Stránka 76 z 120
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 10.12.2021 13:12
od Karel2
no teoreticky ho nemuzes poskodit, pokud jedes na automat, myslim podtaceni ci pretoceni, driv se i rikalo, ze auto s automatem je na tom lip, tedy motor

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 10.12.2021 13:17
od 321910336
Na té Fiestě odešla vodní pumpa, nebo něco takového. Vadná série, která se v kombinaci s automatem vyráběla někde v Mexiku. Verze s manuálem neměli problém, a právě mě zaráží, že netestovali tu. Stejně tak je k prdu aktuální test, protože dvoulitrová nafta už ve Focusu není.
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 10.12.2021 13:30
od vita_k
Prej nějaký šroub olejoveho čerpadla.. Byl slabý
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 13.12.2021 21:55
od fofok
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 13.12.2021 22:03
od enjoy
Dobrej prank s Klusem.
Jinak ten facelift mi začíná připomínat Seat.
Mimochodem, nový Seat Leon Kombi zezadu, hodně dobrý. V rámci koncernu, Seat jasná volba. Sice nejméně kvalitní v rámci koncernu, ale ono je to u nich stejně jedno.
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 13.12.2021 22:08
od fofok
Vložen správný odkaz.To nevím kde se mi tam ten vydlabanec vzal.Tohle fakt nečtu.
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 13.12.2021 22:11
od enjoy
Ty ceny nevydají drasticky.
Nelítají tam miliony jako u vybavený(fuj, to je výraz u das auto) Octavie.
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 14.12.2021 08:10
od rob456
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 14.12.2021 09:23
od 321910336
enjoy píše: 13.12.2021 22:11
Ty ceny nevydají drasticky.
Nelítají tam miliony jako u vybavený(fuj, to je výraz u das auto) Octavie.
Ty ceny jsou na dnešní dobu super a jen o něco vyšší než u Fiesty.
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 14.12.2021 09:40
od Sentik
Cenově mi to po FL taky přijde Ok..
(v kontextu doby a toho co se nabízí jinde, jinak to neni žádnej zázrak)
Co mi teda nepřijde OK, tak to je nabídka motoru, opravdu motoru, né motorů
Před 100lety to bylo tak, že můžete mít jakoukoliv barvu, pokud bude černá, dneska můžete mít jakejkoliv motor, pokud to bude 1.0
Ve Fiestě nebo Pumě, dejme tomu, u FoFo bych s tim měl problém, prostě to nejede
Jinak výbava a to co má "v základu", tam to jde dobrým směrem a byl jsem i překvapen. Při podobný výbavě je to asi "jen" o 60-80k nad Pumou a to je slušná nabídka - Focus je pořád úplně jinej kus auta krom jednoduchosti nastupování je ve všem lepší - a je to (čistě subjektivní názor vycházející ze zkušeností s oběma

) pořád daleko lepší volba.
Ale s tim motorem bych to asi nekousl... proč sakra musela zmizet 1.5?
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 14.12.2021 09:57
od pkadecka
Mně to hyundai připomíná už dlouho. Ostatně design aut přichází ve vlnách.
Sentik píše: 14.12.2021 09:40
Před 100lety to bylo tak, že můžete mít jakoukoliv barvu, pokud bude černá, dneska můžete mít jakejkoliv motor, pokud to bude 1.0
Ve Fiestě nebo Pumě, dejme tomu, u FoFo bych s tim měl problém, prostě to nejede
Ale s tim motorem bych to asi nekousl... proč sakra musela zmizet 1.5?
Nejede? 155 koní mi nepřijde jako úplně málo, pokud to z těch tří válců vyženou turbem a pomůžou si baterkou, proč ne... - samozřejmě, pokud jsi zvyklej na ST 2.3 s 280 koníkama, tak ti přijde pomalý všechno
A proč už nemaj 1.5, no proč asi, protože spotřeba / emise CO2, přitom výkonově je srovnatelný s 1.0 hybridem. (Teda pokud zapomenu na tu silnější 1.5.)
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 14.12.2021 10:04
od Karel2
lip se jezdi s 1,5 nez 1,0, je to pohodlnejsi, zaprahni za to vozik a poznas rozdil hned
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 14.12.2021 10:20
od stano.
To je ako kupovat si 7 miestny Smax na dovolenku do Chorvatska raz za rok a zvysnych 350 dni v nom jazdit sam.
Ano, niektori casto tahaju vozik na dlhe trate - ti si asi nekupia Focusa. Inak ma male percento aut tazne zariadenie, a aj ti s gulou ju pouziju velmi sporadicky.
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 14.12.2021 12:08
od Sentik
Když už člověk musí kvůli nový době a boji s emisema přetrpět ty 3 válce, tak mi přijde velká škoda, že nešlo zachovat aspon trochu rozumnou variantu 1.5...
I pro každodenní ježdění mi osobně přijde ten 1.0 slabej, vůbec na to nekoukám optikou 300+ koní v druhým autě, to mne v tu chvíli nezajímá... I v tý Pumě je ten 1.0 vlastně největší slabina auta, neříkám, že je to vysloveně špatný, jen si dovedu představit, že je to o dost lepší
(když si třeba představim jaký by to bylo s původním 1.5EB 4válcem, jojo... )
Focus je těžší, aerodynamiku má zase určitě lepší, ale ta to nezachrání... Tak je mi líto, že tam prostě neni i jiná volba než 1.0.
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 14.12.2021 12:12
od pkadecka
Karel2 píše: 14.12.2021 10:04
lip se jezdi s 1,5 nez 1,0, je to pohodlnejsi, zaprahni za to vozik a poznas rozdil hned
Kouli jsem měl jen na jednom autě a to je asi 15 let. Jinak jsem odvozil dost věcí v autě nebo na střeše.
Jinak papírově je 1.0 + mhev stejná jako 1.5, obojí stejné zrychlení, obojí 150-155 koní. Ve focusu 1.6 jsem měl jen 100 koní a jezdilo se s tím docela dobře. V mazdě mám 141 koní, pro mě je to už raketa

Nakonec, xsara má asi 1.4 / 73 koní a není to zas takovej šnek.
Prostě tak nějak chápu, co vedlo Ford k redukci nabídky motorů. Oni s tím souvisej i výrobní náklady, šviháte 1.0 jako Baťa cvičky a nějaká bižuterie kolem, případně jen jinej software z toho udělá různé výkonové verze. Dacia Sandero to má úplně stejně, sandero litrový tříválec, bez turba, s turbem, s LPG a základ je jen jeden blok.
No a taky se musíte koukat optikou prodeje, lepší motor = dražší auto, menší zájem. Prostě se jich moc neprodá, aby to zaplatilo náklady na extra motor a ještě na tom vydělali.