
OUT
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6870
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: OUT
stano stano
ja ac priznivec a zastance atmosfer jezdici s EcoBurtem, tak mam konpletni podpis za posledni 3 auta
Konecne aspon vim proc jsi podpis vymazal.
Mm. tady se napsalo tolik veci i k Tobe ci od Tebe ke komukoliv, ze Tve zduvodneni nechapu, je to ale vec kazdeho z nas tady na foru, osobne se nestydim i za bydliste, kdy obe veci dost pomahaji v dotazech. 




Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24628
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: OUT
taky jsem si toho vsimnul ... spousta lidi, kteri se v autech vrtali, uz forda nema ... nebo zestarli a koupili si nove vybavene auto, se kterym nejsou problemy ... a mladsi maji auto vetsinou jako spotrebak - kdyz nefunguje, tak ho nechaji opravit nebo koupi jine ... a kdyz uz mladsi clovek hleda radu, tak jde na FBenjoy píše: 30.01.2021 11:58 Tak si říkám, moc nových Fordů se asi opravdu neprodává...
Stal se z toho tady takový debatní kroužek o piovinách, přitom dřív se na fordfans u tady řešili fakt skoro jen auta![]()

a kdyz mladsi dorazi sem, tak odmita hledat a pta se na neco, co uz je tu popsane min. 2x
pak je tu dost velka cast zaregistrovanych ctenaru, kteri sem chodi pravidelne, ale neprispivaji, max. poslou SZ nekomu jinemu (asi podle nejakeho prispevku, pokud maji stejny problem)
a nakonec je tu par garazniku, kteri sem prijdou cilene hledat reseni pro svoje zakazniky
co s tim? nevim ...
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13448
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: OUT
Zaqik: Vrtam sa vo vela Fordoch. Vacsinu veci vyriesim "z hlavy". Bud zo skusenosti, alebo co si pamatam z diskusii tu. Potom zvysok si najdem v historii - je tu toho naozaj vela. A vynimocne - to je tak raz za rok, nieco fakt netypicke, co sa opytam. Mam tu teraz jednu chutovku, len si k tomu sadnem to spisat.
Starsie motory vo FoFo2, Mondeo Mk4 su tu popisane dobre. Z toho aj pokracovatel vo FoFo3 1.6 atmo. Ten zvysok su bud auta v zaruke, alebo sa asi az tak nekazia, ako by si niektori predstavovali. Zeby to naozaj riesili iba servisy? To si z povahy cechov a slovakov nemyslim - najprv sa v tom vrtaju a ked si nevedia rady (pripadne to este viac pokazia) s tym idu do servisu.
Ak neratam uz rozslahane 1.6eco, tak tu nebyvaju diskusie ako so starsimi duratec/zetec typu trha mi to, vyskakuju otacky, nepravidelny volnobeh, nejde do otacok, atd.
Starsie motory vo FoFo2, Mondeo Mk4 su tu popisane dobre. Z toho aj pokracovatel vo FoFo3 1.6 atmo. Ten zvysok su bud auta v zaruke, alebo sa asi az tak nekazia, ako by si niektori predstavovali. Zeby to naozaj riesili iba servisy? To si z povahy cechov a slovakov nemyslim - najprv sa v tom vrtaju a ked si nevedia rady (pripadne to este viac pokazia) s tym idu do servisu.
Ak neratam uz rozslahane 1.6eco, tak tu nebyvaju diskusie ako so starsimi duratec/zetec typu trha mi to, vyskakuju otacky, nepravidelny volnobeh, nejde do otacok, atd.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: OUT
1) Tohle fórum je za ty roku už slušně rozsáhlé a spoustu věcí se tu dá prostě najít bez toho, aby se někdo musel extra ptát.miki21 píše: 30.01.2021 17:28 Nic, to asi bude přirozený vývoj. Časy generálky motoru po netu na fordfans už jsou nenávratně pryč.![]()
2) Auta jsou postupně hůř servisovatelná doma. Můj táta si kdysi na oktávce (té z roku 65) měnil píst na motoru. Jeden. Bude to dneska někdo dělat? Když už, vymění celý motor, je to nakonec jednodušší a zdroje (= vrakoviště nebo i nové (polo)motory) jsou. Pokud se to vůbec vyplatí, ono je levnější vyměnit celé auto.
3) Je mnohem víc aut než dřív, máte mraky ojetin, takže než řešit nějakou fatální závadu, je jednodušší nechat auto zlikvidovat a koupit jiné.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6804
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: OUT
Já se dneska zase celej den vrtal v autě...
Zase tomu přicházím na chuť
Zase tomu přicházím na chuť

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- kPetr
- Pokročilý
- Příspěvky: 523
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: OUT
JJ, skoro bych to přirovnal i ke spotřební elektronice, ono je to postupně takto se vším. Když jsem měl po revoluci nějakých cca 15 let televizní servis, nevěděl jsem tehdy co dřív. Pak už to postupně bylo "od desíti k pěti" a dnes se dá říct, že tohle řemeslo už dávno vyhynulo. Zůstalo pouze pár záručních servisů, kde se mění již pouze celé moduly a nikdo tomu už snad nemusí ani moc rozumět. Prostě se ze všeho stal spotřebák, který se při poruše vyplatí raději vyměnit za nový výrobek. Oni stejně nejsou potřebné díly a také s ohledem na miniaturizaci a použitou technologii, už s běžným nářadím nikdo nic neopraví. Ono to má ale také hlubší souvislosti, protože i různí mladí amatéři, co se tenkrát "štourali" v elektronice, stavěli si různé věci a chodili ke mě kupovat součástky, postupně do začátku nového tisíciletí "vymřeli". Takže dnes mladí, byť vyučení v nějakém elektro oboru, už v podstatě často ani neví, jak funguje nějaký tranzistor a podobně. Dnes se všechno koupí z Číny a všechno je to jenom hlavně o softwaru.pkadecka píše: 30.01.2021 18:00.....
2) Auta jsou postupně hůř servisovatelná doma......
3) Je mnohem víc aut než dřív, máte mraky ojetin, takže než řešit nějakou fatální závadu, je jednodušší nechat auto zlikvidovat a koupit jiné.
Ale zpět k těm autům. Tam je to vlastně podobné, tak, jak píšeš. Já se ve svých autech "šťoural" od jakživa, no a protože žádný aktuálně nejnovější výdobytek techniky nemám, tak mě to snad ještě chvíli vydrží. Sice i u FF2 je už spousta věcí provázaných s čídící jednotkou, ale pořád ty běžné opravy si zvládnu sám. Budoucnost už ale tak růžová, bohužel, není.
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: OUT
Nie je to aj tym, ze nove veci su dostupnejsie a lacnejsie? 
Keby novy televizor nestoji 200eur, ale jednu-dve vyplaty ako niekedy, hned by sa ich oplatilo opravovat.
Dnes v elektronike vacsinou odide "iba" zdroj. Ten staci nahradit, alebo casto v nom len vymenit kondenzatory, ktore sa nafukli. Casto jednoducha oprava. Ale ono je to ako s mobilmi. Ludia ich zahodia, ved uz ho mam dva-tri roky, chcem novy.

Keby novy televizor nestoji 200eur, ale jednu-dve vyplaty ako niekedy, hned by sa ich oplatilo opravovat.
Dnes v elektronike vacsinou odide "iba" zdroj. Ten staci nahradit, alebo casto v nom len vymenit kondenzatory, ktore sa nafukli. Casto jednoducha oprava. Ale ono je to ako s mobilmi. Ludia ich zahodia, ved uz ho mam dva-tri roky, chcem novy.
- Ozzman
- Člen klubu
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 22.04.2010 22:35
- Bydliště: Brno
Re: OUT
Problem je nejen v cene nahradnich dilu a prace, ale i to, ze dnes jen tak neco nerozmontujes. Jak je to zatavene, tak to muzes leda vystipat...
Ford Kuga III, 1.5 EB (110 kw) Titanium, r.v. 2024
Ford Focus III, combi, 1.6 Ti-VCT (77 kw), r.v. 2017
Ford Focus II, combi, 1.6 16V (74 kw), r.v. 2010 - bylo
Mazda BA 323 GLE sedan, 1.8 16V (85 kw), r.v. 1997 - bylo
Ford Focus III, combi, 1.6 Ti-VCT (77 kw), r.v. 2017
Ford Focus II, combi, 1.6 16V (74 kw), r.v. 2010 - bylo
Mazda BA 323 GLE sedan, 1.8 16V (85 kw), r.v. 1997 - bylo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host