale jen do prvního vypnutí pistole, tu však nemám otevřenou naplno.

Napsal: 25.05.2006 21:04
od Ahmed
V manualu pisou, ze po prvnim cvaknuti pistole muzes jeste jednou zmacknout. Nevidim jediny rozumny duvod, proc tam rvat vice. Je lepsi tam nechat nejaky prostor pro vypary, atd.
Je pravda, ze nafta dost peni, jednou v zime jsem bral OMV Alpin Diesel Start a tankoval jsem to asi 15 minut, protoze to byla pena a ne nafta. Jinak beru jenom Shell V-Power Diesel a ten ma prisady proti peneni, takze natankuju bez problemu na jeden pokus plnou.

to all

Napsal: 25.08.2006 17:04
od toro
Dlouhodobě - cca rok sledovaná průměrná spotřeba 5,28l/100km v zastoupení do 1/3 město a pojíždky 2/3 dálky a dálnice. 4 hodiny po dálnici kolem 130km a spotřeba byla do 6l.Potvrzuji, že kvalitní nafta se na spotřebě projeví a vyšší cena vrátí.Riziko komplikací z palivové soustavy je také vyrazně nižší.To potvrzuje vzhled palivového filtru při výměně.

Napsal: 25.08.2006 19:50
od almach
Průměrná spotřeba 5,1 litrů na vzdálenost 700 km .Z toho 4OO km dálnice a zbytek okresní silnice . 50% cesty zapnutá klimatizace.
Tankována "lepší" nafta. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 25.08.2006 20:24
od pelen
almach píše:Průměrná spotřeba 5,1 litrů na vzdálenost 700 km .Z toho 4OO km dálnice a zbytek okresní silnice . 50% cesty zapnutá klimatizace.
Tankována "lepší" nafta. :lol: :lol: :lol:
Spotrebu mas vybornou. 8O Po dalnici jsi jel jakou rychlosti? :wink:
Identifikuj lepsi naftu. :lol:

Napsal: 30.08.2006 16:44
od almach
Dálnice 130 km/hod. Nafta Shell V-Power Diesel.

RADA jazda s TDDi

Napsal: 31.08.2006 09:51
od horvatm
zdravim, mam prvykrat diesel a trosku by som rad sa dozvedel o technike jazdy, snazim sa aby bola co nauspornejsia a preto sa chcem spytat ako radit ake otacky mam drzať, večšinou mi to jazdi do 2000 ot. priem spotreba mimo mesta je do 5 L v meste do 6, len nechcem uskodit motoru, napriklad na trojke ked su uz otacky okolo 2000 tak PC ukazuje spotrebu vysoku 7-8L zasa pri preradeni na 4 klesnu otacky na 1200. Optimalne je 4 stupen a 70km/h vtedy je to ok, ked dam 5 stupen tak otacky su 1200 - 1400 - 80km/h - 90km/h vecsinou po rovine, do kopca sa ide vcelku dobre az na spotrebu, ale to je asi velka u vsetkych aut.

je to tu uz niekde popisane ?

Napsal: 31.08.2006 18:27
od pelen
to horvatm:
Take vetsinou drzim otacky okolo 2000 (tam je maximum momentu). Nejnizsi otacky vysledujes poslechem. Mohou byt i 1300, zalezi zda jedes z kopce, po rovine nebo do kopce. 1300 je z mirneho kopecka. Ja mam na 5tku 100km/h pri 2000 ot. :lol:

Napsal: 31.08.2006 19:33
od Ahmed
Ja to nevytacim pres 2500ot. Snazim se vetsinou co nejmene, takze kolem tech 2200ot., ale urcite neni dobre preradit moc brzo a pak to dotahnout na spravnou rychlost se zarazenou vyssi rychlosti, to asi motor moc rad mit nebude. A petkou roztahovat v 70km/h kopec taky neni moc dobre. Palubni PC nemam, tak nedokazu posoudit, jak presne a aktualni hodnoty ukazuje. Ale asi bude lepsi lehce se opirat nohou a mit vyssi otacky, nez mit nizke a plyn u podlahy...
Pokud teda jedu porad stejnou rychlosti, tak na 3 neco pres 40, na 4 pod 60, na 5ku 70 a vice, pokud nemusim, tak moc dlouho pres 2000 ot. nejezdim, zatim to vychazi na 6,08l prumer z 9 tankovani, 1/4 dalky, okresky, zbytek jen a pouze mesto.

Napsal: 31.08.2006 20:50
od Dany
klucí mě se poslední dobou zdá, že když natankuju V power tak mi rafika jde rychleji dolů než na benzín př. z benziny. Já vím že je to asi nesmysl,ale nešlo to přehlédnout. :oops:

Napsal: 31.08.2006 20:53
od Ahmed
Dany píše:klucí mě se poslední dobou zdá, že když natankuju V power tak mi rafika jde rychleji dolů než na benzín př. z benziny. Já vím že je to asi nesmysl,ale nešlo to přehlédnout. :oops:
Nespadla ti na plyn nejaka kniha nebo cihla? Treba jsi zkousel, jestli je ten lepsi benzin poznat a jede to lepe :wink:

Napsal: 31.08.2006 20:57
od Dany
Možná to tak bude, ale nějak extra jsem nedivočil (vážně)