
Budoucí vývoj automobilismu
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13448
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
navíc téma o olejích je někde jinde, to sem opravdu nepatří 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ja myslel poddimenzovany spojky, veci okolo turba.
No aspon ses dočetl o obrovske svizeli od nekoho, komu snad věříš, kdyz ho tu citujes. Take si myslim, ze lspi je největší prusvih. Tim spis, ze se objevi hlavne v pripade, ze se k motoru chovas s citem.
No aspon ses dočetl o obrovske svizeli od nekoho, komu snad věříš, kdyz ho tu citujes. Take si myslim, ze lspi je největší prusvih. Tim spis, ze se objevi hlavne v pripade, ze se k motoru chovas s citem.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Rozhodně mu věřím víc než místním odborníkům
a není to jen o oleji,ale i o materiálech co se dneska používají při výrobě motoru.
Já vím nehodí se to do krámu a navíc je Vaculík blb.

Já vím nehodí se to do krámu a navíc je Vaculík blb.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Mě stačilo, jak měřil supitem. 
Neboj, nebudu na něj sahat. Je chráněn Škodovkou, jak jim jde na ruku.
Jen připomínám, ten motor byl uvolněn již při montáži, věděli , že bude testován. Rozdíl mezi průměrem pístu a válce nebyl ve stovkách, ale v desetinách, jak za dob Škoda 120

Neboj, nebudu na něj sahat. Je chráněn Škodovkou, jak jim jde na ruku.
Jen připomínám, ten motor byl uvolněn již při montáži, věděli , že bude testován. Rozdíl mezi průměrem pístu a válce nebyl ve stovkách, ale v desetinách, jak za dob Škoda 120

Naposledy upravil(a) ballu dne 29.03.2020 14:50, celkem upraveno 1 x.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak ted ti nerozumim vubec. Kdyz ti tu někdo psal o lspi, tak Tva reakce byla Ne, to neexistuje. Vaculík ale pise neco uplne jineho... tak jak? 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Že by informace, co jsem zde napsal a byly okamžitě dány do škatulky hospodských keců, byly pravdivé. Aby nebyly, když to bylo přímo od vedoucího servisu při popíjení 12° Dačic. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To nevím,to si mě asi z někým pleteš.Když chceš ale tuhle debatu tak u tebe zase poddimenzovanej motor už není taky,ale jenom spojka a turbo.Turbo není navíc motor a najednou se ze spritmonitoru dozvím,že ty vaše atmosféry žerou v průměru krásných devět jak Avia.Tak tomu zase nerozumím jáMa.rt píše:Tak ted ti nerozumim vubec. Kdyz ti tu někdo psal o lspi, tak Tva reakce byla Ne, to neexistuje. Vaculík ale pise neco uplne jineho... tak jak?

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak to vysvětli všem těm majitelům mondea s dvoulitrem, co si vedou spotřebu na spritmonitoru, že si koupili špatně. Jedna věc je tedy průměr a druhá, že tam NIKDO, až na jednoho, s tím nejezdí pod 7.3L. Novější generace s turbem na tom nejsou o moc líp, ale zase těžko porovnávat, když jsou větší, těžší, výkonnější a v tom já třeba vidím ten pokrok.Ma.rt píše:Spritmonitor cajk a pak je otázka, proc si někdo koupi benzinovej dvoulitr, ktery mu pri jeho zpusobu jizdy bere 9. Bud jezdi jako prase a nebo nekde stoji v kolonach. S jinym efektivnejsim motorem by nejel taky za 5, ale treba za 7,5. Pokud si ale nekdo poridi atmosku na nejake plynule presuny a nema potrebu litat 180 po dalnicich, tak mu nejaky turbo muze byt u riti, tam ta spotreba uz je podobna, nebo je rozdil do 1l/100km. Kdyz se to prodávalo, usetril hned na kupni cene a o nějakých starostech s karbonem a poddimenzovanych soucastech cte jen na netu. No a ojetiny s atmoskama se moc ani neohrejou.
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Já mám třeba u 2.0i 107kW dlouhodobou 7,4-7,6L. Ale je to tím, že nejezdím město a kolony. Ale okraj Prahy a pod, kdy většinou jedu 70-110
Ale pod 7, se s stím dostanu jen tehdy, když jedu dlouhou štreku, 80 tempomat a nechceš moc od toho motoru 


-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Fofok: ale nepletu. To Ty jsi jen nepochopil to, ze kdyz nekdo rekne, ze se ty EB sypou, ze se jedna o LSPI. Trochu jsem Te přecenil. Ale uz jsme doma. LSPI totiz ma za následek vetsinou fatální poruchu. To Ti Vaculik taky potvrdi, pokud nevěříš mne.
Jeste by sis mel vygooglovat, kolik zere Avia.
Jeste by sis mel vygooglovat, kolik zere Avia.
Naposledy upravil(a) Ma.rt dne 29.03.2020 16:50, celkem upraveno 1 x.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A kolik mas aktualni spotrebu pri 80?smoula píše:Já mám třeba u 2.0i 107kW dlouhodobou 7,4-7,6L. Ale je to tím, že nejezdím město a kolony. Ale okraj Prahy a pod, kdy většinou jedu 70-110Ale pod 7, se s stím dostanu jen tehdy, když jedu dlouhou štreku, 80 tempomat a nechceš moc od toho motoru
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
321910336: on benzin neni zdaleka jediny provozni náklad, takze u nekoho i spotreba 9 muze mit ekonomicky smysl. Asi ne pro nekoho, kdo najede 30tkm ročně, ale pro klasicky rodinny rezim ve městě, tj.5x tydne škola + skolka, sem tam nákup, vylet, 2x rocne dovolená je to ideal. On totiz jiny motor o tolik uspornejsi nebude a hlavně tohle nejlepe prezije atmosfera.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Aha takže zase vše jinak,ty něco řekneš a za týden to mám chápat opačně.Já nikdy neřekl že se ecoboosty nesypou ani proč.Proč myslíš že mám TSI 

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A TSI je co? To je uplne jedno.
Co rikam opacne? Ja tu pisu od zacatku, ze LSPI je pruser, ale pokud to nechapes z vyjadreni, ze se to sype, tak za to ja nemuzu. To bych Ti tu taky mohl vysvetlovat, ze auto ma 4 kola, volant atd.
Co rikam opacne? Ja tu pisu od zacatku, ze LSPI je pruser, ale pokud to nechapes z vyjadreni, ze se to sype, tak za to ja nemuzu. To bych Ti tu taky mohl vysvetlovat, ze auto ma 4 kola, volant atd.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No hlavně se nepouštěj do žádnej složitostí
Průšvih to byl u prvních ekobuřtů, když ti tu někdo vysvětloval,že turbo a přímej vstřik naroubování do atmo duratec.Jestli máš další informace o novějších vybouchlejch pístech,rád si počtu.

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů