Stránka 8 z 8

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 21.04.2015 09:03
od kiblik
Ale panove, ta prihradka na 1.5l petku je super. Bohuzel dokud ji jednou v aute mit nebudete nedokazete to ocenit. Paradoxem je, ze to ma snad jen OC v superbu uz neni :palec_dolu:

Napsal: 21.04.2015 09:19
od Nonid
Prihradka na lahev je super, hlavne pro lidi, co v aute pracujou.

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 21.04.2015 09:35
od stano.
Pocas jazdy pit z 1,5l flase je podla mna nebezpecne. Na cestu nosim 0.5l, max 0.7l. Aj tak nesoferujem 5 hodin bez prestavky. A take mnozstvo vody mi staci do 400km/4hod aj v lete.
Na sluzobakoch su vselijake priehradky. Takze v aute ju mavam, ale napriek tvojmu tvrdeniu stale ju neocenujem.
Poprosim vysvetlit pouzitie tej priehradky.

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 21.04.2015 11:50
od kiblik
Nesmis pit vodu v zatacce pri 160kmh, to da rozum ne? A pak to nebezpecne opravdu neni :ble2: .

Vyhodou je, ze se to stama dobre vyndava i vraci a mas to hned po ruce a vubec ti to nezavazi protoze je to pod urovni vsech ovladacich prvku. Nemusis tu flasku nahanet za jizdy rukou na podlaze za sedadlem nebo na vedlejsim sedadle jako v jinych autech. Treba ve FF2 mam sice drzak na kafe na stredovym tunelu pred operkou a jde do nej dat tak maximalne mala 0.5l lahev ale stejne, kazda ta flaska je tak vysoka, ze mi pri razeni zavazi. To by musela byt tak flaska pro mimina, aby to netrcelo do prostoru, kde pravidelne presouvas ruku z operky na radici paku. Tyhle prihradky jsou proste jenom na kafe. Nic jinyho se tam nevleze.

A kdyz to das nekam jinam treba mezi sedacku a dvere tak to zavazi a je to jen provizorni a tady teprve to muze byt i nebezpecny. Predstav si jak ti pri havarce lita v kabine 1,5kg flaska a mlati vsechno okolo do kebule.

Nic moc ze :nnou:

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 21.04.2015 12:42
od Sobull
A k čemu je ta přihrádka dobrá při startování studeného TDCi? :wink:

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 21.04.2015 12:51
od Mr.Zdenda
Oukej kluci, dost OT :-)))

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 21.04.2015 15:09
od stano.
kiblik: A z tej priehradky ta 1.5l flasa nevyleti? 1.5l flasa sa dobre drzi v jednej ruke a pije sa z nej pocas jazdy? 0.5-0.7l mi vojde do priehradky vo dverach. Tam nezavadzia, je po ruke. Ked pijem z mensej flase, lepsie sa drzi jednou rukou a nebrani mi vo vyhlade, ked pijem.
Ok. Takze zmysel toho nie je teda ziadny.

Dobre, koniec OT :)

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 22.04.2015 08:41
od kiblik
Nevyleti protoze je to udelany tak aby tam fest drzela.

Ok,konec.

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 23.01.2025 12:43
od Rasponi
Zdravím,
Mám zase problém se svojí plechovku (ff2, 1.8. TDCi, 85kw). Při teplotách okolo nuly špatně startuje. Chytí skoro hned, chcípne takhle 2* nebo 3* dle teploty a u toho bílej kouř smrdící naftou. Pak chytne, pár vteřin kolísají otáčky (délka zas podle teploty) a pak vše úplně v pohodě. Jede naprosto v poho, jde za plynem, nekouří.
Vyměněny a přeměřeny svíčky. Na diag žádná závada.
Vstřiky?

Celé vlákno jsem přečetl ale o moc chytřejší z toho nejsem. Čidlo teploty sání ukazuje správně, tlak v railu taky vypadal při startu ok, ale ještě jednou zkusím kouknout zítra.
Auto denně jezdí, problém se starty se děje po stání delším než cca 5h, jinak chytá hned.

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Napsal: 12.02.2025 10:50
od Rasponi
Zdravím,
Problém stále trvá, proběhla další návštěva servisu, auto prý dělá vše jak má. Žhavení v pohodě, tlak v pohodě, baterka v pohodě. Dnes při +1 start na druhý pokus s bílým dýmem. Po startu chvilka klepání, uklidnění a pak pohoda, žádný problém.
Nějaká rada, krom toho hodit to ze skály?