FUGAS :
Ktoru otazku myslis ? Ak som zabudol odpovedat, tak sa omluvam

zopakuj ju prosim.
EDIT :
Ahaa, uz som ju nasiel - Ci bolo to auto OK, ked do stupania neudrzalo 140 ?
Ano bolo, tyzden pred tym bolo na garancke, na tacho skutocnych 55k km, zakupene ako nove na Slovensku (TrendX 2008, predavane za 9.5k€). Nic mu nebolo, vsetko OK. Na to ma predajca chcel ulovit. V aute sme boli dvaja, pod kopcom (D1, pri Trencine, dlhe tiahle stupanie) 140 podla GPS, tempomat ON, na vrchole slabych 120 opat podla GPS.
A preco kupit za par supov naftu a dat ju dokopy ? Nuz preto, lebo nestoceny benzinak v rovnakej vybave a porovnatelnym motorom bude stat tolko, kolko naftak plus jeho oprava, resp. nie je, alebo ak aj ano, tak raz tak stary, ako naftak. Tazko stocene starsie benzinaky maju casto problem so spotrebou oleja a to je vec, ktoru tak lahko neobjavis. Problem sa odstranuje vymenou motora a to som potom opat plus/minus na cene naftak + oprava. Vsetko je to chladna kalkulacia. Uznavam samozrejme, ze nakup jazdeneho naftaku je 10x rizikovejsi, ako nakup benzinaku. Benzinak moze, ale nemusi mat problemy, naftak ich na 100% ma alebo vo velmi kratkej dobe mat bude. Co je horsie, rastie podiel vozov s DPF, novsie typy maju interval vymeny 240k km, majitelia sa po priblizeni k tomuto nabehu tych aut zbavuju, vychodni bazosi ich kupuju a stacaju. Nemam velke obavy z kupy 5 rocneho FFII 2.0i s 200k km, problem je ale v tom, ze je k nezohnaniu. A ak sa aj v bazosi objavi, bleskovo je prec

A ako vsetci viete, nie som privelky fanusik 1.6i, ktorych je vsade plno.