Ac1D píše:V12 píše:Presne ako pise Ac1D - ak to 4 mesiace jazdi bez akejkolvek zavady, elektronika s velkou pravdepodobnostou namocena nebola. To by uz bola spusta nahodnych problemov, svietiacich kontroliek a inych somarin. S jeho poslednou vetou ale absolutne nesuhlasim - nie je nic krajsie ako vrcanie nasrateho commonrailu, svistanie turba a intenzivneho zatahu na ktorykolvek kvalt.
Len to nesmie mat viac ako 100k km 
tim padem nesmis koupit skoro zadnej diesel co je vic jak rok stary protoze 100k je tak jeho prumerny najezd

Ano, je to tak. Alebo treba mat stastie, ze tie bazarnicke reci o dochodcovi chodiaceho iba do kostola su nejakym zazrakom pravdive

Samozrejme takyto voz nebude za 7 - 8 tisic EUR, ale podstatne viac - 12 - 13 tisic. Rozdiel ceny zodpoveda cene za privedenie olietanej hajtry do TOP stavu. Takze asi tak.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO