

Ano myslím, že se auta "některý" vyrábí tendenčně dle módních požadavků (losí test, hvězdy při nárazu, objem kufru atd atd) což PR prospektech a prezentačkách vypadá cool. A ve finále je třeba Suzuki daleko lepší auto pro uživatele než PRárně protěžovaná značka co má plný stav hvězdiček.
Ano myslím, že když se navrhuje nová škoda oct (i jiné auta) na stole leží krom leg.požadavků co musí auto splňovat (litry kufru, komfort, crash test 5hvězd, losí test, vůně interiéru, pocit z kvality zavření dveří atd atd....třeba i ta výdrž na km při přejíždění šesti výměn oleje v mot. či nikdy neměné náplně převodovky a diferáků)
A z toho vyleze který auta mají soukromé osoby a co se fasuje v zaměstnání (většinou - jsou i vyjímky)
A proto mě celý losí test rozesmál (krom teda převrácení auta!).