Engine malfunction

Odpovědět
Loader
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14.01.2015 20:41

Re: Engine malfunction

Příspěvek od Loader » 05.07.2016 17:39

Byl jsem u toho, ostatní si udělám sám, ale z tohodle jsem měl bobky. Povolil víko, vytáhl filtr a odsávačkou vyčistil nádobu. Dal nový filtr, zalil naftou a uzavřel. Přes nějakou průchodku nahoře zase odsávačkou tahal vzduch, pak tam nechal jen hadičku kde byla vidět hladina a řekl ať nastartuju. Bylo vidět jak jdou ještě bublinky, cca 3min a pak že dobrý. Přišlo mi ale, že tam pořád ještě vzduch byl, ale už to zavřel. Asi neměl "čas" čekat než to přestane.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9480
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine malfunction

Příspěvek od phofy » 05.07.2016 17:43

:palec_nahoru:
většina to zadělá a tahá naftu startováním :wallbash: můj případ a pak sem vytáhl 55t kč :wink:

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Engine malfunction

Příspěvek od TomFocus » 05.07.2016 18:48

Děláte z toho vědu z výměny pal. filtru.

- Koupím filtr
- Pořídím cca 1l nafty
- Před výměnou, zaleju naft filtr naftou a připravím jej na motor
- Demontuji starý filtr
- Obratem montuji nový zalitý filtr
- Startuji a NO Problém, xkráte uděláno takto :palec_nahoru:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Engine malfunction

Příspěvek od lucky.jack » 05.07.2016 20:21

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Loader
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14.01.2015 20:41

Re: Engine malfunction

Příspěvek od Loader » 05.07.2016 21:09

Tohle vůbec o paliváku být nemělo, ale nějak se to zvrhlo a zakecal se můj problém :(

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 6#p1096706

Celé jsem to tu a i na jiných fórách pročetl, ale nezdá se mi, kdyby to bylo od sání/turba... tak by to dělalo při nejaké podmínce pokaždé přece, ne? (kdyby byla prasklá trubka/mezichladič)...
Třeba cesta Praha - HK/Liberec a zpátky mi to cukne cca 3x, "krátké" trasy 20-30km ani jednou. Pak jedu Praha-Louny a celou cestu taky nic...

Nejde mi do hlavy čím to může být, ještě když u toho svítí ESP. Jinak vím že mám načatou dvouhmotu, ale tou by to snad být nemělo (to cukání se děje i v konstatní rychlosti, např. na dálnici).

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9480
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine malfunction

Příspěvek od phofy » 05.07.2016 21:23

První, čím bych začal, je zaslepit egr :wink:

Loader
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14.01.2015 20:41

Re: Engine malfunction

Příspěvek od Loader » 05.07.2016 21:24

Má smysl to dělat bez vyčištění všeho kudy jde vzduch? Resp. místa kde je usazený bordel už za egrem?

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9480
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine malfunction

Příspěvek od phofy » 05.07.2016 21:27

Aby si to vyčistil, musel by si sundat sání. Já ho mám taky zaslepenej aniž bych čistil sání :wink:

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Engine malfunction

Příspěvek od TomFocus » 05.07.2016 21:51

Aby jsi sám tohle zjistil či odstranil potřebuješ být z oboru (auta) a ještě mít diag a nejlépe druhý auto k pujčování dílů. Je toho hodně...
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Loader
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14.01.2015 20:41

Re: Engine malfunction

Příspěvek od Loader » 06.07.2016 19:48

Jasný no. Jen mi nejde do hlavy že to škubne jen občas. Když to čtu na fórech, většinou řeší nejde do otáček, cuká při..., nestartuje. Prostě problém který je pořád. Dneska jsem byl projet cca 60km trasu. Zkoušel různé situace, plnej od nízkých otáček, vytočit až do červené... a nic...

Po cestě zpátky, okreska, 80km/h, stabilní otáčky a jednou jen "škub“, jako když trefíte kanál, bez hlášky na pc nebo nějaké kontrolky. Zpětně když se zamýslím, tak mi to engine malf. napsalo jen v dešti. Jestli to má vliv nebo ne... když teda nepočítám s tím vzduchem při výměně palivového filtru.

Každopádně mi přijde že občas auto na 4ku při akceleraci táhne jinak (jednou hodně jednou míň), ale to může být subjektivní. Navic jsem si všiml že cca při 1800-2000ot/min klepe víc než dřív. Takže asi vstřik.
No zítra do odvezu do Ford Hale, snad přijdou čím to je a pojedu na dovolenou v klidu a ne nervech kam dojedu a kolik bude stát odtáhnutí do ČR.

greender
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 09.06.2012 18:08

Re: Engine malfunction

Příspěvek od greender » 11.07.2016 17:50

"...ENGINE MALFUNCTION..."

Asi před 14ti dny se mi rozsvítila žlutá kontrolka "ENGINE MALFUNCTION" (chvíli před tím byly dělané rozvody + olej) po druhém nastartování zmizela a týden vše v pořádku. Dnes jsem sedl po dni volna do auta a nestartuje. Rádio jede, budíky taky, světla svítí, při sepnutém startovacím tlačítku něco cvaká jakoby od spolujezdce, ale to je tak vše...
Takže odtahovka a čekám. Jen jak jsme auto nakládali, objevil se nápis "LOW BATTERY", tak doufám, že bude stačit jen nová baterka a nepotká mě nějaký jiný překvápko... Přece jen, ta hláška může mít milion významů :-(

2,2, TDCi, najeto 200tkm, r.v. 2010

focusjednasest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 01.09.2016 13:03

2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od focusjednasest » 01.09.2016 13:10

ahojte, mam focus 1,6 tdci rv 2006 80 kw a stala sa mi taka vec, po tankovani mi vyhodilo chybu engine systems faults. na diagnostike chybu p1932-60 Fuel Additive Level Low Status (čo je malo aditiva v DPF). DPF je ale vykuchane, zrejme nie dostatocne alebo iba fyzicky a softwarovo nie je odstranene spravne. Vyhodilo to po par rokoch pouzivania az teraz. Chyba samozrejme nejde vymazat.
Co s tym? ma zmysel naliat vobec aditivum do nadrzky ked je to vykuchane? nie je to zbytocnost? je tam vobec ta nadrzka ak sa to kucha alebo nadrzka je uplne inde ako filter?
Alebo skusit ist s tym na nejaku aktivnu regeneraciu na tych 20-30 minut na dialnicu pri 2500-3000 otackach ? spusti sa regeneracia aj ked tam ten filter nie je a je vykuchany? bude to mat spravne hodnoty a podari sa tomu zapnut regeneraciu ? ci skor ani nie kvoli vykuchaniu a tomu ze tam ukazuje system ze chyba aditivium?

Přesunuto lucky.jack

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od V12 » 02.09.2016 12:22

Kdesi je postup, ako zresetovat stav aditiva a nasimulovat tak jeho doplnenie. V nadrzke ziadny plavak nie je, RJ davkuje aditivum podla mnozstva natankovaneho paliva. A ked sa suma objemu davok aditiva blizi objemu nadrzky, vysledkom je tato hlaska.
Este lepsie riesenie je ale realne doplnenie aditiva ako aj DPF. Za demontovany DPF by som bez milosti bral papiere. Ked nemam na banany (vymena DPF), nekupim si predsa opicu (auto s DPF) :twisted: Okrem toho, za par rokov pouzivania a vytesovania sa zo spotreby 5/100 si si nejake prachy na novy DPF a davku aditiva nasetrit mohol.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

focusjednasest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 01.09.2016 13:03

Re: Engine malfunction

Příspěvek od focusjednasest » 04.09.2016 12:12

zatial som to nenasiel, nasiel som iba zresetovanie po doliati cez diag. dpf odstranil este predosly majitel...

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 13.09.2016 18:31

Dej tam cokoliv a resetni nebo si nech upravit SW aby neřešil nadrzku :)

Auto a opice je trochu blbej příměr, ale proč to neustále neomilat dokola, že?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host