DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Odpovědět
Uživatelský avatar
lewis
Junior
Junior
Příspěvky: 276
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od lewis » 22.02.2009 20:19

vozgrunt píše:
lewis píše:No, nevím...Valeo...jak už jsem psal..Foki mi tam montoval komponenty LUK z Elitu (setrvák, komplet spojka a ložisko)a dodnes znatelné vibrace....Jen chci upozornit...já tam měl původně setrvačník s větší setrvačností (viditelný rozdíl od nyní nabízeného - i origo 1426 558). Možná ty silnější vibrace (při určitých otáčkách) jsou opravdu způsobeny jen menší hmotou - horší fitrování chodu kliky při určitých otáčkách? Všichni co máte auta z roku 2004 si při výměně zkontrolujte oba setrvačníky...jestli mám pravdu... (montovali se opravdu jen během roku 2004).Protože, nyní lze sehnat jen lehčí setrvák... Kdo se s tím už setkal...dej info...
Úplně to nechápu, ale chceš říci že jen v roce 2004 se monotvali trochu jiný servačníky a teďkom nejdou koupit jak neorigo tak origo ?? Ještě mě napadlo, jestli si to zkoušel reklamovat u toho elitu ??
Reklamovat jsem to nezkoušel...muselo by se to zas celé rozebrat....a nevím jestli by to s reklamací vyšlo...kdyby nebyla případná poškození vyloženě viditelná...jen vím, že se nyní vyrábí jen jediná náhrada a a to lehčí setrvák FORD MOTORCRAFT (LUK) 1426 558. Opticky vypadá přesně jako ostatní z druhovýroby LUK, nyní nově i Sachs viz. ELIT....(porovnával jsem u Fordu na strakonický v praze) Jinak rok 2002-2003 (nižší setrvačnost), 2004 (vyšší setrvačnost)...Každopádně, kdybych se rozhodl to měnit nyní...tak asi půjdu do originálu...v mém případě by se mi to víc vyplatilo...to vidím až, teď, asi se vdycky nevyplácí moc šetřit...
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red

Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 22.02.2009 20:29

No podle toho co píšeš bych teda neměl mít problém, když mám ročník 2003. Není mě ale jasný proč by to mělo nějak vadit, přece jde pořád o tentýž motor od 2002-2004 ? ??? Nebo co kromě teda sertvačníku změnili ?? Neměl si spíš nějaký vadný kus ?
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
lewis
Junior
Junior
Příspěvky: 276
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od lewis » 22.02.2009 20:39

To se fakt nedovím...dokud to nenechám znovu rozebrat....může to bých setrvák...spojka...přítlačák...Možná že mám něco z toho opravdu vadné....Jen jsem konstatoval, že kdybych to nechal vyměnit rovnou ve fordu, tak si ušetřím nervy a můu to lehce reklamovat (jejich díly, jejich práce)...a to si piš...že bych jim to nedal zadarmo...když si díly koupíš sám a necháš někde udělat...samozřejmě v tu chvíli ušetřích...ale jen v případě, že bude vše OK...jinak se z toho asi zblázníš..můj názor... tato oprava není tak jednoduchá jak vyměnit brzdy....

Ještě jedna věc...při sešlápnutí spojky žádné změny....řazení v pořádku..bez záškubů.....tak fakt nevím....možná nějaká menší nevyváženost...možná přítlačák...
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red

Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 22.02.2009 21:06

No vzhledem k ceně nevim nevim ve fordu 31000,-, svépomocí tak 13000,-, ikdyž bych to měl ještě jednou rozdělat a reklamovat díly, tak furt jsem na polovic.
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
lewis
Junior
Junior
Příspěvky: 276
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od lewis » 22.02.2009 21:10

vozgrunt píše:No vzhledem k ceně nevim nevim ve fordu 31000,-, svépomocí tak 13000,-, ikdyž bych to měl ještě jednou rozdělat a reklamovat díly, tak furt jsem na polovic.
Já myslím... znovu do toho jít a nakonec skončit u Forda...to už nejsi jen na polovině.viď? To vyhodíš těch prvních 13000 Kč....
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red

Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.

Uživatelský avatar
lewis
Junior
Junior
Příspěvky: 276
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od lewis » 22.02.2009 21:11

edit zewl: odstranena zbytecna citace

Tam tě potom dají znovu jen vše originál....kvůli záruce...
Já myslím že těch 31000 Kč jsou přehnaný...v Plzni u Hornáta by to svedli komplet za cca 25 000 Kč...u ostatních Fordů by to mělo být obdobné....
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red

Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 24.02.2009 15:03

Nechci dělat předčasný závěry, ale vypadá to že ten slavnej dvouhmoťák jen tak měnit nebudu. Rozdělal jsem startér, vyměnil bronzový pouzdra, který byly kaput (ještě chvíli a bylo po startéru) a motor točí snad líp jak když jsem to koupil a chytá bezvadně.
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
Kačud
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 14.11.2008 21:05
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Kačud » 24.02.2009 16:07

Setrvačník se spojkou ve Fordu Rašino 31000. Rozčiloval jsem se nad tím o pár příspěvků výše. Jinak jste mi ještě nikdo neporadil jak sehnat kvalitní díly na výměnu setrvačníku a zda se opravdu musí měnit vše (setrvačník, komplet spojka). Máte někdo zkušenosti?
Ford Focus Combi 2004 TDCI 74KW GHIA

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 24.02.2009 19:23

A co ti to teda dělá, že myslíš, že máš kaput setrvačník ?
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
Kačud
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 14.11.2008 21:05
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Kačud » 24.02.2009 20:13

Špatně to startuje a při vypnutí motoru to zarachotí jako by se vysypal na zem. Ve Fordu mi řekli, že to vidí na setrvačník. No a že se to prý mění všechno jak jsem už psal. No a protože je to fůra peněz, který teď nemám, tak řeším jestli je to potřeba vše vyměnit a zda to musí být vše originál a udělaný ve fordu. Teď jsem dostal nabídku od známýho, že jeho oblíbenej automechanik by mi to udělal za 13000 ale to se mi zdá zas pochybně málo. Tak sháním informace jaký má kdo zkušenosti.
Ford Focus Combi 2004 TDCI 74KW GHIA

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 24.02.2009 20:47

za 13000 jsem to mohl mít já taky od známýho, ale vše je popsáno ode mě již dříve v tomto tématu, takže nevím co bych více k tomu napsal. Jo ještě kolik máš nalítáno ?
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
Kačud
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 14.11.2008 21:05
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Kačud » 25.02.2009 16:27

Jojo, tvůj příspěvek jsem četl a těšil jsem se jak to dopadne. Škoda, žes nakonec od toho upustil. :-) No pro tebe to škoda není to je jasný. Jinak mám najeto kolem 140 tis. Přesně teď nevím. Snad se tu najde ale i někdo jiný kdo už má výměnu za sebou a může poreferovat. Dnes jsem volal do AMH a tam už jsou o něco lepší ceny. Setrvačník 15000, práce tak 3000, spojka za cca 5000. Takže bych se se vším všudy vlezl do 25000. Možná by to šlo i za těch 23000, což je součet daných cen, ale spojku plácl jen tak z patra. No ještě se poptám dál kolik co stojí. Zajímavý je, že zde již nechcou měnit vše zaráz, ale že mi vymění jen setrvák a zbytek se uvidí, nebo jen když budu chtít.
Ford Focus Combi 2004 TDCI 74KW GHIA

Uživatelský avatar
lewis
Junior
Junior
Příspěvky: 276
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od lewis » 25.02.2009 18:10

Kačud: "Zajímavý je, že zde již nechcou měnit vše zaráz, ale že mi vymění jen setrvák a zbytek se uvidí, nebo jen když budu chtít."
To je zajímavý postup.....v případě výměny setrváku se má měnit i spojka popř. ložisko.....že by měli nějakou zkušenost?....že při problémech neví v čem je chyba?, když vymění více komponentů naráz?....
Jinak....najde se někdo, kdo již měnil setrvák u auta z 2004 a měl tam těžší jako já? Jestli po výměně za lehčí se neprojevily větší vibrace....u mě ano...ovšem při vypnutí motoru žádné rachocení...jen ty vibrace a větší hluk...
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red

Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 25.02.2009 21:59

No, po 2 dnech testování, jsem si jist že od výměny sertváku a spojky upouštím. Starty s novým, no spíš s "repasovaným" statrérem jsou úplně bezvadný ať je motor zahřátý nebo studený točí úplně sqěle !!! Nicméně mám k dispozici 4-dílnou sadu VALEO za 12000,-, je na skladě, nemusím ji brát, ale musím se vyjádřit do pátku, jestli ji budu brát nebo ne. Takže kdyby měl někdo zájem, ať písne ! :idea:
focus I, TDCi, 10/03, sedan

milansputnik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 05.09.2008 12:08

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od milansputnik » 27.02.2009 13:00

Zdravím všechny. Mám focuse 2004 a 175000km. nevím jestli je to setrvák,ale při zhasnutí auta to trochu zarachotí,není to příliš velké. byl jsem s tím ve fordu a řekli, že setrvák odchází a možná i spojka,která ještě nebyla dělána. Horší je,že dnes ráno mě začalo auto při akceleraci vydávat rachot z pod kapoty.Nedělá to pokaždé a výkon šel dolů.Nemůže to souviset???
Děkuji Milan

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host