
Autodrom Most 22.10.
- Hal9000
- Test driver
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Autodrom Most 22.10.
Ten černý jezdil výborně, pořád tam naháněl nějaké červené auto s koníkem ve znaku 

- Tuner#2
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 05.11.2010 22:40
Re: Autodrom Most 22.10.
JJ červená vlajka když je někdy při jízdě, tak ubírám tak abych byl schopen zastavit, ale mávání konce jedu pořád (sice obezřejněji, kdyby to někdo přemotivoval v posledním kole, ale jedu...
Ve škodovce je 1,4 16V z Fabie na webrech
Ve škodovce je 1,4 16V z Fabie na webrech

Škoda 136L čistě pro radost z jízdy https://tuner2.skoda-virt.cz
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Autodrom Most 22.10.
Na You Tube jsem našel z toho dne video od LukášeRCS - jezdí tam pravidelně, našel jsem jeho videa 3 roky stará. Rok od roku se zlepšuje, nevím, jaké tam má na tom svém Cliu RS úpravy, ale pokud jsem to dobře odečetl, tak jezdí kolo s průměrným časem 2:00.
Asi to tedy nebude jen o výkonu motoru a nastavení podvozku, ale hlavně o řidiči....
Jinak perfektní optimální stopa, krásný zvuk motoru a řidič je mimořádně ohleduplný k ostatním při všech manévrech včetně předjíždění
- super podívaná
http://www.youtube.com/watch?v=gP9CGg_owPs

Asi to tedy nebude jen o výkonu motoru a nastavení podvozku, ale hlavně o řidiči....
Jinak perfektní optimální stopa, krásný zvuk motoru a řidič je mimořádně ohleduplný k ostatním při všech manévrech včetně předjíždění


http://www.youtube.com/watch?v=gP9CGg_owPs
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Zdwora
- Test driver
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
Ano ano jeho auto neni o vykonu ale primarne o musi vaze, ikdyz 210 koni tam taky ma... muzete si pocist tady http://www.cliosport.cz/forum/viewthrea ... hread_id=5. Nej kolo v moste 1,55
Je opravdu neskutecny jak mu to auto funguje 


- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Autodrom Most 22.10.
A tohle videjko z Nissanu 350Z je taky moc fajn - hlavně mně bere ta senzační telemetrie - nevíte někdo, jak to do té kamery dostat????
Je tam taky krásně vidět, jak nádherně drží v zatáčkách ten žlutý Megan RS - asi tam má samosvor, podle té rychlosti, s jakou ze zatáček vyjíždí.....
Jinak mládenec v Nissanu to šetřil (asi mu to na konci cílovky nebrzdilo, jak by potřeboval - četl jsem na fóru Nissanů 350, že jim tovární brzdy odcházejí po 1 kole na Masarykáči v Brně...) Telemetrie mu na konci cílovky měří v okamžiku začátku brzdného bodu (těsně před zpomalením) max. kolem 177 km/h (1. kolo), potom už dobrzďuje z max. 160...... na to, že Z350 má tuším kolem 280 koníků nic moc - i naše STčka ve standardu dají na konci cílovky lehce pod 200 km/h
http://www.youtube.com/watch?v=9mH8KEyKVFY
Je tam taky krásně vidět, jak nádherně drží v zatáčkách ten žlutý Megan RS - asi tam má samosvor, podle té rychlosti, s jakou ze zatáček vyjíždí.....

Jinak mládenec v Nissanu to šetřil (asi mu to na konci cílovky nebrzdilo, jak by potřeboval - četl jsem na fóru Nissanů 350, že jim tovární brzdy odcházejí po 1 kole na Masarykáči v Brně...) Telemetrie mu na konci cílovky měří v okamžiku začátku brzdného bodu (těsně před zpomalením) max. kolem 177 km/h (1. kolo), potom už dobrzďuje z max. 160...... na to, že Z350 má tuším kolem 280 koníků nic moc - i naše STčka ve standardu dají na konci cílovky lehce pod 200 km/h

http://www.youtube.com/watch?v=9mH8KEyKVFY
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
s takovym refresh rate, co tam ma vcetne toho spozdeni - 1Hz - nema smysl neco takoveho do videa dostavat, chce to 5Hz anebo idealne 10Hz, takze budto koupit cely datalogger, treba PerformanceBox od Racelogic, nebo k chytremu telefonu pouzit externi GPS modul (10Hz), bluetooth OBD scanner (staci genericky, odecte vsechny zakladni hodnoty RPM, teploty, polohu skrtici klapky..) a nejaky free soft na analyzu jizd (napr. Performance Box Tools) do videa se pak zaznamy z logu dostavaji ku prikladu programem Racechrono2AVI
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
- moskito
- .
- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
Já bych prosil sem takový zvrhlosti nedávat!!! Samozřejmě jsem to musel celý přečíst!!!!Zdwora píše:Ano ano jeho auto neni o vykonu ale primarne o musi vaze, ikdyz 210 koni tam taky ma... muzete si pocist tady http://www.cliosport.cz/forum/viewthrea ... hread_id=5. Nej kolo v moste 1,55Je opravdu neskutecny jak mu to auto funguje


Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
moskito - uklidnim te, nejses sam



Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Autodrom Most 22.10.
Jo, jo, taky jsem se dnes začetl - ten Lukáš je ale už regulérní pacient do ústavu - když jsem viděl, z jaké podoby to Clio vyladil, tak to už je nevyléčitelná nemoc...
Jestli letos skutečně postavil nový motor s kovanými vnitřnostmi, zkrátil převody v převodovce, osadil samosvor a instaloval okruhový podvozek, tak je z toho auta okruhový speciál se vším všudy....a to vykuchání vnitřku v roce 2009 ?
http://www.cliosport.cz/forum/viewthrea ... rowstart=0
- nemám slov
Po tom vykuchání má výkonovou hmotnost cca 4,5 koníka / 1 kg hmotnosti auta (200 PS, 900 kg), což je v podstatě nastejno, jako mám já (1.360 kg / 300 PS = 4,53 )

Jestli letos skutečně postavil nový motor s kovanými vnitřnostmi, zkrátil převody v převodovce, osadil samosvor a instaloval okruhový podvozek, tak je z toho auta okruhový speciál se vším všudy....a to vykuchání vnitřku v roce 2009 ?
http://www.cliosport.cz/forum/viewthrea ... rowstart=0
- nemám slov

Po tom vykuchání má výkonovou hmotnost cca 4,5 koníka / 1 kg hmotnosti auta (200 PS, 900 kg), což je v podstatě nastejno, jako mám já (1.360 kg / 300 PS = 4,53 )

Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 28.10.2011 19:06, celkem upraveno 1 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Zdwora
- Test driver
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
Taky jsem na takovydel cteni haklivej, aspon jsem rad ze nejsem sam s touhle diagnozou 
Bohuzel uz jsem dlouho registrovanej na typer.cz a ted i na cliosport.cz foru a je to jen otazkou casu a penez nez budu mit nakej hrozne spatnej napad

Bohuzel uz jsem dlouho registrovanej na typer.cz a ted i na cliosport.cz foru a je to jen otazkou casu a penez nez budu mit nakej hrozne spatnej napad

- Zdwora
- Test driver
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
Bob: No samozrejme vykonova hmotnost je asi nejjasnejsi ukazatel jizdnich vykonu finalniho auta. Ale kdyz to dame do extremu tak auto co ma rekneme 500kg a 150 koni (smysleny cisla, jen aby se to dobre pocitalo, ikdyz nakej caterham by to bejt moh) vzdycky pojede lip nez auto co ma 2000kg a 600hp (typicky naka nedotaciva skatule od OOOO s RS ve jmenu), protoze odstredivy sily v zatackach brzdeni atd atd...
edit: A mas ty cisla obracene
spis 4,5kg na konika
ale to je jen detail hlavne ze si rozumime 
edit: A mas ty cisla obracene



- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Autodrom Most 22.10.
Jj....tento pan vedel, co rika
...




Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- Zdwora
- Test driver
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."




- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Autodrom Most 22.10.
No jasně, máš recht. vždycky se udávají kilogramy na 1 koně, víme oba jak to myslím ........Zdwora píše:Bob: No samozrejme vykonova hmotnost je asi nejjasnejsi ukazatel jizdnich vykonu finalniho auta. Ale kdyz to dame do extremu tak auto co ma rekneme 500kg a 150 koni (smysleny cisla, jen aby se to dobre pocitalo, ikdyz nakej caterham by to bejt moh) vzdycky pojede lip nez auto co ma 2000kg a 600hp (typicky naka nedotaciva skatule od OOOO s RS ve jmenu), protoze odstredivy sily v zatackach brzdeni atd atd...
edit: A mas ty cisla obracenespis 4,5kg na konika
ale to je jen detail hlavne ze si rozumime

Jinak váha kolem 500 kg a výkon taky kolem 500 koníků má tuším nejsilnější verze Ariel Atomu V8, což by bylo nějakých 922 koníků / tunu

0 - 200 - 0 mezi běžnými produkčními auty). Raketa vesmírná.......

Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- moskito
- .
- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autodrom Most 22.10.
No... Clio je fakt hustý, ale takovej člověk má garáž, zvedák, vercajk... a hlavně druhý auto, kterým jezdí do krámu na nákupy a do fachy. My s našima STčkama se spíš blížíme těm škatulím od OOOO.
Je fakt, že původně když jsem vybíral auto, tak jsem chtěl TypeRa... Nevim, kde se pak stala chyba.
Když vidim, jak dobře se na to sháněj všechny díly a co to stojí... 



Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host