Stránka 8 z 15

Napsal: 06.01.2008 15:48
od jamaka
Kota píše:Tak zítra ráno jsem objednanej v servisu na výměnu žhavičů....
To asi nie je nejaky Ford servis, vsak? Ked maju rozdielne zhavice do TDDi a TDCi. asi by som tam nesiel.

Napsal: 06.01.2008 16:27
od HonzaV
jamaka píše:
To asi nie je nejaky Ford servis, vsak? Ked maju rozdielne zhavice do TDDi a TDCi. asi by som tam nesiel.
No, oni ale jsou 2 druhy - dlouhý a krátky. TDCi by mělo mít ty dlouhé, mě je tam dávali. Takže TDDi asi bude mít ty krátké. Alespoň si myslím....

Napsal: 06.01.2008 17:06
od Kóťa
Přesně jak píše HonzaV...Říkal,že s těma dlouhýma jsou problémy.Origo servis to není,ale přístup mají dobrý a zatím vždycky pomohli....Nestěžuju si ... snad to tak bude i zítra odpoledne :D

Napsal: 06.01.2008 20:34
od Jindrich
Na výměnu žhavících svíček je třeba si připravit trpělivost a klidnou hlavu. Nebát se toho a pomalu postupovat a jde to. Kontroloval jsem je loni v listopadu demontáží a testem na baterii. Byly OK. Mám trochu praxe z Kadetta1,6D.

Napsal: 06.01.2008 20:38
od Jozkablack
HonzaV píše:
jamaka píše:
To asi nie je nejaky Ford servis, vsak? Ked maju rozdielne zhavice do TDDi a TDCi. asi by som tam nesiel.
No, oni ale jsou 2 druhy - dlouhý a krátky. TDCi by mělo mít ty dlouhé, mě je tam dávali. Takže TDDi asi bude mít ty krátké. Alespoň si myslím....
U Auto Kelly nabízej pro TDDi a TDCi stejně dlouhý žhaviče 8O Jsou to Febi měřej tučim 95mm :wink:

Napsal: 07.01.2008 19:27
od Kóťa
Tak je holt asi víc druhů... 8)

Každopádně všechny byly v háji.To jsem i předpokládal.Staré mi dali do krabiček od nových,auto nepoškozené( :D ),a za žhaviče jsem dal 1220 a za práci 250.Sečteno podtrženo 1750 kč se všim všudy.Jsem spokojený a snad budu i zítra ráno.Zajdu si to zkusit...Mělo by to tedy chytit hned,že?

Napsal: 07.01.2008 20:49
od jamaka
Nie je viac druhov, momentalne sa predava origo vo Forde len jeden druh. Ide aj do Di aj do Ci.

Napsal: 14.01.2008 19:35
od Kóťa
Hlasím,že to byly žhaviče...Krásně chytně,po startu se neklepe jak ratl....Krásná investice! :wink:

Napsal: 14.01.2008 19:50
od pelen
Po startu neklepe = po startu jeste chvilku dozhavuje.

Napsal: 14.01.2008 19:53
od Kóťa
Vím vím...Psal jsi to,že to žhaví před i potom.Jen jsem to předtím nemohl zakusit :lol: Teď je to parádička! :wink:

Napsal: 14.01.2008 20:37
od Jozkablack
Dobře sis připravil auto na letní sezónu :lol:
Né dělám si jen srandu, ještě bude mráz. 8)

Napsal: 14.01.2008 20:40
od Kóťa
No to doufám! :D

Napsal: 17.01.2008 17:18
od Martin1
Žhaviče jsem si nakone nechal vyměnit. Mechanik mi říkal, že kvůli dobrému přístupu vyndal chladič turba. Ten drží na třech šroubech a dvou velkých hadicích. Mám tam teď Championy, tak uvidím.

Re: Žhavení a start

Napsal: 20.10.2008 11:52
od Nedbik
Ahojky, mám dotaz ohledně startování - měl jsem problém se startérem - málo točil, neměl sílu a proto nebyl ten správný "švunk", aby to chytlo na škrtnutí. Problém byl v tom, že do startéru nenápadně tekl olej z plastové "komory" pro odvětrání motoru (odvětrání olej.par), olej rozmazal uhlíky a už to bylo. Po opravě točí jako blázen, auto chytá opravdu na první převalení motoru (i v mrazu), akorát malá chybička - při prvním startu ráno (někdy i přes den) vylétnou všechny ručičky do maxima, potom spadnou na nulu a asi po 7 vteřinách naskočí správné hodnoty (po celou tu akrobacii ručiček motor v klidu běží). Při startování "teplého" motoru (odpoledne, přes den) jsou ručičky v klidu, ale zase se mi na pár vteřin rozsvítí kontrolka ABS a ruční brzdy. Začalo to dělat ihned po opravě startéru. Nevíte náhodou někdo, co by to mohlo být? Aby to nebyla předzvěst horších časů... :( Díky. :)

Re: Žhavení a start

Napsal: 20.10.2008 12:05
od Jemar
Slabá baterka. Očistit kontakty, dobít. Pokud to nepomůže, pak jedině novou! Tady je studijní materiál :wink: